Meydan Okuma 16 Gün 16 Yazı/ Yazı 9

Bugün 23 Nisan  Ulusal Egemenlik Egemenlik Çocuk Bayramı ve 100 yılını kutluyoruz.
Ne kadar evlerimizde karantina dönemi ve sokağa çıkma yasağı içinde de olsak evlerimizde bu coşkuyu yaşamaya ve yaşattırmaya çalışıyoruz.

Ayrıca bu gece ilk orucumuzun sahuruna kalkacağız.Herkesin de Ramazan'ı mübarek olsun..

9-Sandviç severlerden misin? 
Kendi uydurmuş olduğun efsane sandviç tarifini vermek ister misin? 

Sandviç çok severim benim için en can sandviç ekmek arası domates ve peynir olan sandviçtir.

(Foto alıntıdır)

Ama zamanım varsa ve özel olarak sandviç hazırlayacaksam en sevdiklerimden biri ton balıklı sandviçtir.

Sandviç ekmeği arasına
 ton balığı ,
domates,
kornişon turşu,
soğan
 varsa 
mayonez 
veya
ranch sos
 en sevdiğim soğuk sandviçtir kendisi..

(foto alıntı)

Maalesef kendi sandviç fotoğrafım olmadığı  alıntı fotoğraflar paylaştım sizlerle....

Sevgiyle kalın,
Evde kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin..


5 yorum

  1. benim kardeşim çok sever ton Balıklı sandviçi benim pek aram yoktur 😊🌼 afiyet olsun canım benim acaba bir denesem mi 😊🌼 sevgiler ..

    YanıtlaSil
  2. Sandviç ben de çok severim. Ton balık yerine başka bir alternatif bulup deneyebilirim bu tarifi. ^-^

    YanıtlaSil
  3. Bende çok severim ton balıklı sandviçi. Ama genelde evde sebze olarak ne varsa yanına birde peynir koyar yerim. 😊

    YanıtlaSil
  4. Üniversitede en çok yediğim şey ton balıklı sandviçti. Özledim şimdi. :)

    YanıtlaSil
  5. peynirli versiyonlar çok ferahlatıcı oluryor gerçekten de yaz aylarında yanına biraz da karpuz (dün yolda giderken karpuz tezgahı görmüştür :P )

    YanıtlaSil