Meydan Okuma 16 Gün 16 Yazı/ Yazı 8

Çok mutluyum 8. gününe geldim ..

8-24 saatini bir çizgi film kahramanı ile geçirecek olsan hangi kahraman olurdu? Onunla neler yapmak isterdin? Maceralarını çok merak ediyorum.

Bu soru şimdiye kadar beni en çok zorlayan soru açıkçası..
İki kızım olduğu için en fazla Barbie filmleri izlediğim için ilk aklıma gelen barbie karakteri oldu.
Sanırım onula aynı fiziğe sahip olma yolunda maceralarımız olurdu herhalde..
Çünkü özellikle ikinci doğumdan sonra hipo-tiroidi haşimato tanısından sonra kilolarla biraz başım dertte olunca ilk aklıma barbie ve fiziği geldi ne yapalım yani :)))))))


Sevgiyle kalın,
Evde kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin....

2 yorum

  1. çok hoştu gerçekten 😊🌼 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  2. Barbie, unutur muyuz hiç . Çocukluğumda ben de çok severdim. ^-^

    YanıtlaSil