OZONLABS O3RSS PROBİYOTİK YÜZ TEMİZLEME KÖPÜĞÜ VE MİKROFİBER YÜZ TEMİZLEME PEDİ

 10 güne yakın bir zamandır kullandığım ve çok memnun kaldığım  yüz temizleme köpüğü ve birlikte kullandığım  yüz temizleme pedinden  bahsetmek istiyorum sizlere...

Ozonlabs firmasına ait probiyotik yüz temizleme köpüğü ve mikrofiber yüz temizleme pedi..


Öncelikle biraz " Ozonlabs " firmasından biraz bahsetmek istiyorum..

Firmanın kurucusu ve CEO'su Angela Balasu Dündaralp temiz kozmetik bilinci ile  Türkiye'de ve tüm Dünya'da ses getiren temiz kozmetik içeriklerinin geliştirilmesi ve üretilen kozmetik ürünlerde temiz kozmetik esasına dayalı ürünlerin üretimi ile ilgili öncü çalışmalarda bulunmuş bir kadın girişimci..

Hem Türk bir firma oluşu ve aynı zamanda kadın bir girişimci tarafından  kurulmuş bir marka olması benim için gurur verici ....


Ozonlabs Probiyotik Yüz temizleme köpüğünü ve temizleme pedini günlük cilt bakım rutinime ekledim. Sabah ve akşam cilt temizliğinde birlikte kullandım. Köpük cildimi kurutmadan temizledi. Herhangi bir reaksiyon,alerji veya yan etki yaratmadı. Köpük pompalı bir ambalajda ve kendinize yetecek kadarını çok rahat ayarlayabiliyorsunuz.Bana iki  pompa ideal geldi.


Arındırıcı yüz temizleme  köpüğünün içeriğinde probiyotik aktifler, kırmızı ginseng ekstratı, panthenol, allantoin ve E vitamini bulunuyor. SLES, Alkol ve paraben içermiyor.

Mijkrofiber yüz temizlem pedi ise Koton/pamuk bazlı bir sünger. Yüz temizleme köpüğü ile kullanıma uygun. Mikrofiber pedin üzerindeki lifler insan ve çevre sağlığına uygun nitelikte ve cilt ile barışıktır. İçerisinde kimyasal bir tutundurucu ajan veya petrol esaslı bir etken madde bulunmuyor.

Peki ben bu ürünleri nasıl kullanıyorum?


Arındırıcı yüz yemizleme köpüğünden iki poma temizleme pedinin üzerine sıkıp nemli cildimi hafif hareketler ile ovalayarak temizledim. Cildimin daha temiz , kirden arınmış olduğunu hissettim. Pedin üzerinde kir ve makyaj kalıntılarını görünce cildinizin  iyi temizlenmiş olduğunu anlıyorsunuz. Kullanım sonrası temizleme pedini beyaz sabun ile yıkayıp iyice sıkıp nemli olarak kendi ambalajına koyarak saklıyorum..

Sizde Probiyotik Yüz Temizleme Köpüğü,Mikrofiber  Yüz Temizleme Pedi ve daha bir çok OZONLABS markasına ait ürünleri incelemek ve almak isterseniz linkini bırakıyorum....

OZONLABS.COM

Sevgiyle kalın ve yorumlarınızı eksik etmeyin.....

 

1 yorum