NUXE Nuxuriance Ultra Göz Kremi

Selamlar,
Yeni bitirdiğim göz kremimi sizlere yorumlamak istiyorum...

NUXE Nuxuriance Ultra Göz Kremi


Bu göz çevresi kremini eczacının tavsiyesi ile almıştım.
Yazın çok düzenli kullanamasam da eylül ayından bu yana sabah-akşam düzenli bir şekilde kullandım.


Nuxe Göz ve Dudak Çevresi İçin Kontür olarak geçiyor.
15ml.lik pompalı bir plastik bir şişede.
Anti-Age bir ürün ve tüm ciltler için uygun...


Paraben içermiyor.....


Hassas ve ince yapıda.
Sarıya yakın bir krem renginde......

Göz ve Dudak çevresindeki gerginlik görünümünü azaltmaya ve pürüzsüzleştirmeye  destek oluyor.
Göz altı torbalarını,kırışıklık ve şişlik görünümünü azaltmaya yardımcı olur.
Göz çevresinin ışıldamasına ve aydınlanmasına destek sağlar....

Ben kullandığım süre içerisinde göz çevresi için nemlendirmesi yeterli geldi.Çabuk emiliyor.
Göz çevremde torbalanma, çok derin kırışıklık ve şişlik olmadığı için bu özelliklerini çok gözlemleyemedim ama göz çevresinin aydınlanması ve ışıldamasını sağlıyor.
En güzel tarafı aynı anda dudaklarınız içinde kullanabiliyor olmanız...
Ben düzenli olarak dudaklarım için kullanmadım ama bazen pompaya fazla basıp krem çok gelince artan kısmı dudaklarıma kullandım.Bana göre  tek beğenmediğim kısmı bitme süresini ayarlayamazsanız birden kremsiz kalabilirsiniz.Kremin şeffaf bir tarafı olmadığı için bitişini kestirmek zor olabilir.

Herhangi bir kaşıntı,sivilcelenme,reaksiyon veya alerji oluşturmadı...
Fiyat olarak orta-üst dilimde bir krem.Muhtemelen tekrar alabilirim.
Ama şimdi denemek istediğim birkaç markanın daha göz çevresi kremi var onlara şans vereceğim....

Sevgiyle Kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin.....

8 yorum

  1. Küçük bir ürün olmasına rağmen epeyce gitmiş ve etkileri de iyi anladığım kadarıyla. Fiyat-performans olarak iyi bir durum :))

    YanıtlaSil
  2. NUXE Nuxuriance Ultra Göz Kremi anladığım kadarıyla çok güzel bir iş yapmış birde yedeği olmalı gibi malum ne zaman biteceğini bilemeyiz demişsiniz bu güzel deneyim ve tanıtım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. oooo çok havalı duruyoooo saoool :)

    YanıtlaSil
  4. Eşime takip etmesi için bir blog listesi oluştururken blogunuza rastladım. Yazılarınız ve blogunuz oldukça güzel, başarılarınızın devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  5. Aklımda olsun bu ürün, teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  6. Tavsiye için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. İyiymiş, ah benim göz çevrem kırış kırış:(
    çok derin kırışıklıklar var hem de :(

    YanıtlaSil