Meydan Okuma 16 Gün 16 Yazı/ Yazı 10

Yine kaçırdım günü,
Şu aralar hiç boş vakit bulamıyorum desem..
Bir çok insanın karantinanın başında yaptığı temizlik olayına ben ancak girişince şimdi de işin içinden çıkamıyorum.
Bir tek elime boya&fırça alıp  badana yapmadığım kalmadı.
Her neyse uzatmayayım...

10-Bugün bir şarkı listesi yapalım...
En sevdiğin film müziklerinden olan bir liste şahane olur...

Bu müzikler hep eski filmlere ait ama olsun belki hatırlamak istersiniz.

*İlk aklıma gelen film "Dirty Dancing" ve final dansı "Tima Of My Life"


* Sonra "Ghost" film müziği,
Nişanımda da ilk dans müziğimdi ayrıca:)))


*Tabi ki Top Gun
Berlin "Take My Breathe away"


*"Sweet November" , "Kasımda Aşk Başkadır"
Enya "Only time"

*"Pretty Woman", "Özel Bir kadın"


*Bir dizi sayesinde ilk dinlediğim
"Muhtemel aşk" Birol Namoğlu
Kiralık Aşk


*Yalın "Deva Bize Sevişler"
Bu da bir dizi ile daha çok dinlenir oldu ama onu tam hatırlamıyorum.


İlk aklıma gelen müzikler bunlar oldu...
Daha düşünsem çok çıkar ama ilk müzikler benim için vazgeçilmez tabiri caizse....

Sevgiyle kalın,
Evde kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin....

2 yorum

  1. Hepsi birbirinden güzel şarkılar 😊 kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Daha önce duymadığım müziklermiş. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil