LOREAL CONTENTPRO YENİYIL KUTUSU

 Aslında bu kargoyu anlatmak için geç bir paylaşım oldu.

Sanıyorum tam yeniyıl günü  gelen bir kargoydu...

Loreal Contentpro'dan geldi ve beni oldukça şaşırttı...

Çünkü son dönemlerde özellikle sistemdeki puan işleyişi ve hediye gönderimi konusunda adeletsiz bir yaklaşım benimsedikleri için  ben projelere katılmaz olmuştum....

Ve üstüne üstlük  birde  ,bir proje için 5ml.lik tek bir testır ürün gönderince açıkçası emek harcamak istemedim artık projeleri için.

Fakat daha sonra bu durumun bir yanlış kargolama sorunundan kaynaklandığını belirten bir ileti geldi ve üzerine o ürünü tekrar gönderdiler.Bu defa daha sağlıklı deneyimleyebilmek adına 10 adet testır ürün vardı.

Ardından da bu yeni yıl paketi geldi....


Kutudan 4 adet ürün çıktı.
*Loreal Saf Kil Detoks Maskesi
*Garnıer Hyaluronik Asit Aloe Jel
*Garnıer Nem Bombası Canlandırıcı Kağıt Yüz Maskesi
*Maybellıne Cream Blush Gel.


Loreal Saf Kil Detoks Maskesini kullanmadım.Bu gruptan  "Saf Kil Arındırıcı Maske" yi kullanmıştım....
Saf kil Arındırıcı maske ile ilgili blog yazımı okumak istersenin BUYRUN BURAYA:)))


Garnıer Hyaluronik Aloe Jel uzun zamandır denemek istediğim ama elimdeki ürünlerden dolayı alamadığım bir nemlendirici......
Elimdeki nemlendiriciler bittiğinde hemen kullanacağım....



Maybellıne krem allık, krem allıklarla aram çok iyi değil aslında ama belki bu ürün ile iyi anlaşırız
Kullanıp  yorumlarımı sizlerle paylaşacağım....


Garnıer Nem Bombası canlandırıcı kağıt maske,
tek kullanımlık maskeler bana çok işlevsel ve daha hijyenik geliyor.Severek kullandığım maskelerden biri....

#contentpro'ya hatalarını düzeltemek adına hassasiyet gösterdikleri için teşekkür ediyorum....
2021 yılında yeni projelerde  yer almaya çalışacağım....,

Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin.....

4 yorum