LA ROCHE POSAY EFFACLAR Yüz Yıkama Jeli

Selamlar,
Ramazan ,bayram derken çok şükür tamamladık, artık hayırlısıyla seneye ermeye diyelim.
Bu arada geçmiş bayramınız kutlu olsun ..
Tam tatil moduna girdik artık havalar da ısınınca..
Ondan dolayı bu aralar bloğuma ve takip ettiğim arkadaşlarımın sayfalarına çok sık uğrayamıyorum,
bunun sonucu olarak ta yazacak konu sıkıntısı da doğuyor tabi ki,,
Ama gezi yazılarım gelecek çok yakında:))))

Ben şu an İzmir'deyim yani annemlerde,bayram sonrası birkaç gün hasret gidermece diyelim.
Defne'yi uyutup bilgisayarı da boş bulmuşken ne zamandır yorumlamak istediğim bir ürün var onu yazmak istedim...

LA ROCHE POSAY EFFACLAR 
(Yüz Yıkama jeli)
Daha evvel kısaca bahsetmiştim bu üründen ama çok beğendiğim ve kullanmaya devam ettiğim için daha ayrıntılı bir yazı olsun istedim.
Effaclar jel,
Yağlı ve hassas ciltler için temizleyici jel, akneye eğimli ciltler üzerinde test edilmiş.
Benim cildim kuruya dönük karma bir cilt ama aynı zamanda da hassas. İlk olarak hem eczacının tavsiyesi hem hassas ciltler için uygunluğu hemde içeriğinde termal su oluşundan dolayı almıştım.

İlk kullandığım jel bu fakat bunu bitirip ikinciyi almaya niyetlendiğimde indirimli kampanya denk geldi ve 400 ml.lik pompalı ambalajda olanını aldım ve çok daha iyi oldu . Ben pompalı ürünleri daha çok seviyor ve daha işlevsel buluyorum.


İritasyona karşı ve yatıştırıcı etkileri bulunan La Roche-Posay Effaclar Yüz Yıkama jeli Termal su içeriyor.
PH 5,5- Sabun,  renklendirici madde,  alkol ve paraben içermiyor.
Ayrıca akneye eğilimli ciltler üzerinde de test edilmiş.  Ciltteki fazla kiri ve sebumu temizliyor.  Cilde temizlik ve tazelik veriyor.

Gelelim bende etkilerine;  cildimde kuruma yapmadı,  hassasiyet veya kızarıklık meydana getirmedi,  kaşıntı yapmadı. Yıkama sonrası cildimi çok germedi.   Yıkama jellerinde en hoşuma gitmeyen şey arınmama hissi bu jelde onu hiç hissetmedim ,  su ile çok çabuk durulanıyor,  yani kolay arınıyor. Ayrıca çok ta bereketli çok az bir miktarı çok güzel köpürüyor.  Pompalı şişeyi kesinlikle daha çok sevdim, tüp ambalajda ister istemez dipte kalan olabiliyor.
Bu şişeyi sanırım 3 ay kadar daha kullanırım. Çok memnun olduğum için kullanmaya devam ederim merak ettiğim başka bir yıkama jeli çıkıncaya kadar......



Eveeet şimdilik bu kadar olsun,
Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin...
Son olarak ta annemlerin balkonundan bir çay keyfi fotoğrafı ile nokta koyuyorum:))))





27 yorum

  1. Benim yağlı ve akneli bir cildim var. Şuan doktorumun verdiği bir temizleme jelini kullanıyorum fakat bu markanın ürünlerini de merak ediyorum. Bittiğinde mutlaka bu ürünü deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim ama yine de doktor kontrolündeysen danışmanda fayda var...

      Sil
  2. Aslında bu ürün tam benlikmiş...Hassas olmasa bile yağlı ve akneye müsaitim :)
    Bu arada blogla ilgili yazma,okuma,yorumlama konusunda hepimiz aynı rehavetteyiz sanırım..Bir de annene sevgiler saygılar,balkon manzarası süperrr....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim evet annemin balkon manzarası güzeldir.
      ben çok memnun kaldım eczanelerde deneme boyu satılıyor onunla başlayabilirsin....

      Sil
  3. Ayy manzaraya bakkk keske benimde olsaaa :) gezi fotolarinida bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,inşallah temmuz gibi küçük bir gezimiz olacak...

      Sil
  4. Cildim bir kaç sene yağlanmaya çok müsaitti ben de kullanmıştım. Memnun kalmıştım.. İzmir manzaran harika :) Benim memleket :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet manzara güzeldir, la Roche ürünleri iyi gerçekten....

      Sil
  5. bu ürünü bloglarda çok görüyorum ama evde kullanılması gereken o kadar çok ürün var ki onları kullanmadan alamayacağım sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle bence de elimizde olanlar kesinlikle tüketilmeli,bende genelde üst üste almamaya çalışıyorum sadece çok ciddi indirimde denk gelir ve bir daha o fiyata bulamayacağımı düşünürsem

      Sil
  6. La roche posay sevdiğim bir marka, bu ürünü kullanmadım denemek isterim :)
    blogumu izlediğiniz için teşekkür ederim, ben sizi izliyorum zaten, takipteyim :)

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim, benim de elimde birkaç ürün var şimdiye kadar sıkıntı yaşamadım bu markanın ürünleri ile ilgili....

    YanıtlaSil
  8. ne balkon manzarasıymış yaaa :)

    YanıtlaSil
  9. Pompalı ürünlerin kullanımı çok daha kolay.. Ben de seviyorum böyle ürünleri. Bu yüz yıkma jelini daha önce hiç görmemiştim.. Değerlendireceğim. Çok teşekkürler..
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cildine uyacağını düşünüyorsan tavsiye ederim.....

      Sil
  10. Great products! Thanks for sharing! 👌👌👌

    YanıtlaSil
  11. Halil Rıfat Pasa'dan olmalı. Termal suyun içeriğindeki mineraller cildi onarıyor, olmalı.Hoş geldiniz. 😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Halilrıfat paşa biliyorsunuz galiba bizim mahalleyi👍🏻👍🏻

      Sil
  12. Benim cildime pek gitmedi bu markanın ürünleri...

    YanıtlaSil
  13. Gerçekten de güzel ürünmüş :)

    YanıtlaSil
  14. Benim de aklımda ne zamandır bu ürün. Bioderma Sebium kullanıyorum bitirdiğimde bunu denemeyi düşünüyorum:)

    YanıtlaSil
  15. Bu ürünü de denemeliyim canım. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  16. Eşim bu ürünü siyah noktalar için almak istiyor. Uygun mudur?

    YanıtlaSil
  17. Merhabalar,

    La Roche Posay Effaclar Yüz Temizleme Jeli’ni uzun zamandır kullanıyorum ve çok memnunum. Doktorumun tavsiyesi üzerine satın almıştım ve düzenli olarak bittikçe de satın almaya, kullanmaya devam ediyorum. Yüzüme en iyi gelen temizleme jeli. Benim bu ürünle ilgili yorumlarımı http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/urun-inceleme-la-roche-posay-effaclar-gel-akneli-ve-yagli-ciltler-icin-yuz-temizleyici-jel/ linkinde bulabilirsiniz. Daha önce kullandığım hiçbir temizleme jeli yüzümü La Roche Posay kadar iyi temizlemedi ve yatıştırmadı.

    Çok sevgiler ve selamlar 💜

    YanıtlaSil