SPUMY Duş Jeli

Selamlar,
"Spumy" firmasından tarafıma denemem için gönderilen duş jelini sizlerle paylaşmak istiyorum.
Öncelikle biraz firmadan bahsedeyim.


2011 yılı ekim ayından bu yana kişisel bakım ve kozmetik ürünlerinde  Helal Ürün Sertifikası ile SPUMY markası Türkiye'nin ilk ve tek kozmetik ve temizlik ürün markası olmuş.
Kişisel bakımda 6 çeşit diş macunu, Köpük el sabunu, yetişkin saç ve vücut şampuanı, bebek saç ve vücut şampuanı, bebek bakım yağı, akne ve sivilce kremi, gece bakım kremi, selülit kremi, saç bakım yağı,nemlendirici krem, ıslak havlu,cep tipi ıslak mendil, seyahat tipi diş seti gibi özellikle temizlik ürün çeşitliliğini de arttırmış.
Endüstriyel ve kişisel bakım ürünleri alanında on seneyi aşkın bir süredir faaliyetini başarı ile sürdüren firma bünyesinde üç yıldır süren Ar-ge  çalışmaları sonucunda Türkiye'nin ilk Helal Kişisel Bakım ürünlerini piyasaya sürmüş.

Gelelim duş jeline,
hemen hemen 1 aydır bu duş jelini kullanıyorum.Ürün 750 ml.lik beyaz kutuda ,çok güzel bir vanilya kokusu var.Çünkü içinde hindistan cevizi eldesi ve zeytinyağı  var.Bitkisel içerikli olduğu yazıyor ambalajında. Ayrıca benim için en önemli nokta olan içeriğinde sağlığı tehtit eden hayvansal katkı,petrol türevli ham maddeler kullanılmamış ,bunun yanında SLS,SLES, Kurşun,Paraben ve Formaldehit içermemesi 
Kullandığım süreç içerisinde cildimde herhangi bir reaksiyona,tahrişe veya sivilcelenmeye sebep olmadı...Cildimi kurutmadı.

 
Duş jelinden siz ne bekliyorsunuz bilmem ama benim çok bir beklentim olmaz banyo keyfimin bir parçası olarak görürüm.Ama dikkat ettiğim noktalar var içeriğinin mümkün olduğu kadar temiz olması "Spumy Duş Jeli" de bu anlamda beklentimi karşıladı.Daha önceki ürün yorumlarımda da yerli mallara biraz daha fazla şans verdiğimi genellikle belirtiyorum.Bu anlamda da yerli bir marka olması da benim için artı ....
Ben "Spumy Duş Jelini" beğendim, belki farklı koku alternatifleri olsa daha iyi olabilir.....



Sizde SPUMY markasının ürünlerini inceleme isterseniz BURAYA tıklayabilirsiniz.

Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin....





15 yorum

  1. Helal mal olması cok hos bence. Vanilya kokusuda naif olur :) canm bide yasin ne kadar okudugunu son yazima belirtirmisin. Aksama bagislanacak insallah ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu an için çok kolay ulaşabileceğimiz yerlerde mevcut değil sanıyorum sadece intermnet satışı mevcut....

      Sil
  2. Bu markayı ilk defa duyuyorum. İncelemekte fayda var. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bu sayede duydum ama duş jeli gerçekten güzel....

      Sil
  3. İyi günlerde kullanın... Bayılırım vanilya kokusuna... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. İçeriği temizmiş.Kokusu da güzel..Web sayfalarını detaylı incelemek lazım.

    YanıtlaSil
  5. temiz içerikli olması önemli gerçekten

    YanıtlaSil
  6. ilk defa duyduğum bir marka. Vanilya kokulu duş jeli dedin ya ben kilitlendim şimdi bayılırım :)

    YanıtlaSil
  7. Bende ilk defa duydum bilgiiçin teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. İlk defa duydum, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  9. İlk kez duydum...

    YanıtlaSil
  10. İlk defa gördüm teşekkrler

    YanıtlaSil