BİTENLER & ÇÖPE GİDENLER 3

Yazımı yazmak için biten malzemeleri çıkarınca ne kadar zamandır bunları biriktirdiğimi düşündüm ve en son bitenler yazımı Nisan'da yazmışım.Yani bayağı bir malzeme olmuş elimde çok uzatmadan lafı gelelim bitenlere

PARFÜM & DEODORANT 


Bu grupta bitenler;
Avon Rare Pearls
Avon Rare Gold
Avon Incandessence
Avon Indıvıdual Blue (eşimin)
Nıvea Double Effect Deodorant
Dove Deodorant
Adidas Roll-on

*Avon'un parfümlerini çok beğeniyorum ve fiyat olarak ta ekonomik geliyor ve severek kullanıyorum .Özellikle "Rare Pearls" ve Incandessence" en sevdiğim kokuları ,denk geldikçe de alıp kullanmaya devam ederim.
Fakat "Rare Gold" bana çok ağır geldi tamamen denemek için almıştım ama bir daha alacağımı sanmıyorum.
Dove deodorant seyehat boyu hediye gelmişti ama sporda küçük olması çok işlevsel geldi...

DUŞ JELLERİ



Bu grupta;
Palmolive Body Butter Vanilya Aşkı
Spumy Duş jeli
Diğer ikisi Almanya'dan

Duş jelinden siz neler bekliyorsunuz bilemiyorum ama benim çok bir beklentim olmadığı için yazacak ta çok bir şey yok.
Palmolive'i kızım çok beğendiği için almıştık.
Spumy Marka duş jeli firma gönderisi hoş bir kokusu var beğenmiştim.
Diğer iki duş jelini Almaya'ya taşınan komşularımız tatil için Bursa'ya gelince bizlere getirmişlerdi.

ŞAMPUANLAR



Dalan O'live Zeytinyağlı Şampuan
Dove Oxygen Moısture Şampuan
Nature Touch Şampuan

Dove Şampuan "Dene Bunu" gönderisi birkaç kullanımlık sonuca göre fena değildi.
Dalan'ı ise içeriğinde paraben,silikon,PEG, SLES olmadığı için aldım fakat benim saçıma çok uygun gelmedi çok çabuk yağlandırdı saçımı onun için bir daha tercih etmem sanırım.
Diğer şampuanı da bu yaz gittiğimiz Midilli Adası'ndan aldım açıkçası gördüğüm en ucuz şampuan olduğu için (tabi ki euro olarak,bizim paraya göre hiçte uyguna gelmedi:)) aldım kullandık ve bitti...........

EL KREMLERİ



Bir avon alışverişim sırasında Avon Care el kremini almıştım.Bitirdim ama çok memnun kalmadım ellerimi yeterince nemlendirmedi. Bir daha alacağımı zannetmiyorum...
Komili el kremi günlük kullanım için uygun fiyatı   da makul,Tercih edilebilir.

DİĞERLERİ



Opti-Free Lens Solüsyonu
Suna Dumankaya Hassas Cilt nemlendiricisi
La Roche Posay Termal Su
Avon Argan Yağlı Saç Serumu
Loreal Mıcellar Su
Loreal Skın Perfection Göz kremi
Flormar Radiant Touch Brush Concealer
iki adet dudak kalemi
Isana Pamuk Ped

Sürekli lens kullanan biri olarak hangi lens solüsyonunda kampanya varsa onu alıyorum.
Suna Dumankaya ürünlerini severek ve beğenerek kullanıyorum.Bu ürün ile de ilgili yorumlarımı okumak isterseniz BURAYA tık tık...
La Roche Posay Termal su Eczaneden hediye olarak verilmişti.yazın özellikle güneşlendikten sonra cildimi nemlendirme amaçlı kullandım özellikle soğutup kullanmak çok işlevsel geldi...
Avon argan yağlı saç serumu özellikle kızımın ince telli saçlarını açıp taramada çok faydalı onun için kullanıyoruz.
Loreal Mıceller su Hediye geldi bana seyahat boyu olmasına rağmen Garnier'e göre çok beğendim elimdeki bitince büyük boyunu almayı düşünüyorum.
Loreal Skın Perfectıon  göz kremi açıkçası çok farkını hissetmediğim bir krem pardon sadece krem değil kapatıcı özelliği de var. Fakat  ona rağmen çok olumlu puan almadı benden belki az bir aydınlatma yaratıyor olabilir göz altında..Sanırım bir daha almam.
Flormar Concealer daha evvel inceleme yazısını yazmıştım okumak isterseniz BURAYA tıklayabilirsiniz.
Açmakta artık zorlandığım için markasını hatırlamadığım iki adet dudak kalemi de bitenlerde
Isana Pamuğu sadece bloglarda bitenlere koyduklarını gördüğüm için kalabalık olsun diye koydum :)))))))

VE ÇÖPE GİDENLER



Oriflame One Maskara
Flormar Kaç farı
Essence Far Paleti
Rival De Loop Göz Kalemi

Oriflame One Maskara kirpikleri dolgun gösteriyor ama o kadar zor temizleniyor ki kirpiklerden ve kirpikler resmen kolalanmış gibi çok aşırı sert oluyor ve görüntü olarak benim çok hoşlandığım bir duruş olmuyor bu özelliğinden dolayı kullanmak için hiç elim gitmiyor onun için malesef çöpe gidiyor.
Flormar kaş farını çok severek ve beğenerek kullanıyordum ki durduk yere bir-iki gün içinde kendiğilinden dağılınca kullanmak çok zor olduğundan o da çöpe gidenlerden oldu.
Essence Far paletini İzmir Rossman'dan almıştım.Renkleri çok beğenerek aldım ama pigmentasyonunu hiç beğenmedim ve üstüne üstlük kendiğilinden kapağı kırılınca kullanmak içimden gelmediği için çöpeeee..............
Rival De Loop göz kremi beyaz renk göz içi için aldım ama malesef  boyamıyor onun için onu da çöpe gönderiyorum..............

Evet benim "Bitenler ve Çöpe Gidenler" şimdilik bu kadar sanıyorum bir daha bu kadar biriktirmem.
Yorumlarınızı Eksik etmeyin,
Sevgiyle Kalın...



25 yorum

  1. Bu zaman zarfinda baya bir bitirmissin :) iyi olmus toptan anlatmissin. Emegine saglk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ya aslında bunları çıkarınca kendimi bir kötü hissettim ama bir kerede bitti
      Sevgiler

      Sil
  2. mis kokulu bir yayın olmuş mis mis :))

    YanıtlaSil
  3. Bitenler iyi olmuş da çöpe gidenlere kötü olmuş. Gerçi pek duracak halleri de kalmamış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çöpe gitmeseler iyiydi ama maalesef kullanamayınca bye bye demek zorunda kaldım

      Sil
  4. avon argan yağı bitmemiş ki ama :D

    YanıtlaSil
  5. Bende Avonun parfümlerini seviyorum daha çok.

    YanıtlaSil
  6. Flormarın kaş farını ben de çok severek kullanıyorum.
    Yenilerine sağlık tüm bitenlerin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok memnundum ama nedense kendiliğinden dağılmaya başladı....

      Sil
  7. Dove klasik kokusunu severim,Palmolive vanilya aşkı çok merak ettim,Flormar kaş farı bitti bitecek bende de...Bayağı biten olmuş,o zaman yerine yenilerini koyma zamanı gelmiş demektir...

    YanıtlaSil
  8. Bütün bitenlerimi çöpe attığımdan beri hiç biriktirmiyorum iyice kozmetikten uzaklaşıyormuyum diye üzülüyorum artık ne çok şey bitirmişsin gelsin yeniler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bitenler yazımın araları açılınca çok birikmiş gerçekten....

      Sil
  9. bitenleri görünce çok mutlu oluyorum, yeni ürünlere başlamak çok keyifli :)

    YanıtlaSil
  10. Baya ürün bitmiş. Tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ara biraz uzayınca fazla birikmiş gerçekten....

      Sil
  11. Bende bu ay avonun cherish parfümünü aldım :D Güzel ürünler bitirmişsiniz yenilerini güle güle kullanın :D

    YanıtlaSil
  12. ben de bu ay uzun zamandan sonra bir avon parfüm aldım , Tomorrow , artık bir miktar koku manyağı gibi oldum ama benim favorim hala duş jelleri:D her çeşit olsun istiyorum ve deli gibi de alıyorum :D bu bitenler yazılarına da ayrıca bayılıyorum :D

    YanıtlaSil
  13. Merhaba, blogunuzu yeni keşfettim :) takibe aldım bloglarım ilginizi çekerse banada beklerim:). Güzel nir bitenler yazısı olmuş emeğinize sağlık ;)

    YanıtlaSil
  14. Güzelmiş..
    Bitenler çöpe gidenler.
    Bekleyip değersizleşen kozmetiklerden arınmak en iyisi.
    yenileri hayırlı olsun.
    Ellerinze sağlık.

    YanıtlaSil