Mim "Büyüyünce İzlediğin En Güzel Çizgi Film Ve Animasyon Filmler"

Evde kalmaya devam ettiğimiz bu günlerde bloglar arası meydan okumalar çok hızlı bir şekilde devam ediyor..
Sevgili Kadriye (@bizkimizkadınız)
beni yeni bir mime davet etti..
"Büyüyünce İzlediğin En Güzel Çizgi Film Ve Animasyon Filmler"...
Ciddi olarak bir-iki gündür düşünüyorum bu konuyu en çok hangi çizgi film veya animasyon filmi sevdim diye.....
İlk olarak aklıma gelen :

ARABALAR (Cars)

Tüm serilerini kızlar ve eşim birlikte izlemiştik.
Sanırım tekrar izlerim....

Bir diğer aklıma gelen animasyon film:
OYUNCAK HİKAYESİ 


Bu animasyon filmi de ailecek zevkle izlemiştik...

Onun dışında iki kız annesi olduğum için BARBIE çizgi filmlerinin neredeyse tamamını izlemiş olabilirim...


Bu animasyonlar ilk aklıma gelenler...
Şu an Defne ile birlikte sadece TRT Çocuk kanalındaki çizgi filmleri izliyoruz..

Kadriye'nin "Büyüyünce İzlediğin Çizgi Film Ve Animasyon Filmler" yazısını okumak isterseniz
BUYRUN BURAYA.....

Sevgiyle kalın,
Evde kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin......


5 yorum

  1. Fatma'cığım sevgili Derya'ya da söylediğim üzere bir yıl önce yaşadığım bir olay yüzünden mim yapmaya tövbe ettim. Affet o yüzden:( ben buradan söyleyeyim ama büyükken severek izlediğim çizgi filmler senin gibi Barbie'li filmlerdi. Bir de elinin dokunduğu buz olan prensesleri izledim. İsmini unuttum şu an.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir mimmiş. Oyuncak Hikayesini ben de severimm. :)

    YanıtlaSil
  3. Animasyonları genel olarak seviyorum :)) Barbie'leri de hala seviyorum, arada izliyorum :D

    YanıtlaSil
  4. Merhaba takibe aldım yazılar güncellendikce takip ve yorumdayım

    YanıtlaSil