KİMSE SANA KARŞI DEĞİL (Kitap Yorumu)

 Selamlar,

Yine bir kitap yorumu ile klavye başına oturdum ve bir blogger arkadaşımızın kitabı ile geldim bu defa...

@bizkimizkadiniz ,Sevgili Kadriye'nin kitabı

"Kimse Sana Karşı Değil"


 @bkk_kitapkulübü'nün 10 kitabıydı.Kitap kulübü olarak Aralık ayında kulüp üyeleri olarak okuduk ve instagramda canlı yayında hep beraber kitabı yorumladık...

Kadriye'nin ilk kitabı, Sapiens Yayınlarından çıkmış kişisel gelişim türünde bir başucu kitabı  niteliğinde...

45 ayrı bölümden oluşuyor kitap.Kadriye hepimizin gündelik yaşamda veya sosyal ilişkilerimizde yaşadığımız konuları kendi tecrübeleri,yaşanmışlıkları ile harmanlayarak biz okuyucuya hikaye tadında sunuyor.

Anlatım o kadar sade ve yazımı o kadar içten ki ,okurken sanki Kadriye karşınızda o anlatıyor siz dinliyor gibi hissediyorsunuz......

Aslında 45 ayrı bölüm, bana göre 45 ayrı sohbet konusu hepsi o kadar içimizden ve hepimizin az veya çok anlatacağı şeylerin olduğu konular.... Gündelik yaşamda karşılaştığımız sorunlar ve bu sorunlar ile  başa çıkmaya dair ipuçları.... 

Daha fazla ipucu vermemek adına ayrıntıya girmiyorum ama kitaptan bazı alıntıları sizlerle paylaşmak istiyorum.... 








Bu arada "Kimse Sana Karşı Değil " ile ilgili yaptığımız canlı yayın kaydını izlemek isterseniz 
instagram sayfamda (@fatmauzmez.blog )
İGTV 'den yayına ulaşabilirsiniz....

Kadriyeciğim kalemine ve emeğine sağlık....

Kitabı alıp bir an evvel okumanızı hatta başucunuzdan eksik etmemenizi tavsiye ederim....
Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin....


7 yorum

  1. Fatmacığım güzel yorumun İçin çok teşekkür ederim. Kitap canlı yayınını sunduğun İçin ve kitap kulübüne katkıların İçin çooook çok teşekkürler 🙏

    YanıtlaSil
  2. Fatmacığım çok teşekkür ederim güzel yorumun İçin, kitap kulübüne katkıların İçin çooook çok teşekkür ederim 🙏 iyi ki varsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek canım,iyi ki sende varsın...
      Kalemine sağlık:))))

      Sil
  3. ooyyy ne güzel, okuycam ben dee, pandemi süresince netten ve kitapçılardan kitap almıyorum, işallah ilerde artıık :)

    YanıtlaSil
  4. Canlı yayını izledim.Çok güzeldi 👏 Kitabı en kısa zamanda alıp okuyacagim☺️

    YanıtlaSil
  5. Canlı yayını bende izlicem ve en kısa zamanda kitabınızı alıcam emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık

    YanıtlaSil