OZONLABS Bellatrix Güneş Losyonu

1 Ocak  ve 2021'in ilk blog yazısı ile 
MERHABA,
Aslında geç kalmış bir paylaşım ama ben ürünü kullanıp yorumlarımı sizlerle paylaşmak isteyince ve malum evde kaldığımız süreç daha fazla olunca yazımın hazırlanması biraz geç oldu.

 
Sizlere Ozonlabs markasına ait Bellatrix güneş losyonundan bahsetmek istiyorum....
Bellatrix Güneş losyonu Bentonit içerikli ayrıca içeriğinde Hindistan cevizi yağı,Aloe Vera,Shea Butter ve susam yağı mevcut.
Bunun yanında güneş yanıkları ve erken cilt yaşlanmasının önüne geçmek için Allantoin içermekte..
İçeriğindeki Allantoin ve Shea Butter  bu ürünü yüz bölgesinde de kullanmaya uygun hale getiriyor.
Cildi güneşin zararlı etkilerine karşı koruyarak bronzlaşmasını vadediyor.
Cilde nem ve parlaklık kazandırıyor.
Tüm cilt tipleri için günlük kullanıma uygun bir güneş losyonu....


Açık tenli olduğum için ben yaz-kış güneş koruyucu kullananlardanım.Bu ürünü de ekim ayının sonlarına doğru kullanmaya başladım. Fakat okullarda eğitim-öğretime ara verilip evlerden derslerimizi yapmaya başlayınca çok düzenli kullanamaz oldum.
Ama bu süreçte dışarı her çıktığımda kullandım.
İlk olarak bende ki etkilerinden bahsedecek olursak;
İnce yapılı ,hafif bir ürün,
hafif bitki bazlı bir kokuya sahip (koku zamanla kayboluyor).
Sürüldükten sonra cilt tarafından emiliyor ve yapış yapış bir his bırakmıyor.
Ciltte beyazlık bırakmıyor.
Bende sivilcelenme veya alerjik bir reaksiyon yaratmadı.
Ayrıca cilt tarafından çabuk emilip cildi de nemlendirdiği için bu süreçte ben sadece yüzüme değil,ellerime de bu koruyucuyu kullandım çünkü açık tenli olmamdan dolayı ellerimde güneş lekesi oluşmaya başladı.

Yüzüme ve ellerime kullandığım bu zamana kadar Ozonlabs Bellatrix güneş losyonundan memnun kaldım. Fakat güneş ışınlarının daha dik ve yoğun geldiği yaz aylarındaki kullanımı hakkında çok fazla fikir beyan edemeyeceğim.
Ayrıca birde merak ettiğim bir nokta var içeriğinde diğer güneş koruyucular gibi spf yani koruma faktör oranı yok..
Ozonlabs  markası "Temiz Kozmetik" vizyonu ile ürünlerini çıkardığı için muhtemelen bunun da çok mantıklı bir açıklaması vardır diye düşünüyorum.

Ben güneş losyonum bitinceye kadar hem yüzüme hem de ellerime kullanmaya devam edeceğim.

2021 yılı öncelikle sağlıkla gelsin,
bol bol kahkahalı dost sohbetlerin olduğu ortamlar olsun yani kısacası 2021 yılı normalleştiğimiz güzel bir yıl olsun...
HERKESE MUTLU YILLAR....

Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin.....




8 yorum

  1. 🙂Düzenli kullanıldığında etkili bir ürün bence.Saglikli yıllar

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, ürün kaç ml ve fiyatı ne kadar? Bu bilgileri de verirseniz sevonirim.

    YanıtlaSil
  3. ���� Tesekkur ederiz ben de en kisa zamanda deneyecegim

    YanıtlaSil
  4. Düşüncelerini ve deneyimlerini bizlerle paylaşman bizlere güzel fikirler veriyor en kısa zamanda bu ürünü deneyeceğim

    YanıtlaSil
  5. En kısa zamanda alıp demek istiyorum

    YanıtlaSil
  6. 🙂 Düzenli kullanıldığında etkili bir ürün

    YanıtlaSil
  7. Duyduğum kadarıyla çok etkili bir ürün en kısa zamanda deniyeceğim.

    YanıtlaSil
  8. En kısa zamanda deniyeceğim

    YanıtlaSil