SHOW BY PASTEL Waterproof Gel Eye Pencıl

 Uzunca bir aradan sonra tekrar merhaba,
Yaz ayları herkes için sanıyorum rehavet zamanları....
Bayram öncesi Show By Pastel markasına ait harika ürünlerin olduğu bir kargo aldım......
İlk olarak "Waterproof Gel Eye Pencil" ürünlerinden bahsetmek istiyorum.
Suya dayanıklı, dağılmayan göz kalemleri.
Renkler gerçekten bir efsane tam yaz mevsimi ve renkli makyajlar için uygun.....
*16 saate kadar dayanıklı, suda dağılmayan yapıları ile akma, bulaşma yapmıyor.
*Jel yapıda, kolay uygulanabiliyor ve
mat etkili capcanlı renklere sahip... 
*Hem göz üzerine eye liner olarak uygulanabiliyor hem de göz içine rahatlıkla sürülebiliyor. Tek sürümde rengini hemen veriyor. 
Waterproof Gel asansörlü göz kalemleri, kalemtraş gerektirmiyor ki benim için önemli bir nokta....

Show By Pastel markasına ait ürünlerin en güzel yani Paraben, Gluten içermemesi, 
Vegan  ve hayvanlar üzerinde test edilmeden üretilmiş olması.... 

 Tüm renkleri çok sevmiş olmak ile birlikte sanıyorum mavi ve beyaz en çok kullanacağım renkler olacak....

@pastelkozmetik ve @showbypastel  ailesine beni bu güzel göz kalemleri ile tanıştırdıkları ve göz kalemlerini deneme fırsatı sundukları için teşekkür ediyorum....

Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin.....

1 yorum

  1. Capcanlı mükemmel renkler bu tarz renkleri kullanmayı severim 😍

    YanıtlaSil