Meydan Okuma 16 Gün 16 Yazı/ Yazı 11

11-Sosyal Medyanın 3 iyi 3 kötü özelliğinden bahset...

16. gün yazısını yazmam  gerekirken ben 11. günde kaldım.
Sağlık olsun diyelim...

Sosyal medya çok bıçak sırtı bir konu,
çünkü pozitifliklerinin yanında hemen negatiflikleri başlıyor...



*iyi yönler*
Sanırım en iyi yönü şimdi zamanda veya geçmiş bir zamanda bizimle birlikte olan insanlardan haberdar olmak.Kısa da olsa bir merhaba demek..
Aradığımız bilgi veya vb ne ise kısa sürede ulaşmak ama şöyle bir handikapta mevcut çok fazla bilgi kirliliği de olduğu için ulaşılan bilgi sağlıklı mı değil mi o kısmı iyi araştırmak gerek...
Ben yaşanmışlıkları, tecrübeleri; okumayı, izlemeyi seviyorum. Blog dünyasını keşfetmem de bu sayede oldu zaten.5 yıldır çok iyi olmasam da blogların içinde bu yüzden varım.Bloğa biraz daha okuyucu çekebilir miyim diye kişisel hesabımın yanında blog ile bağlantılı bir instagram hesabı açtım ama instgramda, blog dünyasındaki gibi çok dürüst değilmiş paylaşılanlar...Ama yine tecrübeleri okumak bana göre iyi yönlerinden biri...

*kötü yönler*
Sanırım bilgi kirliliğinin fazlalığını ilk sıraya koyabilirim.
İşin birde tüketim boyutu var reklamları,bloggerları,influencerları sürekli bir tüketim çemberi içindeyiz galiba...Bizde bazen tecrübelerimizi paylaşırken bu çarkın içine giriyoruz sanki..
Birde galiba en kötü yönlerinden biri en büyük zaman hırsızı olması....

Sevgiyle Kalın....
Umarım kalan günleri yetiştirebilirim.....

2 yorum

  1. Şu sosyal meydanın en iyi yönü blogger mahallesi 🌼😊...ah o Bilgi kirliliği hiç bitmiyor gerçekten.. gönlüne sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  2. Evet, bilgi kirliliği çok fazla oluyor. -,-

    YanıtlaSil