NEW WELL Makyaj Malzemeleri

Merhabalar,
Geçen hafta New Well markasından yeni bir kargo aldım..
Gelen kargo her zaman ki gibi  çok güzel bir kutu da ve özenle ambalajlanmış ,koruma bantlarına dikkat edilmiş haldeydi.



Kargoda üç ürün vardı. New Well markası deneyimlemem için "Derma Hıghlıghter&Eyeshadow palette 10" , "Derma Cover Lıquıd Hıghlıghter" , "BOOM!Volume Maskara" ürünlerini göndermiş.

Şimdi ürünleri birlikte inceleyelim..


"Derma Hıghlıghter&Eyeshadow Palette 10"
10 renk far ve 1 toz hıghlıghter'den oluşan bir palet .
Sıcak tonların ağırlıkta olduğu bu palet pigment açısından son derece başarılı, çok az miktarda tozutması var ama olmayan far yok sayılır zaten.
İçeriğindeki Caprl Glycol'un nemlendirici özelliği sayesinde göz kapaklarının üzerinde far uzun süre kalsa bile nem dengesini korumasına yardımcı oluyor.Bu sayede göz kapaklarında bir kuruma meydana gelmiyor..

Bu arada ben New Well'in far  diğer paletlerini çok işlevsel buluyorum çünkü kalın mukavva tarzı bir ambalajı ve mıknatıslı bir kapağı olması kırılma vb olayların önüne geçiyor.Özellikle bu far paletinin diğer bir çeşidinin çok şık retro bir ambalajı var......
Bu palete sahip olmak isterseniz şu  59,90 tl .lik fiyatı ile indirimde....



 "BOOM!Volume Maskara"
Bu maskara olarak ilk söyleyebileceğim tabi ki tasarımı, pembenin iki tonu metalik bir tasarıma sahip.Hemen beni al diyerek mesaj veriyor zaten:))


Silikon ve kalın bir fırçaya sahip,ince uçlu rimel kullanıyorsanız belki ilk kullanımda biraz farklı gelebilir.
Yoğun siyah bir renge sahip ,
suya dayanıklı bir yapısı var  onun için suya dayanıklı  göz makyaj temizleyicileri ile daha rahat çıkarılabilir.
Şu an New Well internet sitesinde 49,90tl.lik fiyatı ile indirimde..


 "Derma Cover Lıquıd Hıghlıghter"
Likit Aydınlatıcı 04 numarası bendeki.
Cam şişe ve damlalıkla kullanılabilecek formda.
Damlalığı sayesinde istediğiniz kadarını aydınlatmak istediğiniz bölgeye uygulayabilirsiniz.


Likit Aydınlatıcının tendeki uygulanmış hali bu şekilde.
Fotoğrafta belli olsun diye çok dağıtmadım.
Simsiz parlaklığı ile canlı ve doğal bir şekilde makyajın tamamlayıcısı bu aydınlatıcı..
Ben bu aydınlatıcıyı yazın bronzlaşmış tenime çok daha uyacağı için
yazın vazgeçilmezlerimden olacağı kesin..
Bu aydınlatıcı şu an 34,95tl.lik fiyatı ile indirimde..

Tüm New Well ürünlerine ulaşmak ve incelemek isterseniz linki buraya ekliyorum..

Sevgiyle Kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin.....

BU ARADA
Evde kalın,
Kişisel hijyeninize dikkat edin,
zorunlu hallerde dışları çıkmak zorunda kalırsanız kişisel mesafenizi koruyun...










8 yorum

  1. Çok ciciler, bana suluboyaları hatırlatıyor:)çizmeyi seviyorum ya herhalde o yüzden:)
    Hepsini güle güle kullan Fatma'cığım.:)

    YanıtlaSil
  2. Maskaraya hevesleniyorum, alıyorum sonra öylece kalıyor kenarda:)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten kaliteli ve fiyat olarak uygun ürünler,teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. henüz deneyemedim ama görüntüsü çok güzel bu paletin..

    YanıtlaSil
  5. Üç ürünün üçüde çok güzel bende yakında yorumlarımı paylaşacağım :)

    YanıtlaSil
  6. Aydınlatıcı ve far paleti çok etkileyici görünüyor. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  7. Newwell ürünlerini çok beğeniyorum hele de paleti

    YanıtlaSil