Aromatik Yağlardan Lip Balm

Selamlar,
İnstagramda bazı sayfaları çok severek takip ediyorum.
Bu sayfalardan biri de @defneilearomaterapi sayfası...
Defne Hanım Bursa'da bir eczacı.Aynı zamanda homeopati ve Aromaterapi uzmanı.
Defne Hanım bizim
#bursaloggerile8mart etkinliğimizin sponsorlarından biriydi.
Bizim için Aromatik yağlardan tamamen doğal bir  Lip Balm hazırladı.


Bu "Lip Balm"ın içeriği şu şekilde;
Jojoba,
Hindistan Cevizi Yağı,
Cacao,
Babassu sabit Yağları,
Lavanta Yağı,
Tarçın,
Paçuli uçucu yağları


Etkinliğimizden bu yana ara ara kullanıyorum bu lip balmı.
Çok hoş bir kokusu var.
Dudakları çok güzel nemlendiriyor.
Dudakta ağırlık yapmıyor.
Yapış yapış bir his bırakmıyor.
Çatlak veya aşırı kuruluk varsa tedavi ediyor hatta biraz dolgunlaştırıyor bile....
Ben severek kullanıyorum bu ürünü.

Ayrıca dün yaptığı paylaşımda Defne Hanım bizlerle evimizde bulunabilecek malzemelerle kuruyan ve yıpranan ellerimiz için manikür ve bakım ürünü tarifi paylaşmış.
*1 yemek kaşığı hindistan cevizi
1 yemek kaşığı bal,
4 yemek kaşığı kahverengi şeker  (beyaz da olur kahve de uygun olabilir)
4 yemek kaşığı deniz tuzu
1 yemek kaşığı limon suyu
*Kuru malzemeler bir arada, yaş malzemeler bir arada karıştırılacakmış. Daha sonra birlikte harmanlanacak , nemli ellerimize ve tırnak diplerimize uygulayıp bir süre bekleyip ellerimizi yıkayacağız..

İnstagramdan takip etmek isterseniz 
@defneilearomaterapi 

Sevgiyle Kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin...

BU ARADA
Evde kalın,
Kişisel hijyeninize dikkat edin,
zorunlu hallerde dışları çıkmak zorunda kalırsanız kişisel mesafenizi koruyun...


16 yorum

  1. Dudak kuruması yaşayan biri olarak ürünü çok merak ettim. :)
    Verdiğiniz tarifi deneyeceğim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnstagramdan da Defne Hanım ile iletişime geçebilirsiniz....

      Sil
  2. Bu tarifi ben de yapayım. Havalar ısınmak yerine gün geçtikçe daha da soğuyor. :')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şu dönemde sanırım en çok eller bakıma ihtiyaç duyacak....

      Sil
  3. Böyle doğal şeylere bayılıyorum ben <3 Güle hüle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Benimde takip ettigim sayfalar arasında

    YanıtlaSil
  5. Günaydın Fatmacığım. Seni mimledim, yaparsan sevinirim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. You have a wonderful blog! The topics you write about are very close to me. Thank you for sharing your thoughts!

    I follow you through GFC! If you want, go to my blog :)

    MY NEW POST: TOP 11 VERY CHEAP PROM DRESSES 2020 ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you so much for the comment.
      I immediately visit and follow your blog ...
      Greetings from Turkey.....

      Sil
  7. This is an interesting product ...
    the main ingredient is herbal.

    I think this lip balm product is also suitable for men.


    Greetings from Indonesia

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yes, you are right, it may also be suitable for men....
      greetings from Turkey

      Sil
  8. Tarif için çok teşekkürler Fatma'cığım, bu arada uzun yıllar önce balm'a balzam deniliyordu:))şimdi değişmiş. Sevgiyle kal:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy evet şimdi bende hatırladım,doğru gerçekten.....

      Sil