DR. CLİNİC ÜRÜNLERİ

       Yeni bir marka ile tanıştım. 
Renkli kozmetik ürünlerini severek kullandığım New Well markasının cilt ürünleri için yarattığı yeni marka Dr. Clinic.
Dr. Clinic markasının bünyesinde cilt kremleri, Cilt serumları, temizleyiciler, hijyen ürünleri ve aksesuarlar mevcut. 
Bana deneyimlemem adına gönderilen tanıtım kargosundan 3 ürün çıktı.. 
*Cilt Kusursuzlaştırıcı Leke Kremi
*Collagen ıntense serum (Cilt Sıkılaştırıcı Serum) 
*Collagen Intense Cream (Cilt Sıkılaştırıcı Krem) 


Dr. Clinic Cilt Kusursuzlaştırıcı Leke Kremi

Sanıyorum şu an markanın en çok satılan ve en popüler ürünü. 
Peki ürünün vaadleri neler? 
Doğuştan olmayan her türlü lekeyi giderme, 
Tendeki renk uyuşmazlığını giderme, 
Leke oluşumunu önleme, 
Cildin nem dengesini destekleme, 
Sivilce ve akne tedavisine destek, 
Siyah nokta oluşumunu tedavi edip tekrar oluşumunu engellemeyi vaad ediyor. 
Vegan bir ürün. 
Paraben içermiyor. 
Dermatolojik olarak test edilmiş. 
İçeriğinde Kolajen ve Vegan Hyaluronik Asit, Salisilik Asit ve lipozomlanmış Vitamin C mevcut. 
Kolajen ve Vegan Hyaluronik Asit cildin yenilenmesini ve nemlenmesini sağlıyor. 
Lipozomlanmış Vitamin C sayesinde cilt tonunu eşitler ve aydınlatıcı etki yaratır. Salisilik Asit ise cilt üzerinde siyah noktaların oluşumunu engellemeye yardımcı oluyor. 
Kusursuzlaştırıcı Leke Kremi tüm cilt tipleri için günlük kullanıma uygun bir ürün. 


Ürün 50ml.lik plastik tüpte, açıldıktan sonra kullanım ömrü 12 ay... 
Kutunun içinde Türkçe ve birkaç dilde kullanım prospektüsü var. 
Ben bu ürünü ellerimin üzerinde oluşan güneş lekeleri için kullanmaya başladım. 


Yoğun yapılı bir krem fakat bulaşma özelliği yok. Çok hoş ve güzel bir kokusu var. Cilt tarafından kolay emiliyor. Aynı zamanda cildi nemlendiriyor.Kremin lekeler üzerindeki etkisini bir süre daha kullandıktan sonra paylaşacağım.

COLLAGEN INTENSE CİLT SIKILAŞTIRICI BAKIM SERUM


Kolajen bakım serumunun içerisinde Vegan Hyalüronik Asit, ekstra kolajen ve özel aktifler yer alıyor. 
Paraben, sülfat ve silikon içermiyor. 
Bakım serumu cildi canlandırmaya, nemlilik kazandırmayı ve ekstra sıkılaştırmayı vadediyor. 
Tüm cilt tipleri için günlük kullanıma uygun bir ürün.

Bakım serumu 30 ml.lik damlalıklı, şeffaf cam şişede. Kutusunun  iç kısmında Türkçe ve birkaç dilde kullanım prospektüsü var.
Ben bu serumu bir haftadır kullanıyorum. 
Jel yapıda, Cilt üzerinde rahat dağılıyor ve cilt tarafından kolay emiliyor.
Çok hafif bir kokusu var. 
Bu bir haftalık süreçte cildinde herhangi bir alerjik reaksiyon veya sivilcelenme yapmadı. 
Kullanım sonrası hemen daha parlak ve sağlıklı bir görünüm sağlıyor. 

COLLAGEN INTENSE KREM


Dr. Clinic Cilt Sıkılaştırıcı Krem, İçerisindeki özel aktifler Vegan Hyalüronik Asit ve ekstra kolajen sayesinde cildi canlandırmaya, Cilt dokusuna nemlilik kazandırmayı ve ekstra sıkılaştırmayı vadediyor.
Paraben, sülfat, silikon içermiyor. Alkolsüz. 
50ml.lik plastik tüpte. Açıldıktan sonra 12 aylık kullanım ömrü var. Bu ürünün kutusunun içinde de aynen diğer ürünlerde olduğu gibi kullanım prospektüsü var.


Serum ile aynı zamanda Kremi kullanmaya başladım. Sabah ve akşam cilt bakım rutinime ekledim bu iki ürünü. Krem hafif yapılı, cilt tarafından kolay emilen bir ürün. Bir haftalık kullanım süreci içinde herhangi bir sivilcelenme yapmadı, hassasiyet yaratmadı. En sevdiğim tarafı nemlendirmesi çok yeterli geldi.

Dr. Clinic markasına bana, ürünleri ile tanışma fırsatı verdikleri için çok teşekkür ediyorum.....

Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin... 

2 yorum

  1. Çok ihtiyacım olan bir zamanda bu güzel bilgiler için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş �� bilgiler için teşekkürler

    YanıtlaSil