Meydan Okuma 16 Gün 16 Yazı/ Yazı 12

İştah kabartacak bir güne geldik...

12-İşte cevapları ile ağız sulandıracak bir soru; eğer günleri bir yemeğe benzetseydin haftanın hangi günleri hangi yemek olurdu?

Ne yazacağımı tam olarak tasarlayamadığım bir konu oldu çünkü 7 haftadır her günümüz aynı olduğu için..Gerçek bir haftalık yemek listesinden yola çıkarak bugünü geçiştireyim istedim.

Benim plan ve düzen takıntımı okuyanlar artık biliyor ben pazar günleri bir haftalık menü hazırlarım ve pazar &market alışverişini ona göre yaparım ki hiç bir şey ziyan olmasın eksik veya fazla alışveriş yapmayayım diye.


PAZARTESİ
Genellikle ıspanak veya pazı yemeği olur çünkü pazar günü yıkama işini gönül rahatlığı ile uzun zamana yayarak yapabildiğim için.

SALI
Bakliyat günümüzdür.Çünkü pazardan ıslarım ,pazartesi pişiririm ve bir gün dinlenir yemek, salı yeriz.Bakliyat yemekleri bence bir gün dinlenince daha lezzetli oluyor.

ÇARŞAMBA
Et yemeği günüdür benim en kurtarıcı et yemeğim güveçtir.Hiç uğraştırmaz beni at ocağa al sana muhteşem bir lezzet.

PERŞEMBE
Hafta sonuna yaklaşmış olmanın bir belirtisi olarak kızların tercihi oluyor bugüne daha çok.
Örneğin Köri soslu tavuk mesela......

CUMA
Klasik balık günüdür.Olmazsa olmazımızdır kendisi..

CUMARTESİ
Biz genelde dışarıda yemeği tercih ediyoruz ama belli de olmuyor ama şu an bu satırları yazarken gözümün önünde bir iskender kebep canlandı ki anlatamam..
Ulaşamayacağımız birşey ya şu an ondan olsa gerek yoksa çokta düşkün değilimdir..


PAZAR
Beni en uğraştırmayacak ama tüm ailenin bayılarak tükettiği bir yemek ve tabi ki makarna günü....

Ve bir haftayı tamamladık..
Sevgiyle kalın,
Evde kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin...

6 yorum

  1. oh Ellerine sağlık canım benim çok güzel bir menü olmuş 😊🌸 sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. bakliyat yemeği konusunda kesinlikle haklısın bir gün dinlenince daha lezzetli oluyor.

    YanıtlaSil
  3. Ayy aciktim boyle hepsini okuyunca:)) ellerinize saglik hepsi icin oh mis^^

    YanıtlaSil
  4. cuma ve balık çok yakışır

    YanıtlaSil
  5. Menüyü beğendim, mevsimi olmadığı için cumayı değiştirebiliriz. Biz de bu aralar haftalık menü yapma telaşındayız. Eskiden 3 öğün evde olmuyorduk, artık sağlıklı ve dengeli haftalık menüler kaçınılmaz oldu. Teşekkürler paylaşım için.

    YanıtlaSil
  6. Böyle paylaşımlar bize de fikir oluyor kolaylık sağlıyor, elinize sağlık

    YanıtlaSil