SHANGPREE "Gold Balck Pearl Eye Mask"

SHANGPREE
GOLD BLACK PEARL EYE MASK
Siyah İnci Göz Maskesi
Şimdiye kadar kullandığım ilk Kore ürünü oldu bu göz altı maskesi.
Daha evvel yazmıştım Korendy firması ile ortak yaptığımız çekiliş sonrası bana da numune ürün gönderdiklerini....
Bu maske de gelen 4 göz altı maskesinden biri ve ilk deneyimlediğim maske....


Bu maskenin öne çıkan özellikleri
*Koyu göz halkalarını aydınlatma
*Kırışıklık görünümünü azaltma
*Göz çevresini sıkılaştırma

Bu göz altı maskesi, hidrojel yapısıyla cilde derinlemesine nüfuz eden altın ve siyah incinin yaşlanma karşıtı gücü ile greyfurt tohumu,salatalık özü ve limon gibi cilt sağlığı ve parlaklığını destekleyen star içerikleri bünyesinde barındırıyor.


Bu maskeyi ben yüzümü temizledikten sonra uyguladım.
Tek sıkıntı tam olarak alt kirpiklerime birleştiremedim. 
O şekilde göz altı maskesini yerleştirirsem sivri ucu gözümün içine girdi.Resimde gördüğünüz şekilde en uygun olarak koyabildim.
Maskeyi uygulama süresi 20 ile 30 dakika arasında , ben 25 dakika  beklettim.
Maskeyi ilk olarak yerleştirdiğimde hafif bir yanma ve beraberinde ferahlık hissi uyandırdı.
Acaba herhangi bir alerjik reaksiyon yaratır mı diye tedirgin de oldum.
Ama tek kullanım sonrasında göz altlarımı çok iyi şekilde nemlendirdi, daha parlak ve sağlıklı bir görünüm kazandırdı..
Ertesi gün aynı parlaklık ve nemlilik göz altlarımda devam etti.
Kısacası ben bu göz altı maskesini çok beğendim.
Birkaç gün sonra diğerlerini de deneyimleyip, yorumlarımı sizlerle paylaşacağım...

Korendy markasına beni ürünleri ile tanıştırdıkları için teşekkür ediyorum...

Sevgiyle kalın,
yorumlarınızı eksik etmeyin.....





3 yorum

  1. Artık kimse sokağa çıkamayacak ya kargocular sağolsun:)
    Ah o kırışıklıklar, güle güle kullan Fatma'cığım.:)
    Teşekkürer bilgiler ve tanıtım için. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim,aslında ihtiyaçlar ortaya çıkmaya başladı ama sırf kargocular da risk grubunda diye sipariş veremiyorum....

      Sil
  2. Seviyorum böyle maskeleri. Düzenli kullanımda işe yarıyorlar..

    YanıtlaSil