HER TELDEN

Selamlar, 
ilk olarak  hemen sizlerle paylaşmak istiyorum ki.................



Evet 7 Temmuz yani bugün benim doğum günüm,aslında artık çokta doğum günü kutlayacak yaşta değiliz (38) ama olsun yaş almakta güzel,tecrübelerimiz yaşanmışlıklarımız artıyor)))

Onun dışında instagram haziran kolajımı paylaşmadığımı fark ettim sizlerle,
bu defa değişiklik yapayım istedim kolaj yapmadan her fotoğrafı ayrı ayrı yayımlayayım.
İşte haziran ayı instagram paylaşımlarım.......



İlk fotoğrafım bir sunum fotoğrafı değil, burası bizim köy evimizin verandası, eşim Bursa'nın Mustafakemalpaşa ilçesinden. Orada deden kalma evi alıp biraz tadilat yaparak kullanılır hale getirdik.Verandamız  ve çocuklar rahat oynasın diye önünde çim alanın az bir kısmı görünüyor fotoğrafta.....



Kahveyi sevdiğim kadar çayı da çok severim özellikle eşimle akşam çay ritüelimiz vardır.İşte haziran ayı içerisindeki akşam çaylarımdan biri ve kaktüslerim..(Bu ara nedense kaktüslere bir merak saldım)))



Bir iftar daveti sonrası kahve keyfi, sağ olsun arkadaşımın ellerine sağlık......
(arkadaşıma ait fincan ve dekoratif objeler)




Ve son olarak verandamdan bir kahve keyfi fotosu gelsin.....

İşte benim haziran ayı instagram paylaşımlarımdan bazıları.......

Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin................








63 yorum

  1. Veranda fotoğrafı beni benden aldı dış mekanları çok seviyorum bu aralar.
    Yaş günün de her günün de mutlu ve huzurlu olmasını dilerim güzel insanlar biriktirmen dileği ile❤

    YanıtlaSil
  2. Sevdiklerinle ailenle sağlıklı huzurlu mutlu daha nice güzel ömürler diliyorum doğum günün kutlu olsun🎂💐 canım benim daha nice güzel yıllara inşallah ayrıca çok güzel kareler emeğine sağlık canım benim sevgiler 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel doğum günü dileklerin için çok teşekkürler....

      Sil
  3. Nice mutlu ve sağlıklı yıllara
    Doğum gününüz kutlu olsun

    YanıtlaSil
  4. doğuym gününüz kutlu olsun yengeçdaşım, nice mutlu yıllara :)

    YanıtlaSil
  5. Doğum gününüz kutlu olsun. Nice mutlu yaşlara...

    YanıtlaSil
  6. Mutlu yıllarrrr...
    Veranda çok güzel yaa.. Kaktüs, sculent benim de ilgimi çekiyor ama ev çiçek dolu..

    YanıtlaSil
  7. Doğum günün kutlu olsun Fatmacım. (Aynı yaştaymışız ne güzel. Doğum günü kutlayacak yaşta değiliz de ne demek. Her yaşta kutlanır elbet. Hem senin gibi hayatı ve doğayı seven birisi her ay kutlamalı bence. Verandanıza bayıldım. Benim de hayalim öyle bir yaşam alanımın olması. Minnak balkonumda yapıyorum ne yapıyorsam.
    Ailenle, sevdiklerinle, seni sevenlerle birlikte nice sağlıklı ve huzurlu yılların olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel dileklerin için çok teşekkürler canım,şaka bir yana tabi ki kutlayacağız doğum günümüzü her yaşın ayrı bir tadı ve güzelliği var değil mi ama:))))

      Sil
  8. Sağlıklı, huzurlu ve sevgi dolu yaşlara !.. :)

    YanıtlaSil
  9. Kahvenin keyfi ayrı güzel.:)

    YanıtlaSil
  10. Bu arada daha nice sevdiklerinizle birlikte geçireceğiniz güzel zamanlarınız olsun.Mutlu yıllar size.:)

    YanıtlaSil
  11. Doğum gününüz kutlu olsun.Sağlıklı, huzurlu bir yıl dilerim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Yeni yaşın mutluluk getirsin. İyi ki doğdun.

    YanıtlaSil
  13. 38 güzeldir, hala 30`ların içinde en azından ^.^ Doğum Günün Kutlu Olsun.

    YanıtlaSil
  14. Musmutlu nice güzel seneleriniz olsun.

    YanıtlaSil
  15. Her yaş,ayrı bir güzellik :) Daha çok gençsiniz bence :) Mutlu mutlu yıllarınız olsun :)

    YanıtlaSil
  16. Yeni yaşın sağlık,mutluluk,huzurla geçsin! Bahçeyi çok güzel dekore etmişsiniz. Yaz akşamlarında çok güzel vakit geçirilir orada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle akşamları burada hava da biraz serinliyor çok iyi oluyor....

      Sil
  17. dogum gunun kutlu olsun :) benim de ayin 26 sinda (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,şimdiden size de gönlünüzce bir yaş olmasını dilerim...

      Sil
  18. Köy evine bayıldımm, ne kadar güzel havası vardır :) Yeni yaşınız sağlık, huzur ve başarıyla geçsin :) Çok sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. köy evi evet iyi oldu tamamen kızlara doğal yaşam olsun diye istedik ama bizim için daha iyi oldu sanki....
      güzel dilekleriniz içinde teşekkürler....

      Sil
  19. Nice sağlıklı ve mutlu yıllara.
    M.Kemal Paşa ilçesini sevmiştim. Güzel yerler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,
      evet güzel bir ilçe
      sevgiler...

      Sil
  20. NİCE MUTLU YILLARIN OLSUN CANIM ÇİÇEKLERE BATILDIM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,evet çiçeklerin havayı değiştiriyor...

      Sil
  21. Dogum gününüz kutlu olsun. Mutlu yillar :)

    YanıtlaSil
  22. Musmutlu yıllarınız olsun🎂 Verandaya bayıldım❤️ Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler,sevgiler,
      bende verandamı seviyorum sağolun...

      Sil
  23. Doğum günün kutlu olsun canımm. Güzel ve huzur dolu bir ömür diliyorum :)

    YanıtlaSil
  24. Sağlıklı nice yıllaraaa :)

    YanıtlaSil
  25. heey peki tımam kal bu yaşta artık. annenlerin halil rıfattaki evi de güzel amaaaa bu köy evi büyük şansmış yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle Deep hele çocuklar için çok büyük şans....

      Sil
  26. Nice güzel yılların olsun Fatmacım :)

    YanıtlaSil
  27. Nice yıllara Fatmacığım eşinle çocuklarınla huzurlu seneler.

    YanıtlaSil
  28. Ahhh o veranda da ben de olaydım iyiydi :) Tatil nedeniyle yazılara geç dönüş yapıyorum ve yeni yaşını ben de kutlamak istiyorum.Herşey gönlünce olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim,
      hepimizde yazın rehaveti var bende aynı durumdayım,
      sevgiler...

      Sil
  29. Doğum günün kutlu olsun bizim de evlilik yıldönümümüz canım...

    YanıtlaSil
  30. çok teşekkürler, sizde sağlık,mutluluk ve ağız tadıyla nice yıllar eskitin inşallah eşinle birlikte

    YanıtlaSil
  31. Biraz geç kaldim. Mutlu yillar canim. Malum yaz hepimiz dagildik 😊

    YanıtlaSil