GEZİYORUM TOZUYORUM

Seminer günlerinin öğleden sonralarını kendime ayırdım nasıl mı? Çocuklu aileler bilir çocukla çarşıya, pazara veya bir alışveriş merkezine gitmek zordur. İşinizi bitirir bitirmez ayrılırsınız. Ama bazen kendinize de zaman ayırıp rahatla aheste vitrin gezmek istersiniz. İşte bu seminer dönemini ben kendime ayırarak değerlendireceğim ve öğleden sonraları çarşı,pazar ve AVM gezeceğim.Seminerin ilk günü için  Bursa'da yeni açılan bir alışveriş merkezinde karar kıldım. Bursa Marka Park AVM'ye gittim bugün.Bursalı blogcu arkadaşlarımdan belki gidenler vardır daha dükkanların tamamı açılmamış olsa bile ben çok beğendim ilk defa Bursa'ya gelen markalar var mesela..
Benim çok merak ettiğim ve dört gözle beklediğim Kiehls .......


Kiehls ürünlerini çok merak ediyor fakat Bursa'da mağazası olmadığı için internetten de sipariş etmeye çekiniyordum. Bir de kozmetik de olsa ben dokunmayı,koklamayı tabiri caizse gözle görüp elle tutmayı seviyorum..Ondan dolayı daha önce hiç bir ürününü kullanmadım ama bloglardaki yorumları hep takip ettim. Bugün sağ olsun Marka Park Avm Kiehls'de Dilara hanım bana son derece yardımcı oldu.Merak ettiğim her şeyi sordum ve çok güzel cevaplarımı aldım cildim için önerdiği ürünleri birlikte inceledik. İlk olarak bana tavsiye ettiği ürünlerin deneme boylarını verdi cildimin vereceği reaksiyona göre orjinal boylarını gidip alacağım..



Daha sonra hiç boş geçmediğim Yves Rocher'a uğradım ve tabi ki elim boş çıkmadım. Bu ürünlerle ilgili yorumlarımı daha sonra sizlerle paylaşacağım...



Alışveriş merkezini gezerken yine markayı da ilk defa duyduğum ve Bursa'da ilk mağazası olan "OBag" diye İtalyan bir çanta markası denk geldi çantanızı veya cüzdanınızı yazlık-kışlık olmasına göre rengine,kullanılan aksesuara göre kendiniz tasarlıyorsunuz ve her malzemeyi ayrı ayrı alıyorsunuz..Bana bayağı ilginç geldi çok ayrıntılı inceleyemedim ama internetten  araştıracağım bu markayı....

Yine Bursa'da ilk olan bir marka denk geldi önüme o da "Naivia "
Organik ve bitkisel ürünleri bünyesinde barındıran bir marka sanıyorum.Kataloglarını aldım ve incelemeye başladım, gözüme kestirdiğim birkaç ürün var ilk fırsatta alacağım kısmet olursa...

Eve döndüm ve evdede beni bir paket bekliyor. "Denebunu.com" un gönderdiği Mayıs kutusu gelmişti..Bu ay ki kutuda ürün anlamında zengin sayılır.Bu ürünlerle ilgili de belki daha sonra kısa bir deneyimleme yazısı ekleyebilirim.... 

 
 

Anlayacağınız bugün benim için bayağı bereketli bir gündü.Şimdilik sizlerle paylaşacaklarım bu kadar..
Sevgiyle Kalın,
Yorumlarınızı Eksik etmeyin.....

43 yorum

  1. Güle güle kullan canım kutunu :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle güzel günlerde kullanın.:)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle iyi günlerde kullan... Yves Rocher markasının ürünlerini ben de severek kullanıyorum... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürederim güzel ürünler gerçekten👍🏻

      Sil
  4. Kiehls' i ilk defa duydum.. minik paketler olsa da denediğinizde memnun kalacak mısınız merak ettim. Sağlıklı günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir markadır bulunduğunuz ilde varsa bence bir göz atın derim
      Sevgiler

      Sil
  5. güle güle kullanın kutunuzu bize iki aydır çıkmıyor :) ürünlerin yorumlarını bekliyoruz ayrıca :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullanın, bu arada denebunu.com'u duymamıştım paylaştığınız için teşekkürler, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir göz atın isterseniz bir nevi farklı bir reklam platformu

      Sil
  8. Dene Bunu ürünlerini ben de merak ediyorum ama bana bir şey gelmiş değil henüz :)) Güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
  9. Güzel günlerde kullan,iyi gezmeler :)

    YanıtlaSil
  10. Hakikaten bereketli bir gün olmuş :)
    Bazen insanın kendine zaman ayırması gerekiyor rahatlamak için. Bize de doping lazım di mi ama :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle bazen hayatın telaşına çok fazla kaptırıyoruz kendimizi

      Sil
  11. Kozmetik ürünlerde aynen ben de dokunmayı,koklamayı seviyorum..

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel fikirmiş seminerden sonra gezmek...Güle güle kullanın aldıklarınızı

    YanıtlaSil
  13. Gezme, alışveriş.. Güzel :)

    YanıtlaSil
  14. İyi gezmeler. Keyifle kullan. :)

    YanıtlaSil
  15. Hayırlı olsun aldıkların. :) Ben de Bursa'yı çok merak ediyorum, bir gün geleceğim! :)

    YanıtlaSil
  16. Ohh gez canim iyi yapiyorsun:))

    YanıtlaSil
  17. Güle güle kullanın. Harika...

    YanıtlaSil
  18. Yanıtlar
    1. kesinlikle hele birde yalnızsan çok çok iyi oluyor....

      Sil
  19. Gezme, alışveriş, paylaşım...
    Hepsi de güzel olmuş, güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  20. Oooh alışveriş gibisi var mı, güle güle kullan hepsini de :)

    YanıtlaSil
  21. Burasada mı oturuyorsun , benimde beş senem geçti orada :) güzel günlerde kullanıyorsundur umarım yeni cicilerini :)

    YanıtlaSil