FINDIKLI KURABİYE

Evet artık eğitim öğretim döneminin öğrencilerle olan kısmı bitti,artık seminerleri tamamlamaya geldi.
Sanırım yaz tatili boyunca paylaşımlarım da biraz azalma olacak gibi ama mümkün olduğu kadar buraları boş bırakmamaya çalışacağım..
Geçen hafta hem komşum hemde çok yakın bir arkadaşımın annesi ameliyat oldu,onlara götürmek üzere riske girerek ilk defa denediğim bir tarifi yaptım...İşte tarifim 

FINDIKLI KURABİYE
Malzemeler:
1 paket yumuşak margarin,
1 çay bardağı sıvı yağ,
1 su bardağı pudra şekeri,
1 paket vanilya,
Yarım çay kaşığı kabartma tozu,
Fındık,
Un..

Yapılışı:
Tüm malzemeleri yoğurup,şekil veriyoruz .!80 derecede 20 dakika kadar pişiriyoruz.
Ben şu ahşap kurabiye kalıpları ile şekil verdim, daha şık oldu bence....



Ev halkı bu kurabiyeye bayıldı. tatile girmişken çocuklara yapabilirsiniz diye düşündüm ama kafama takılan tek nokta margarin ve yağın birlikte kullanılıyor olması.Çözüm sunan olursa sevinirim....
Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin.....

38 yorum

  1. şekilleri çok güzel olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler şu ahşap kalıplarla yaptım,
      sevgiler....

      Sil
  2. Fındıklı kurabiyeler nefis olmuştur eminim. Ellerinize sağlık. En sevdiğim kurabiyedir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok lezzetli oluyor gerçekten teşekkürler,
      sevgiler....

      Sil
  3. Güzel görünüyorlar.Bir denemek lazım. Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim çok lezzetli oluyor gerçekten,
      sevgiler,

      Sil
  4. Mis mis... ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Görünümü de çok güzel :)) Ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
  6. Ben de dün cevizlisini yaptım iyi oluyor.
    Afiyet olsun .
    Bunu da deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cevizli tahinli kurabiye yapıyorum bende ama bu tarifi cevizlide denemek gerek teşekkür ederim deneyeceğim....

      Sil
  7. Çok güzel görünüyorlar💙 Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık, bu akşam ben de kutabiye yapacağım bizim paşalara. ben de pekmizli cevizli deneyeceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mmmmmm pekmezli cevizli o zaman paylaşımını bekliyorum malum yaz tatili ufaklıklara atıştırmalık gerek....

      Sil
  9. nefis görünüyor
    elinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. Evet sıvı yağ ve margarin ikisi bir arada biraz fazla gibi geldi bana da..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir dahakine sıvı yağ koymadan sadece margarinle ve yağ ölçüsünü arttırmadan deneyeceğim....

      Sil
  11. emeğine sağlık , harikadır inanıyorum tadı da , afiyetler olsun...

    YanıtlaSil
  12. Ben Kurabiyelerde sadece margarin kullanıyorum sıvı yağ çiğ bir tat veriyor gibi geliyor bana bence margarin miktarını artırıp sıvı yağsız deneyin derim birde 😊 ellerinize sağlık nefis görünüyor deneyecegim😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende aynı tarifi sıvıyağ koymadan ama yağ ölçüsünü artttırmadan deneyeceğim

      Sil
  13. Kurabiye sevmesem de kızım çok seviyor. Onun için yapabilirim. Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  14. Şekli harika olmuş. Lezzetli de görünüyor, hem de kolaymış.
    Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  15. Ayy bunu mutlaka yapacağım:))

    YanıtlaSil
  16. Nefis görünüyor ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  17. Nefis olmuşlar, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil