SUNUM ÖNEMLİDİR (DIY)

Selamlar,
Ben el işlerine meraklıyım yeni şeyler öğreneyim yapayım, öreyim, dikeyim.
 Seviyorum bu tür işleri..
Aslında bir nevi rahatlama yolu benim için..
Danteli iyi bilirim örgü ehhh işte (düz olarak sadece)
Dikiş hiç bilmiyordum ama okulda el sanatları atölyesinde overlok  makinesi ve dikiş makinesi olunca öğretmen arkadaşımdan en azında düz dikişi ve makineyi basit haliyle kullanmayı öğretmesini rica ettim...
Sağolsun beni kırmadı derslerden kalan vakitte öğretti..
Acemi olunca ne yapabilirim diye düşünüp sofra düzenini,servisi ve sunumu sevdiğim için "Amerikan servis" dikmeye karar verdim...
İlk el emeğim, kesmesi ve dikmesi kolay olsun  diye kırmızı ekose düz bir servis oldu....





Baktım becerebildim sonraki ürünüm alttaki puantiyeli servisler oldu Ama bu servislerin kenarına daha şık görünsün diye şerit bir süs diktim....



En son da Heykel'e gittiğimde bu kumaşı çok beğendiğim için aldım ve alttaki amerikan servisleri diktim.Kenarına da pomponlu şeritlerden diktim....





Bunları da arkadaşıma diktim en son diktiğim servislerde bunlar.Bu kumaşın desenine uysun diye üst ve alt kısmına da beyaz sutaşı diktim....





Dikiş ile ilgili çalışmalarım şimdilik bu kadar .
Daha sonra Runner dikmeyi planlıyorum....
Beni instagram üzerinden de takip etmek isterseniz @blogdakicin

Sevgiyle kalın.
Yorumlarınızı eksik etmeyin....

52 yorum

  1. Bayıldımm.
    Ben de dikişi kendi kendime el kadar bir makine alıp öğrenmiştim tabi öğrendim diyorsam da aynen seninkiler gibi basit , düz birşeyeler ama yetiyor mutlu etmeye:) Özellikle ekoseli ilk diktiğini çok sevdim. Kolay gelsin, güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle,insan kendi ürettiği şeyleri kullanınca çok mutlu oluyor....

      Sil
  2. Çok güzel dikmişsiniz ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş.Güle güle kullanın.:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş bunlar renkler desenler yoğun ve 'ben burdayım' der gibi duruyorlar bence sen bu işin peşini birakma😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım,evde makinem yok ama okulda, derslerden kalan zamanlarda daha aklımda dikmeyi düşündüğüm şeyler var deneyeceğim,
      sevgiler....

      Sil
  5. Sunum gerçekten çok önemli, ben ençok ilk ikisini beğendim, eline sağlık Fatma'cığım, tabakta kiviler, peynirler dizilişi filan çok güzel olmuş. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seviyorum güzel sofraları ve sofra muhabbetlerini,teşekkür ederim,
      sevgiler....

      Sil
  6. Ellerinize sağlık, çok güzel olmuş.Ben de kırk yama kursuna gitmiştim. Önlükler, kırlentler vs vs. yapıyorum ve inanılmaz zevkli bir şey kendi yaptığın yeni bir şeyler ortaya çıkarmak:) Örgüyü de yeni yeni pekiştirmeye baladım:) Ama genel olarak çok güzel terapi oluyor :) Yaptıklarınızın devamını da merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ellerine sağlık seninde , gerçekten terapi gibi oluyor,
      sevgiler...

      Sil
  7. Ne güzel ya. Benim böyle yeteneklerim yok:( Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, uğraşınca oluyor belki denemelisin,
      sevgiler....

      Sil
  8. Hayatımda hiç şöyle güzel bi masa hazırlamadım, kimse olmayınca hep doldur tabağa geç. 😄 harika görünüyorlar 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. meraklıysan olur neden olmasın arkadaşların geldiğinde onlar içinde hazırlayabilirsin,
      sevgiler....

      Sil
  9. wuhuu süper bence siz artık sipariş almalısınız.Sunuma bayıldım bu arada :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy kendime güvensem olabilir tabi ki ama biraz daha ilerletmem gerek bu işi

      Sil
  10. Cok guzeller ya bi gun bende baslamak istiyorum bu dikis islerinede cesaret edemiyorum 🤔😊

    YanıtlaSil
  11. Sunumlara zaten denilecek laf yok, çok güzel olmuş, o masaya dokunmamalı, öylece oturup bakmalı. Servis takımları da çok zevkli gerçekten. Yıkamasının nasıl olduğunu merak etmedim değil. Herhalde elde yıkama programında yıkanır :)
    Elinize sağlık, harika olmuşlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,
      dak kumaş denilen leke tutmayan kumaş kullandım.
      Yıkamada sorun olmuyor...

      Sil
  12. bayıldım valla ellerine sağlık sunum benim içinde çok önemli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,seviyorum güzel sofraları....

      Sil
  13. Ellerine sağlık arkadaşım, hepsi de birbirinden güzel olmuş ♥

    YanıtlaSil
  14. Hepsi çok şirin, çok da modern olmuşlar. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  15. Çok hoş olmuşlar :) Ben de örgüyü çok seviyorum ama maalesef dikiş yok :D

    YanıtlaSil
  16. Fatmacım ellerine sağlık, ne kadar güzel olmuşlar ;)

    YanıtlaSil
  17. Ben de dantelden hiç anlamam,örgü düz eh işte ama dikiş çok severim..Tabi içten gelecek yapacak insan..Çok güzel hepsi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim seviyorum böyle uğraşları,
      sağol canım....

      Sil
  18. bu sunumların hepsi de harika :)

    YanıtlaSil
  19. elinize sağlık, süper olmuş hepsi, ne kadar zevkli ve yeteneklisiniz, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  20. Çok şık Fatmacığım , bir gün bana da hazırlarsın inşallah:))

    YanıtlaSil
  21. Harika sofralar bunlar. Eline saglik 😊

    YanıtlaSil
  22. ah bu masalarda kahvaltı yapanlar çok şanslıymııış :)

    YanıtlaSil
  23. hepsi o kadar şık o kadar güzel ki , emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  24. Ben de dikiş makinesi almak istiyorum ama karar veremedim bu konuda bilgisiz olunca ne alınması gerektiğine :)
    Çok şık çalışmalar olmuş, çok güzel görünüyorlar :) Ellerinize, emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  25. Harika seçimler yapmışsınız kumaşlarda. Benim de annem Halk Eğitim Merkezi'nde usta öğretici, yani bu işlerle haşır neşir :) Runner masanın şıklığına şıklık katar ve sizin bu güzel zevkinizle buluştuğunda muhteşem sonuçlar doğacağından eminim :) Merakla bekliyorum. Emeğinize sağlık. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  26. Elinize sağlık çok güzel dikmişsiniz.

    YanıtlaSil