AİLE ARASINDA

Uzun bir aradan sonra ilk sinema maceram geçen hafta  öğrencilerimle oldu..
Bazen öğrencilerimizi sosyal ortamlara da uyum konusunda becerilerini geliştirmek adına sinemaya ,yemeğe veya cafe gibi yerlere götürmeye çalışıyoruz. 
Öğrencilerle gitmeye uygun olsun, biraz da gülelim istediğimiz için vizyona yeni giren 
"Aile Arasında" ya karar verdik


Filmin Künyesi:

AİLE ARASINDA

Vizyon Tarihi: 1 Aralık 2017
Yönetmen: Ozan AÇIKTAN
Oyuncular: Erol Günaydın, Demet Evgar, Erdal Özyağcılar, Devrim Yakut, Fatih Artman, Şevket Çoruh,Gülse Birsel, Derya Karadaş,
Türü:Komedi,Aile

Filmin Konusu:
Çok takıntılı bir adam olan Fikret (Engin Günaydın) ve müzikhol vokalisti Solmaz (Demet Evgar), aynı gün yıllar süren evliliklerini bitirmiş, ve çok tuhaf olaylar sonucunda karşılaşmışlardır. Bu sırada Solmaz'ın kızı Zeynep, zengin bir kebapçının oğluyla evlenmeye karar vermiştir. Ancak ilk başta aile arasında olması planlanan nikah, giderek tantanalı bir hal alınca Fikret kendini hiç beklemediği olayların ortasında bulacaktır.




Benim Yorumum:
Çok mu güldüm ?? Evet bazı yerlerde kahkahalarla güldüm  ama espriler bazı yerlerde çok klişeydi...
Film konu olarak ta klasik sayılır.
Harcanan bir emek var  sonuçta ... 
Kısaca filmi beğendim sayılır gitmenizi tavsiye ederim. Ama büyük bir beklentiye girmeyin...
Oyuncu kadrosu  çok iyi oluşturulmuş..
Özellikle Erol Günaydın ve Demet Evgar çok iyiydi. Nedense Gülse Birsel’in canlandırdığı karakteri (Erol Günaydın’ın eşi rolünde) çok zorlama geldi beğenmedim. Allah’tan  kısaydı rolü...



Ayrıca filmin sonlarına doğruydu sanırım.MAC ile reklam anlaşmaları vardı galiba .Alışveriş poşetlerinde MAC poşetleri,, yanlış hatırlamıyorsam bir de Victoria secret . İlk defa bir türk filminde bana denk geldi.Aynı amerikan filmlerindeki aynı markalar olunca şaşırdım biraz....

Küçük bir ayrıntı filmin başlarında Erol Günaydın’ın bayılma sahnesi vardı. Gözlüğü masaya çıkarıp yere düşüp bayılıyor. Görüntünün devamında gözlük gözünde yerde baygın yatıyor oyuncu, sonra tekrar masaya görüntü kayınca gözlüğü masada görüyorsunuz..Filmi izlerken nedense takıldım sahneye....


Sevgiyle kalın...
Yorumlarınızı eksik etmeyin...

55 yorum

  1. Bu da merak ettiğim filmlerden. Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Filmi ben de beğendim. Eğlenceli ve küfürsüzdü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama yine de bizim yerli filmlerimizde küfür espri olayı bazen dozajı kaçırıyor ama ailecek izlenme açısından kesinlikle iyi sayılır

      Sil
  3. Dikkatine hayran kaldim canm :) öğrencilerinle film keyfide güzel olmustur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öğrencilerle film izlemek keyifli de malum bizim yerli filmlerde bazen espri ve küfür olayının dozu kaçabiliyor ama yine de izlemeye en uygun olan filmlerdendi....

      Sil
  4. Bu filme gitmek isteyip bi türlü fırsat bulup gidemeyen ben :).Konu klasik ama çok övgü aldı film bi bakıp kaçmak lazım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonuçta yerli olduğu için ve harcanan bir emek olduğu için desteklemek gerek diye de düşünüyorum

      Sil
  5. Bende beğenenlerdenim :) :) teşekkürler film yorumu için vee kocaman sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. bende gitmek istediğim bir filmdi sayende biraz öğrenmiş oldum :) çok teşekkür ederim emeğine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Konu klasik ama oyunculuklar süperdi :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle bu konuda katılıyorum,
      sevgiler....

      Sil
  8. Başını ve sonunu pek beğenmedim ama orta kısımlarda bazı komik sahneler vardı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konu klasik olduğu için haklısın...
      sevgiler...

      Sil
  9. Bu arada bloğunuzu takipteyim sizi de bloğumuzda ağırlamak isterim :)

    YanıtlaSil
  10. o kadro karşımda boş boş dursa ben yine gülerim demiştim:)) senaryo benim de beklentimi pek karşılamadı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama kadroya gerçekten diyecek birşey yok.....

      Sil
  11. eğlenceli bir filmdi ben de sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet eğlenceliydi,Gülse Birsel'den daha iyisini bekliyor insan...
      sevgiler...

      Sil
  12. Ben de eğlenenenlerdenim. Erol Günaydın müthişti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. genel olarak baktığımda evet eğlenceliydi...

      Sil
  13. ben de sevmiştim , evet Gülse biraz bu hale getiriryor esprileri , yani her şeye gülme durumunuz yok ama keyfi yerinde bir yapım olmuş yine .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işin içinde Gülse Birsel olunca beklenti yüksek oluyor haliyle....

      Sil
  14. Biz sinemaya uzun zamandır gitmeyince baya eğlendik filmde :)

    YanıtlaSil
  15. Ufaklıktan dolayı pek sinemaya gidemiyoruz, artık evde izlemek için bekleyeceğiz ;)

    YanıtlaSil
  16. Bende çok gitmek istiyorum bu filme.Teşekkürler bilgi için adaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim,fırsat olursa insan 2-2,5 saat keyifli zaman geçiriyor ama dediğim gibi beklentiyi çok yüksek tutmamak gerek....

      Sil
  17. Bende gitmek istiyorum ama finalleeeer finalleeeer :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. finallerden sonra stres atmak için iyi bir alternatif olabilir...

      Sil
  18. Bende çok merak ediyordum :) teşekkürler 💕

    YanıtlaSil
  19. Oldukca sevilmis bu film. Netflixe gelirse izlerim ben de 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neden olmasın,tekrar izleyebilirim bende....
      sevgiler...

      Sil
  20. Ben de izledim ama, gözlük ayrıntısını fark etmedim.Brawo valla ;) Gülse Birsel'in karakteri bana da biraz zorlama geldi.Ailecek izlemek açısından keyifliydi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaniii bazen böyle olmadık ayrıntılar gözüme çarpıyor normal hayatta pek iyi olmuyor ama istenmeyen çok fazla şeyi yakalıyorum...

      Sil
  21. Ben genelde bu tarz filmeri sevmiyorum ya ne bileyim keşke bizde de holywood kalitesinde akiciliğinda ve tekniginde filmler olsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaniiii sanırım türk sinemasının daha vadesi dolmadı öyle yapımlar için:)))

      Sil
  22. bende izlemek istiyorum, Gülse Birsel'i çok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülse Birsel söz konusu olunca beklenti artıyor :))
      mutlu seneler....

      Sil
  23. Teşekkürler izlenimlerinizi bizimle paylaştığınız için :)

    YanıtlaSil
  24. gülmek için gidilebilir, tavsiyeniz için teşekkür ederiz, öğrenciler de beğenmiştir umarım, ne kadar güzel birlikte gitmeniz, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,beklentiyi yüksek tutmamak gerek ama yine de güldük tabi ki....

      Sil
  25. Merak ettiğim filmlerden biri. Bir türlü fırsat bulup gidemedim. Umarım vizyondan kalkmadan izleyebilirim :)

    YanıtlaSil
  26. Neredeyse vizyondan kalkacak ama ben hala seyredeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman muhakkak tv.de denk gelir canım yaaaaa

      Sil
  27. Uzun zamandır hiçbir Türk komedi filmine gitmemiş ve izlediği filmlere gülememiş biri olarak filmi sevenlerdenim. Abartıp çok iyi şeyler elbette söylenemez ancak oyunculuklar -özellikle Engin Günaydın'ın rolleri- ve bazı ufak ayrıntılar açısından kaliteli buldum. Güldürdü bence, şarkılar da hoştu. Ön yargı hakkında verilen dersi güzel buldum. Hala vizyonda ise izlenmeli :)

    YanıtlaSil