HOŞGELDİN GÖZ GÖZ

Futbol ile çok ilgim yok ama Galatasaraylıyım.
Takımın kadrosunda kimler var deseniz bilmem ama sorulunca söylüyorum.
Daha evvel de yazmıştım ben Bursa'da yaşayan bir İzmirliyim.Ne kadar futbolu takip etmesem de yıllardır İzmir gibi büyük bir şehirden hiç bir takım 1.ligde yer almıyordu. Bu durum tabi ki İzmir takımlarına yakışmıyor.
Çok köklü geçmişe sahip bir Altay'ımız var ,Karşıyakaspor'umuz mesela ve ve bu yıl şeytanın bacağını kıran Göztepespor.....
Benim çocukluğumda hatırlıyorum da bu 3 takım da 1.ligde top oynardı. Nereden hatırlıyorum Galatasaray 3 kez İzmir'e gelirdi ve babam her maça  beni de  götürürdü.
O zaman tabi Galatasaray'da kaptan Cüneyt,kaleci Simoviç,Tanju,Semih, Cevat Pirekazi,Erhan,Bülent,Suat ve daha birçok futbolcu canlı seyredeceğim diye bende çok mutlu olurdum...Eskiden daha ilgiliymişim neredeyse takımın 11'ni saydım...
Lafın özü İzmir'de Göztepe'ye yakın oturmamızdan ve renklerinin sempatisinden dolayı İzmir takımları içinde Göztepespor bir adım daha öndedir benim için...
Ondan dolayı GÖZTEPESPOR'a 1.ligde başarılar diliyorum ve İzmir gibi bir şehirden daha fazla takımı 1.ligde görmek dileğiyle diyerek BYE BYE diyorum..
Sevgiyle kalın.....

 

27 yorum

  1. Ben de karşıyakalıyım ama bir izmirli olarak göztepeyi tebrik ediyorum tabii ki :)

    YanıtlaSil
  2. Çok sevindim Göztepe'nin başarısına. Çocukluğumdan beri severim. Babam'ın takımı bizim de takımımız olduğundan Galatasaray'ı tuttuk; ama sevdiğim başka takımlar da var. Biri Göztepe :)

    YanıtlaSil
  3. Çok ilginç. Eski Galatasaray'ın kadrosunu ben de sayabiliyorken, şimdi bir futbolcusunu bile tanımıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım şu an artık benim için yaş itibari ile futbol ilgi alanlarımın dışında kalıyor sanırım ondan

      Sil
  4. Heey, bende galatasaraylıyım ama ilk 11'i sayamam -.- :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz bayanlar hepimiz için aynı durum sanırım....

      Sil
  5. Umarım istikrarlı yükselişleri devam etsin. İzmir takımlarını birinci ligde oynamalarını gönülden diliyorum..

    YanıtlaSil
  6. Bana da başarılar dilemek düşüyor sadece...

    YanıtlaSil
  7. evet yeniden dönmüş Göztepe spor Başarılar dilerim Tebrik ediyorum başarıları daim olsun inşallah hoşgelmişler yeniden :) sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Futboldan pek anlamıyorum ama Beşiktaş'ı severim ne de olsa baba takımı 😋☺️ Başarılar dilerim Göztepe'ye ☺️

    YanıtlaSil
  9. Futbol'dan anlamam çok da sevmem ama Göztepe'de büyüdüğüm için, çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  10. Tebrikler :)) Bu arada ben de Beşiktaşlıyım :)) Biz de şampiyon olduk :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beşiktaş'ı da tebrik ederim en büyük şampiyon....

      Sil
  11. Çok sevindim valla..Aslında benim tuttuğum takım ligden düştü (Gaziantepspor) ama Göz Gözün gelmesine sevindim..Bir İzmir takımı olmalıydı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne diyorlar top yuvarlak ne getireceği ne götüreceği belli olmaz

      Sil
  12. aaa ben takım tutmayı bir 20 yıl önce bıraktım ama eğlence amaçlı gzel hareketler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hak edeni tebrik etmek gerek ama bende çok ilgili sayılmam....

      Sil
  13. Açıkçası sizin adınıza sevindim...

    YanıtlaSil