HiperKadın (Kitap Yorumu)

BKKkitap kulübü olarak Nisan ayında ilk defa seçmeli kitap önerisi yapıldı.
Önerilen kitaplar
*Kurtlarla Koşan Kadınlar
*HiperKadın

Ben HiperKadın'ı seçtim ama maalesef toplantı akşamına yetiştiremedim ama toplantının ertesi günü kitabı tamamladım.
 

Kitap Gülüş Türkmen ve Tuğba  Asmazoğlu tarafından kaleme alınmış.
İki yazarımızında ortak yönü Dikkat eksikliği Hiperaktivite Bozukluğunun yanında üstün zekalı olmaları.
İki yazarımızın da DEHB tanısını geç almaları ve kendilerindeki hiper beyni geç farketmeleri sonucu,şimdiye kadar yaşadıklarını,uğraşmak zorunda kaldıkları  zorlukları kaleme aldıkları bir başvuru kitabı olmuş..
Kitabı okurken sizde kendinizde veya çevrenizde benzer semptom  gösteren var mı ? diye düşünmeden edemiyorsunuz. Bu anlamda belirti gösteren birini  tanılama anlamında kitap size kolaylık sağlayabilir.

 Kitaptaki en ilginç kısım Sevgili Kadriye (@bizkimizkadiniz)nin belirttiği gibi üstün zekalı tanısı konulan erkek çocuklarının kız çocuklarından daha fazla olduğu. Bu konuya dair kitapta diyor ki "üstün ve Kadın kelimelerinin yan yana getirilmek istenmeyişinden kaynaklanıyor" 


Bir özel eğitimci olarak ben bu kitabı beğendim ve sizlere de tavsiye ederim.....

Sevgiyle kalın
ve 
yorumlarınızı eksik etmeyin.

2 yorum

  1. hımmms saol ilginç bir kitapmış :) kurtlarla koşan kadınlar zor okunuyor, özellikle ilk 50 sayfayı atlatmak gerekiyor :)

    YanıtlaSil
  2. Selam uzun zamandır buralarda yoktum şimdi yeni bir blogla geri döndüm sizi de takipteyim. Rica etsem sizde bloguma bi göz atıp takip eder misiniz ? :)

    YanıtlaSil