YAŞASIN ALIŞVERİŞE ÇIKTIM (Flormar&Rossmann)

Yağmurlu bir İzmir gününden selamlar,
Ailemin yanında olunca bloglardaki paylaşımlara pek göz atamadım maalesef, insan ancak hasret gidermeye çalışıyor. Birde ayrıca aynı evde 2 küçük çocuk olunca her şey sınırlanıyor. Defne'den 4,5 ay büyük yeğenim var ondan dolayı ...
Bursa'da fırsat bulup ihtiyaçlarımı gidermek için alışveriş yapamayınca kısmet İzmir'eymiş. Defne'yi anneme bırakınca büyük kızım Zeynep ile Kemeraltı'nın yolunu tuttuk. Yağmura inat gezdik ve çokta güzel oldu.
 
Bir güzel gezdik ihtiyacım olan ve merak ettiğim kozmetik ürünlerini de almış oldum... Ama daha bitmedi (eşim duymasın:))) Bu arada Rossmann Bursa'da da var ama ben daha nerede açıldığını bile bilmiyorum, İzmir'e geldikçe Kemeraltı'ndakini ziyaret ediyorum...
İşte FLORMAR ve ROSSMANN alışverişlerim...

 

İşte Flormar'dan aldıklarım:


Flormar'dan aldığım tüm ürünler indirimli olduğu için tercih ettim ve deneyimlemek istedim.
 

Koleksiyon ürünlerinden olan "Smooth Touch Compact Powder"
Fiyatı 14,90 tl.
 


" Anti Blemish Foundatıon" 04 Ivory Föndoten
Fiyatı 19,90 tl.
 



"Radıant Touch Brush Concesler"  02 Ivory Kapatıcı
Fiyatı 14,90 tl.


"Push Up Defınıtıon Mascara"
Fiyatıo 12,90 tl.

 
 "Advıce Eye Make Up Remover Express" Göz makyaj temizleyici
Fiyatı 14,90 tl.


"Flormar Sparkle " Body Mist
Fiyatı 12,90 tl.
 



ROSSMANN Alışverişim:::
 
 
"For your Beauty " Makyaj süngeri,
Fiyatı  6,99 tl
 

 
"Isana" Kare Makyaj Pamuğu
Fiyatı 2,99 tl.
  
 
"For Your Beauty"  Allık Fırçaları
Fiyatı 4,99 tl - 5,99 tl.
 

 
 
"Essence  All About Matt" Transparan Pudra
Fiyatı  11,00 tl.

 
 
" Note" göz Kalemleri
01 Sandy
06Mocha
08 Deep Forest
10 Ultramarıne
Fiyatı 5,18 tl.

44 yorum

  1. Flormar ürünlerini her zaman beğenerek kullanmisimdir. Güzel bir alışveriş olmuş güle güle kullan..😊

    YanıtlaSil
  2. İnegöl avm' de de mağazası var rossman'ın.Süper ürünler satıyor gerçekten.Hayrli olsun güle güle kullanın 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim. Bursa Heykel'e de açıldı ama nerede olduğunu bilmiyorum..
      sevgiler...

      Sil
  3. Hepsini güle güle kullaaaan şöyle alışverişe çıkmaya çok ihtiyacım var ya hu okurken bile terapi oldu bana :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok uzun zamandı bu anı bekliyordum ama daha bitmedi kısmetse devam...
      teşekkürler...

      Sil
  4. Özel:Fatma Hanım bloğunuzu ziyaret edeyim dedim ancak sayfayı açar açmaz ayrı siteye atıldım ne ettimse çıkamadım eklentielrinizi kontrol etmenizi öneririm yoksa okuyucular için girişler sıkıntılı olabilir,sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook teşekkür ederim ne yapabileceğim hakkında hiç bir fikrim yok hemen öğrenmeye çalışacağım,
      sevgiler...

      Sil
  5. Ankara'da var. Bir AVM'de.

    Güle güle kullanın aldıklarınızı.

    YanıtlaSil
  6. Flormarın fondoteninden memnunum. Essence pudra da favorim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakalım kullanınca bende değerlendireceğim ama memnun olmana sevindim inşallah bende memnun kalırım...

      Sil
  7. Yarın bende rossmannı alt üst edicem 😊

    YanıtlaSil
  8. Renkli süngerler çok hoş gözüküyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bayıldım bakalım kullanınca performans açısından nasıl??

      Sil
  9. kemeraltında kozmetik dışında neler yaptın annatsanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında Kızlarağası hanında kahve içmek blogda paylaşmaktı isteğim ama yağmur ve hava soğukluğu maalesef izin vermedi

      Sil
  10. Çok güzel şeyler almışsın iyi günlerde kullan.

    YanıtlaSil
  11. Ne çok şey var:) Güle güle iyi günlerde kulanın... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle oldu bu defa gerçekten ihtiyaç listem kabarmıştı......

      Sil
  12. hepsini de güle güle kullan kuzum :)

    YanıtlaSil
  13. Ayyyy yaşasın bir sürüüüü yeni cicilerin olmuş.Güle güle bitir hepsini...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah anne evinde dinlenmece
      daha hiç birisini kullanmak kısmet olmadı.....

      Sil
  14. Güle güle kullan hepsi pek güzel ve fiyatlar da uygun.Fatmacım bu arada bloğuna girişte başka siteye yönlendiriyor.Haberin olsun.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim,bir iki arkadaş daha bu şekilde iletti bana ne yapabileceğim ile ilgili hiç bir fikrim yok bir araştırayım bakalım,,,

      Sil
  15. Sizi ziyarete geldim ve Kemeraltı çarçısına gittiğinizi okuyunca Konya da oturan izmir li oraları çok özlediğimi fark ettim . sevdikleriniz ile mutlu günler dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne iyi ettin geldin hemşehrim, insan özlüyor gerçekten ...

      Sil
  16. Alışveriş gibisi var mı. Çok güzel ürünelr. Güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim😘

      Sil
    2. Bak bu hafta ben de çok abarttım alışveriş işini:(

      Sil
  17. Güle güle kullanın ,iyi günlerde...

    YanıtlaSil
  18. Merhaba,

    Bloğunuzdan para kazanmaya ve bütçenize katkıda bulunmaya ne dersiniz ?

    Bugün itibari ile satış rekoru kıran Kitabımız "İnstaKitap" İnstagram'da Butik Açmak, Satış Yapmak ve Fenomen olmak Kitabımızı satış ortaklığı sistemine açtık.

    Siz de sadece link paylaşıp satış yapabileceksiniz.

    Satış başı 30 TL Komisyon, Ödemeler otomatik hesabınıza yatıyor. Sitemize yönlendirilen 100 başarılı trafikten 1 satış elde ediliyor. Yönlendirdiğiniz ziyaretçilerin satış yapıp yapmadığını, kazancınızı v.s. panelinizden anlık görebiliyorsunuz.

    Aşağıdaki sitemizde ayrıntılı olarak adım adım anlattık. İnceleyin takıldığınız her konuyu sorabilirsiniz.

    Ayrıntılı Reklam Bannerları ve Kitap Görselleri ve nasıl satış ortağı olabileceğiniz konusu aşağıdaki linkte mevcut.

    http://instakitap.com/affiliate/

    Takıldığınız bir yer olursa mail ile sorabilirsiniz.

    Saygılar

    YanıtlaSil
  19. Bayağı bir alışveriş yapmışsınız. Ürünleri deneyimledikten sonra yorumlarınızı merakla bekliyorum. Keşif etkinliğinden geliyorum, takipteyim bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  20. Güle güle kullanın. Bittiğini de görelim;)

    YanıtlaSil
  21. Güzel günlerde kullan Fatmacım, flormar fondöten merak ettiklerim arasında...

    YanıtlaSil
  22. Alışveriş postları en sevdiklerim :) güle güle kullanın!

    YanıtlaSil