ÇALGI ÇENGİ̇ İKİMİZ

Evet ne mutlu bana uzun bir aradan sonra sinema keyfi yaptık çekirdek ailemle ..Defne'yi bakıcı teyzemize emanet ettik .Zeynep'in isteği üzerine tercihimizi"Çalgı Çengi İkimiz" den  yana kullandık. İyi mi yaptık. Yazımın sonunda açıklayacağım...
Geçelim filmin künyesine:

ÇALGI ÇENGİ̇ İKİMİZ
Vizyon Tarihi: 6 Ocak 2017
Yönetmen: Selçuk Aydemir
Oyuncular:  Ahmet Kural, Murat Cemcir, Rasim Öztekin,Zihni Göktay, Ayhan Taş, Şinasi Yurtsever, Ahmet Gülhan , Tuna Orhan
Türü: Komedi

Konusu: Gürkan ve Salih bir şekilde mafyaya bulaşmışlar ve bunun sonunda mafya düğünlerinde sahne alan iki kuzendir. Mafya düğünlerinde müzik yapmaktan bıkmışlardır ve bu nedenle mafyadan ayrılıp  kendilerine yeni bir sayfa açıp hayatlarına devam etmek  istemektedirler. Ancak mafyadan azledilmeleri için sahneye çıktıkları bir düğünde nikah memurunu kaçırmaları gerekmektedir. Yalnız nikah memuru ikiliyi meşhur etme vaadinde bulunur. Bunun üzerine heyecanlı bir kovalamaca başlar Yalnız  artık Gürkan ve Salih'in zor bir tercih yapması gerekmektedir.


Gelelim benim yorumlarıma;
Ahmet Kural ve Murat Cemcir'in dizide daha başarılı olduklarını düşünüyorum. Filme giderken fragmanlarını da izlememiştim yani ne ile karşılaşacağımı bilmiyordum. Sonuçta işin içinde büyük bir emek var  emeğe saygım sonsuz .Ama çok mu komikti? Çok mu kahkahalarla güldüm? Hayır , bu ikilinin performansına göre bu film bana biraz zayıf geldi. Birde son dönemde sanatçılar arasında çok popüler bir durum var hep aynı kişiler ile film çevirmek . Bu film için de bu durum aynı " İşler Güçler" dizisinin kadrosu bu filmde aynen mevcut....Bu durum bana artık sıkıcı gelmeye başladı.  Lafı çok uzatmak istemiyorum ama film benden geçer not almadı...

 

Bu da benden gelsin ,sinema keyfim....,,
Yorumlarınızı eksik etmeyin.....
Sevgiyle kalın......

47 yorum

  1. Aynen =) ben komedi filmlerinden de sıkıldım artık (Cem Yılmaz haric)

    YanıtlaSil
  2. Dizi konusunda bence de daha iyiler...

    YanıtlaSil
  3. Allah muhabbetinizi arttırsın 😃 Ben rollerinj harika yaptıklarını düşünüyorum ama hiç bir zaman sonradan cekilenler ilk seriyi tutmuyor malesef.

    YanıtlaSil
  4. Sinemada pek türk filmi izlemiyorum. Aslında çok türk filmi izlemiyorum... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen Türk filmlerine de şans vermek gerek 😉😉

      Sil
  5. Aynı kişilerin oynaması gerçekten bir sıkıntı..Fakat riske girmek istemiyorlar anlaşılan daha önce kabul görmüş kadroyu bozmuyorlar

    YanıtlaSil
  6. hımmm izlerim severim onlarıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende severim ama bu defa biraz hayal kırıklığı oldu😉😉😉

      Sil
  7. ayy kardeş payı dizisini çok severdiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severek izledim diziyi👍🏻👍🏻

      Sil
  8. Yaa ben çok merak ediyordum bu filmi. Ahmet Kural ve Murat Cemcir ikilisini çok seviyorum çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu ikiliyi seviyorum ama bu film biraz bana zayıf geldi..

      Sil
  9. İlk filmlerinde çıtayı oldukça yükselttiler..İzleyici haliyle hep dehe fazlasını istiyor.. Ama enerjileri güzel..

    YanıtlaSil
  10. Bu ikliyi özellikle eşim çok beğeniyor.Ama bu sefer olmadı demek:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana göre olmadı diyelim dediğim gibi çok beğenen de çıkmıştır sanırım..
      sevgiler...

      Sil
  11. Bence belki çok çok beğenen olabilir😊😊

    YanıtlaSil
  12. İlkini seyrederken de çok kahkahalarla izlediğimi söyleyemem.Sinemada değil ama DVD olarak izlerim belki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet belki daha doğru bir tercih olur DVD'de seyretmek..
      sevgiler....

      Sil
  13. Merak ettiğim bir filmdi, dizilerini de çok severek izledim :) Ama dediğiniz gibi kadro aynı olunca bazen sıkabiliyor :) Emeğinize sağlık <3 :)

    YanıtlaSil
  14. Bende merak ediyordum. Sırf aynı kadro diye gitmek istememiştim. İnternetten izleyeceğim sanırım (:

    YanıtlaSil
  15. Ahmet Kural'ı çok seviyorum ve oyunculuğunu da kaliteli buluyorum. ilkini bir türlü izlemek kısmet olmadı ama belki izlerim ikisini de. sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  16. İlk filmi güzeldi izlemiştim ama bunu izlemedim. O yüzden bir şey diyemiyorum. Sadece ben aynı oyuncularla film çevirmelerini sanki daha samimi buluyorum. Bu ikiliyi de çok severim, tanıtım için teşekkürler. Bazen devam filmleri böyle oluyor. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk filme göre belki bende hayal kırıklığına uğradım,,
      sevgiler...

      Sil
  17. Ben pek beğenmiyorum bu adamları. Doğal olarak komedi olmalı bence. Çok yapmacık hareketleri var bunların...

    YanıtlaSil
  18. Ben de olumsuz eleştiriler duymuştum. Ama yine de gitmek istiyorum. Gülmeye ihtiyacımız var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında şu günlerde gerçekten gülmeye çok ihtiyacımız var..
      sevgiler....

      Sil
  19. Demek ki dizilerdeki başarıyı yakalıyamadılar.

    YanıtlaSil
  20. Tesadüf, ben de biraz önce yazdım bu filmle ilgili yorumlarımı. Gerçekten çok vasat bir film...

    YanıtlaSil
  21. Ben İlk çıkan düğün dernek kısmında, da aynı sizin dediğiniz duyguyu yaşamıştım bir eksiklik muhakkak oluyor izlerken Son filmlerini izlemedim. Seri filmlerini maalesef bizimkiler çok fazla yapamıyorlar gibime geliyor.
    Evde izlen melik sanırım Teşekkür ederim paylaşımınız için .... :)))))

    YanıtlaSil
  22. Bu ikiliyi bende seviyordum, ama film izleme konusunda hiç iyi değilim. Birde dizilerdeki o tat filme geçince olmuyor genelde, sanırım bu ikilide de aynı durum yaşanmış.

    YanıtlaSil
  23. İlk filmi ben de daha çok sevmiştim.

    YanıtlaSil
  24. Benim de yorumum şöyle. http://turgayaksoy.blogspot.com.tr/2017/01/calg-cengi-ikimiz.html

    YanıtlaSil
  25. ilk filmleri güzeldi bunların sonrası eh işte :D

    YanıtlaSil