LOREAL SAF KİL ARINDIRICI MASKE

Mümkün olduğu kadar cilt bakımıma dikkat etmeye çalışıyorum.Makyajımı hemen temizlerim nemlendirici muhakkak kullanırım.haftada bir peeling ve maske uygulamasına dikkat ederim.Bu konuda meraklıyımdır da değişik markaları deneyimlemeyi severim.
Ama sonuçta bu ürünleri tercih ederken önceliği bütçem oluşturuyor malum sadece kendimizden mesul olmayınca bütçe önemli oluyor. İhtiyacım olan ürünü almak istediğim dönemde ayıracağım bütçe alacağım markayı da etkiliyor tabi ki...  Yine bütçemin çok geniş olmadığı bir dönemde aldığım bir maske bu....
Ne zamandır da bu ürünü yorumlamak istiyordum. Fiyatını çok makul bulunca alıp denemek istedim ama sonuç çok hoşuma gitti....

LOREAL SAF KİL ARINDIRICI MASKE


Ürün 50 ml. lik cam kavanoz içinde.Kapağının altında koruyucu bir kapak daha var.Yoğun kıvamlı bir maske. Kullanırken fırça veya spatula ile kullanmak daha faydalı olacaktır diye düşünüyorum . Ben bu maskeyi fırça yardımı ile uyguluyorum.




Kutusunda 10 kullanımlık olduğu yazıyor ama 10 kullanımdan daha fazla gideceğini düşünüyorum.Ben bayağıdır kullanıyorum sanıyorum 7 veya 8  oldu diye düşünüyorum.

İçeriğinde üç saf kil ve okaliptüs özü var zaten kavanozun kapağını açınca yoğun kokuyu hissediyorsunuz. Bloglarda bu kokuyu rahatsız edici bulanların olduğunu okumuştum ama beni rahatsız etmedi. 3 Saf kil olarak "Arı kil"i, "Montmorillonit Kil"i, "Rhassoul kil"i bulunuyor.

Loreal Saf Kil arındırıcı maske kullanım önerisi olarak haftada 2-3 kere olarak tavsiye ediliyor. Ben genellikle 1 veya 2 kez uyguluyorum. İnce bir tabaka olarak fırça ile sürüyorum kurumasını bekliyorum ortalama 5-7 dakika arasında kuruyor.Zaten kuruyunca rengi değişiyor böylece yıkamanız gerektiğini anlıyorsunuz zaten.Ben bol suyla yüzümü yıkayarak maskeyi temizliyorum.Bazen arınmayabiliyor çünkü.

Maskeyi uyguladıktan sonra cildim daha berrak, aydınlık ve parlak  görünüyor. Cildimin kirden arınmış olduğunu hissediyorum. Ayrıca cildi kurutmuyor bu benim için önemli bir nokta oldu ve yumuşacık bir his bırakıyor....

Bu ürünü tekrar alır  mıyım? Evet alıp kullanırım ama  cilt bakımı ürünleri konusunda fazla iştahlı biri olarak başka markalara da kesinlikle şans vermek gerek diye düşünüyorum...

Bu ürün hakkında sizlerinde yorumlarını merak ediyorum...
Okuduğunuz için teşekkürler...
Sevgiyle kalın........


24 yorum

  1. Merak ettiğim maskelerin başında geliyor, elimdeki bitmek üzere şans vereceğim artık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben fiyatına göre çok beğendim tavsiye edebilirim

      Sil
  2. Lorealin ürünlerinden hep memnun kalmışımdır.
    Bu ürünüde mutlaka deneyeceğim.
    Blogunuza Tesadüfen rastladım.Takibe aldım.
    Banada beklerim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bende çok beğenmiştim bu ürünü :) emeğine sağlıkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyatına göre gerçekten iyi performans...
      sevgiler...

      Sil
  4. Market ya da güzellik merkezlerinde tek kullanımlık kil içerikli maskeler görüyordum, elim erip alamadım bir türlü.. en azından deneyip daha sonra bu kavanozdaki ürünü edinebilirim. Tavsiyeniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Kalite zaten markadan belli. Ayrıca sunum harika...

    YanıtlaSil
  6. Cildi kurutmaması iyiymiş denemem lazım.Benim cildimde kuru :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cildin çok kuru ise kil maskesi ya yinede önceden denemeni tavsiye ederim.Benim karmadan kuruya dönük bir cildim var benim cildimi kurutmadı....

      Sil
  7. denenebilir ürünlerden biri sanki , maske konusunda biraz düzensiz bir tipim ama neden olmasın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir yerden başlamak gerek değil mi???
      sevgiler:)))

      Sil
  8. maskesiz yaşayalım hihihi :)

    YanıtlaSil
  9. Güle güle sağlıkla kullan sevgili Fatma, fotoğraflar çok güzel.

    YanıtlaSil
  10. Kil maskelerini ben de seviyorum :)Bu markayı denemedim,denemek gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyat ve performans açısından değerlendirdiğimde iyi gerçekten tavsiye ederim...

      Sil
  11. Tam kil maskelerini araştırdığım dönemde yazınızla karşılaşmam büyük şans özellikle merak ettiğim bir markanın ürünüydü teşekkürler :) mutlaka deneyeceğim cildim yağlı olduğu için kil maskeleri vazgeçilmezim

    YanıtlaSil
  12. Ahhhh şu peeling ve maske konusunda bir türlü istikrarlı olamadım ben ne yazık ki :)))))

    YanıtlaSil
  13. Merak ediyordum bunu. Ben de deneyeyim 😊

    YanıtlaSil
  14. Ben de mutlaka deneyeceğim. Zaten iyi bir markanin kil maskesi arayisi icindeydim. Tam ustune iyi oldu sizin aciklamaniz 👍

    YanıtlaSil