MAYIS BİTERKEN

Selamlar,
Oruç ve ramazan davetleri derken birkaç gün gecikmeyle de olsa mayıs instagram kolajımı sizlerle paylaşmak istedim. 
Mayıs bitti Haziran geldi ama daha Bursa'ya yaz gelmedi bu gidişle de ne zaman gelecek bilemiyorum. Gerçi oruçluyken havanın serin olması çok iyi oluyor o ayrı bir konu da....
Cumartesi günü bir yağış vardı anlatamam herhalde bu yaşıma kadar gördüğüm en şiddetli yağışlardan biriydi....
Balkonum cam kaplama ,yağmurun girmediği yer kalmadı.Sokaklar her yer diz boyu su içinde neredeyse...
Bu baharda böyle geçiyor ne yapalım çok şükür ki kuraklık olmaz yağmura da ihtiyaç var ...
Lafı çok uzatmayayım,
Ramazan ayından dolayı bu aralar çok şey paylaşamıyorum ama tatilde sanırım açığı kapatırım:)))))



Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin

42 yorum

  1. Şu kahveyi görünce iftardan sonra size mi uğrasam diye düşünmedim değil:)

    YanıtlaSil
  2. İstanbul'da da bugün kapalı hava.Evet,Bursa'da çok fazla yağış olmuş. Benimde anneannemler Bursa'da yaşıyor :)
    Görsel çok güzel olmuş ^-^ Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Kahve çok güzel görünüyor 😁 iftardan sonra içeyim 😁 evet Bursa da baya yağmur yağdı haberler de görmüştüm İstanbul bu aralar iyi havalar bakalım resimler çok güzel olmuş 😊sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, kahve sever biri olarak sunumda önemli hani,
      sevgiler....

      Sil
  4. Bizim buralar baya yaz olduğu için yağmur falan uzak geliyor. Gerçi iki hafta önceye kadar vardı ama şu aralar tam yaz :). Yazın ortasında ne yapacağız bilmiyorum; şimdiden sıcak olunca :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yavaş yavaş Bursa'da ısınmaya başladı artık,
      sevgiler....

      Sil
  5. Hepsi harika görünüyor canım 😊

    YanıtlaSil
  6. sevgiler, yaz gelemedi bu sene :)

    YanıtlaSil
  7. Ramazan bereketi diyelim bu yağmurlara :)
    Kahve keyfi harika :)

    YanıtlaSil
  8. Yağmurlar bizde de kesilmedi gitti maalesef ama berekettir diyorum bende... Afatsız yağmurlar olsun inşalah...

    YanıtlaSil
  9. Yaz gelince de tam gelecek aslında iyi böyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım öyle olacak o zaman da tüh vah ne sıcak demeye başlarız

      Sil
  10. Bu sene yaz kendini naza çekiyor galiba :))

    YanıtlaSil
  11. Ramazanda aslında yağmur iyi geliyor. Yoksa oruç zor geçecek...

    YanıtlaSil
  12. Yaz gelmem.diye direniyor hayırlı ramazanlar:))

    YanıtlaSil
  13. Bu sene yaz serin geçişler yaparak gelecek sanırım..:)

    YanıtlaSil
  14. Al benden de o kadar 😁 nolcak bizim bu halimiz acaba canm.Sorma sifir kollati giydiremedim Esilama.Hala donabiliyoruz malesef :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende öyle Defne'ye daha adam akıllı yazlık kıyafet giydirmedim sayılır

      Sil
  15. Ben de sıkıldım bu yağmurlardan.Ankara'ya da yaz gelsin artık...

    YanıtlaSil
  16. kahve fincanlarına bayıldımmm :)

    YanıtlaSil
  17. Görseller çok hoş.
    Bişileri reçele batırıp mı yedin yoksa peynirle mi ?

    Kahve takımına bayıldım,tavuskuşu eşliğinde afiyet olsun.
    Afedsiz olsun da yağmur iyidir iyi.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  18. Sanirim yaz artık geldi ama gözümüz aydın demeli mıyım bilemedim 😅

    YanıtlaSil
  19. yaz geldi derken sağanak yağmurlara yakalanmak :) sabah işe gelirken radyoda dinledik kız kardeşimle 14-15 Haziran'dan sonra Afrika'dan gelecekmiş sıcaklar hadi hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  20. Sunum Harika görünüyor . Kahveyi görünce benim de canım istedi olsa da içsek ☺️ Türkiye'ye dönünce ilk içeceklerim arasında yer alıyor 😍

    YanıtlaSil