Dr. Clinic Prebiotic Krem ve Prebioticli Tonik


Dr.Clinic'in yeni ürünleri ile MERHABA,

İçinde bulunduğumuz süreç hepimiz için çok farklı bir zaman dilimi.Bir öğretmen olarak bir yüzyüze eğitim kararı çıkıyor yok sonra tekrar online eğitime dönülüyor.Onun dışında bir anne olarak anaokuluna giden kızım kesintisiz devam ederken 9.sınıfa giden kızım neredeyse hiç okul yüzü görmedi. Yani sözün özü her anlamda karışık bir dönem. Bu mübarek günlerde şu virüs belasının bir an evvel yok olmasını diliyorum ve eski normalimize dönebilelim.Ondan dolayı maalesef bloğumu ihmal ettim....



Dr.Clinic'in yeni çıkan serisinden bahsetmek istiyorum sizlere....
Dr.Clinic Prebiotik Krem
Dr. Clinic Prebiotic Refreshing Tonic


Dr.Clinic Prebiotic Krem
Tüm cilt tipleri için uygun, %100 vegan olan,gece ve gündüz bakımını bir arada bulunduran bir ürün.
İçeriğindeki özel aktifler,kolajen ve hyalüronik asid sayesinde cildin yenilenmesini sağlıyor ve nemlendiriyor. İçeriğindeki lipozomlanmış vitamin C sayesinde cilt tonunu eşitliyor ve aydınlatıcı bir etki sağlıyor. Ayrıca hassas ciltler için de cilt bariyerini güçlendirerek cildin nemli kalmasını sağlıyor.
İçeriğindeki yenileyici Propylene Glıycol sayesinden cildi enfeksiyonlara karşı koruyor ve kolajen ile de yaşlanmayı geçiktirip onarmada etkili kılıyor.

Kremi her gün gece ve gündüz olmak üzere günde iki defa 
köpük ile temizlenip toniklenmiş cilde uyguluyorsunuz.
İçerisindeki jel ve krem toplarını kutudan çıkan küçük spatula ile iyice karıştırarak cildinize masaj yaparak sürüyorsunuz.

Kargoyu aldığım günden bu yana düzenli olarak kremi ve toniği kullanmaya çalışıyorum.
Kremin nemlendirmesi benim cildim için çok yeterli gelmedi.Ama sanıyorum bu süreçte benim cildimde içinde bulunduğumuz durumdan etkilendi ve biraz kurudu.Yani bana göre olan bir durum bu. Onun dışında  ambalaj olarak çok şık buldum.Nemlendiricilerde pompalı şişeleri daha hijyenik buluyorum ama kavanozda olmasına rağmen çift kapaklı olması ve içinde spatulasının olması benim için önemli bir artı detay..
Kremi sürdükten sonra cildimde aydınlanma ,daha bir parlaklık oluyor buda hoşuma gitti.
Herhangi bir alerjik reaksiyon,sivilcelenme veya kızarıklık gibi bir durum oluşmadı.

Dr.Clinic Refreshing Tonic


Probiyotik tonikte tüm cilt tipleri için uygun ve %100 vegan bir ürün.
İçeriğindeki probiyotik sayesinde cilt florasını korur ve güçlendirir.
Hyalüronik asit ve kolajen ile zenginleştirilmiş formulü ile makyaj kalıntılarını ve ciltteki kiri temizler.
Cildi nemlendirir ve besler.... 

Pamuk bir ped yardımı ile yüzün tamamı silinerek kullanılabilir

Ben yüzümü köpük ile temizledikten sonra pamuk yardımı ile toniği tüm yüzüme  uyguluyorum...
Pamuktaki artıklardan yüzümün daha iyi temizlendiğini anlıyorum....
Tonik herhangi bir gerginlik yaratmıyor.
Çok hoş ve hafif bir kokusu var içeriğindeki parfümden dolayı bu tartışılır bir durum.....
Ama ben toniğin cildimdeki etkisini sevdim.....

Sizler de Dr.Clinic Prebiotic Krem ve Prebiotik Refreshing Toniği yada diğer Dr.Clinic ürünlerini incelemek isterseniz buyrun......

Sevgiyle kalın 
ve
Yorumlarınızı eksik etmeyin......

2 yorum

  1. Ah ah o eğitim, hem öğretmenler hem de öğrenciler için çok kötü oldu. Belirsizlik fena etkiledi. Yaz tatili başlayacak yakında ama yeni dönem ne getirecek ben onu merak ediyorum asıl...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle,önümüz belirsiz ve buda insanı maalesef çok depresif etkiliyor..
      sevgiler...

      Sil