TELEFONUMDAKİ UYGULAMALAR

Soğuk ve yağmurlu bir Bursa gününden selam olsun herkese,,
Yazmak istediğim ama daha listeleyemediğim çok konu var. Adresimdeki gibi  "blogdaki cin" nereden nasıl bir konu çıkacağı belli olmaz. Teknoloji konusunda meraklıyım ama sanırım biraz hazırcıyım. Önerilen ve tavsiye edilen şeyler üzerinde daha çok yoğunlaşıyorum. Onun için ben bu yazımda telefonumda kullandığım uygulamaları sizlerle  paylaşmak istedim.Ve ayrıca sizlerin de kullandığı tavsiye edeceği uygulamalar varsa onları da  bu sayede öğrenmiş olacağım.
 
Aslında blog sayfasını düzenlemede de çok eksiklerim olabilir, dikkatinizi çeken şeyler olursa her türlü bilgiye açığım lütfen yorum olarak yazarsanız sevinirim.
 
Gelelim uygulamalarıma:
 
1- Tabi ki ilk sırayı İnstagram-Facebook-Pinterest ve snapchat alıyor. Bu durumun herkeste hemen hemen aynı olduğunu düşünüyorum.
 
 
 
2- Aslında çok iyi bir şey değil belki .Çünkü gazeteyi elimde hissetmeyi sevenlerdenim ama gazeteleri telefonumdan takip ediyorum. Kendime göre uygun bulduğum bazı gazetelerin uygulamaları var ilk sırada. 

3- Fotoğraf düzenleme işine bayılıyorum. Akıllı telefonlarda bu konuda sonsuz seçenek sunuyor insana  o yüzden fotoğraf düzenleme programları da geniş yer tutuyor telefonumda.. İşte telefonumdaki bazı uygulamalar:
*YouCam make up
*Retrica
*PIP Camera
*Color Pop
*Camera 360
*InstaMag
*PicsArt
*Foto Rus
*Moldiv
*Photofect
*Colorful
*Nice Text
*Beauty Plus
*Photo Lab
*Perfect Image


4- Gmail -Google+ -BlogTouch programlarını da blog için daha çok kullanıyorum. BlogTouch programı ile blog düzenlemelerini değil ama fotoğraf yükleme işini yapıyorum. Blog için faydalı olacak başka programlar varsa  öneriye açığım...


5- Kuran Oku- Ezan Vakti çok sık kullandığım programlar olmasa da telefonumda olmasını istediğim uygulamalar.( İnşallah daha çok kullanmak nasip olur).
  
 
 
6-  Ve olmazsa olmaz internet alışveriş sitesi uygulamaları:
 
 
7-Ayrıca ikinci el eşya uygulamaları da çok dikkatimi çekiyor Bazen çok ilginç şeyler çıkıyor karşıma....
 
 
8-My Calendar - Pepapp uygulamaları da aylık regl döngüsünü takip etmek için kullandığım uygulamalar..


9- Ve de oynadığım bazı oyunlar var. O kadar

Telefonumdaki uygulamalardan da anlayacağınız üzere çok teknoloji ile çok haşır neşir olan biri değilim. Bu konuda görüşlerinizi paylaşırsanız sevinirim...
Sevgiler....

44 yorum

  1. Bu ne böyle yaa her uygulama neredeyse var :) Fotoğraf düzenleme uygulamalarından bazılarını bende indiriyorum şimdi :) Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim, bazı arkadaşlarımın telefonlarına göre benim ki bayağı sade:))))

      Sil
  2. Ben teknolojiden mümkün mertebe kaçan biri olarak o konuda yorum yapamayacağım fakat bence gayet zengin :)) Özellikle fotoğraf programlarına bayıldım. Fotoğraf çekinmeyi çok seven biri olarak beni cezbetti. Hemen inceleyeceğim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim, bende çok seviyorum bu uygulamaları, özellikle kızlarımın fotğraflarını farklı şekilde düzenlemek hoşuma gidiyor...

      Sil
  3. güzel fikirmiş , bir kaç uygulamayı not aldım bile :D

    YanıtlaSil
  4. Oyunlara bbtan ı da ekleyelim bence :))

    YanıtlaSil
  5. Maşallah telefonda yok yok..:)) Bende de aynı..Bir çok uygulamamız ortak arkadaşım..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu akıllı telefonlar iyi mi kötü mü bilemiyorum ama elimizde olunca da nimetlerinden yararlanıyoruz:)))

      Sil
  6. Ziyarete geldim bloğunuzu :)) Ama benim size diyebileceğim bir uygulama yok. Sizden öğreneceklerim var belli ki :) Bence de gazeteyi elinde hissetmeli insan. Fotoğraf düzenleme programlarına da bakacağım. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel programlar gerçekten,
      teşekkür ederim,,
      sevgiler..

      Sil
  7. Ne çok uygulama var😊 Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))
      bazı arkadaşlarıma göre benim telefon uygulamaları zayıf bile kalıyor:))
      sevgiler..

      Sil
  8. Ay o foto düzenlemeye bayılıyorum!

    YanıtlaSil
  9. Bende not aldım bazı uygulamaları ;)

    YanıtlaSil
  10. Güzel uygulamalar var gerçekten. Çoğu bende de var. Teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  11. Merhabalar blog keşif etkinliğinden geliyorum :)
    Fotoğraf düzenlemeleriyle ilgili olanları bende deneyeceğim. Güzel bilgilendirme olmuş :) Bana da beklerim Blog linkim: http://yenilenmeprojesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  12. Vauuuvvvv ne çok uygulama varmış böyle.Ben bu konuda ve teknoloji konusunda biraz özürlüyüm sanırım...Sizinkinin yanında gariban kalıyor benim telefon :) :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende benim ki için aynı şeyi söylüyordum ama yorumlardan sonra uygulama konusunda zengin olduğuna karar verdim😊😊

      Sil
  13. Baya uygulama varmıs teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  14. bloguma da hoşgeldiin aramıza daaa. semte üye olmuşsun gastemizi de bulmuşsun. instada buldum seni. ayrıca baksana, feysini bulamadım, blogumda sağda adreslerim var feys twit filan, feyse gelirsen orda da blog gruplarımız var yazılarını yayınlarsın orlarda da. bursadasın ha, bursalı blogçular tatlı yaaa, sık sık buluşurlar, arkadaş oldu hepsisii. görüşürüüz yineee. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HOŞBULDUM hemen bakıyorum hesaplarına
      Sevgiler

      Sil
  15. Ne güzel uygulamalar varmış :)

    YanıtlaSil
  16. Telefonunuz markası ne acaba? Benim telefona bu kadar uygulama yüklesem çöker. :)

    Bursa'dan selamlar. Bursalı bloggerlar çok çok eskiden toplanıp buluşurlardı ailecek. Var mı böyle uygulamalar hâlâ acaba? Ben yeni taşındım da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ıphone 6 kullanıyorum ,bende yeni bir sayfa sahibi sayılırım. Daha böyle bir etkinliğe hatta Bursa'dan arkadaşlara bile denk gelemedim....

      Sil
  17. benimde ilk aklıma gelen telefonunuzun markası oldu. Bende de ıphone 5S var ama bu kadar uygulamayı kaldırmaz :) özellikle fotoğraf düzenleme uygulamalarına bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok güzel programlar ama uğraşırken biraz zaman israfına sebep oluyor o kısmı çok hoşuma gitmiyor...
      sevgiler...

      Sil
  18. blogunu son yazıma koyduuum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim hemen bakıyorum..
      sevgiler...

      Sil
  19. Merhabalar. Deep'in blogunda gördüm sizi ve hemeenn geldim.. sizi de benim bloga bekliyoruum..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim hemen ziyarete geliyorum..
      sevgiler.



      Sil
  20. Bende telefonumdaki uygulamalara çok diyordum meğerse benim telefonum bomboşmuş, şu foto düzenlemeleri not aldım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  21. Ha bu arada Yalova'dan da sevgiler :)

    YanıtlaSil
  22. Daha ne olsun? :) Çoğu uygulamayı yüklemişsiniz zaten. İnternetten kitap alıyorsanız D&R ve İdefix uygulamalarını da indirebilirsiniz. Ha bir de Bursa'da var mı bilmiyorum ama Ankara'da EGO CEP'TE diye bir uygulama var. Şehir içi otobüslerinin durak numarasını yazınca otobüsün kaç dakika sonra durağa geleceğini gösteriyor. Bir de Trafi diye bir uygulama var. Onu da çok kullanıyorum.
    Sizi Deeptone sayesinde tanıdım. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler sanırım unutmuşum paylaşmayı Kitap yurdu programı ile kitaplarımı alıyorum..
      Belediye otobüs numaraları fikri çok iyi hemen Apple store'a bakacağım...
      sevgiler....

      Sil