MİM "Blog Yazmaya Nasıl Başladım?"

Ocak ayı içinde Sevgili Tuğçe yani @birpembesever beni mimlemişti.
"Blog Yazmaya Nasıl Başladım?" konulu.
Biraz ara uzadı ama malum sömestr tatili, çocuklarla ilgilenme, İzmir seyahati ve maalesef ki ülkemizde ardarda yaşanan depremler beni biraz sosyal medyadan uzaklaştırdı.
Ama arayı çok uzatmadan bu mim etkinliğini gerçekleştireyim istedim......

Bu arada Sevgili Tuğçe'nin yazısını okumak isterseniz,
@birpembesever

İŞTE BLOG YAZMAYA BAŞLAMA MACERAM...

31 Aralık 2014 gecesi küçük kızım Defne dünya'ya geldi.Gerek problemli bir hamilelik geçirmemden ve üstüne üstlük erken doğumdan dolayı doğum öncesi  izne erken ayrılmıştım..Doğumdan sonra da Defne biraz düzene girip iki çocuklu hayata alışınca  Defne'yi uyuttuğum zamanlara blogları okuyup takip etmeye başladım..Belli bir süre sonra zaten evdeyim ben neden yaşadıklarımı paylaşmıyorum diye düşündüm..
Aslında blog dünyasına dalmadan önce bloglarda bir nevi daha sanatsal, araştırma tezi niteliğinde paylaşımlar olur diye bir önyargım vardı.Niye böyle bir düşünceye sahibim onu da bilmiyorum ama...

Sonra neler paylaşabilirim ,neler yazabilirim diye düşünmeye başladım...Mesleğim ile ilgili sürekli paylaşım yapmak aslında çok istemedim nedeni ise  bu tarz yazıları yazmak için ne kadar uzmanlık alanım da olsa ön bir hazırlık yapıp, taslaklar hazırlayıp paylaşıma uygun hale getirmem gerekecekti.... 
Sonra çalışan bir bayan olarak okuyorum,geziyorum,evimin işini yapıyorum,anneyim,makyaj- kozmetiğe meraklıyım  ve yanında el işleri ile ilgili işleri severek yapıyorum diye düşündüm.
En güzeli ben her telden yazayım diye düşününce "HER TELDEN" blog başlığı oldu..
Ne zaman ne yazacağım belli olmadığı için de  Alaattin'in şişedeki cini gibi düşünerek bloğuma 


"BLOGDAKİCİN" adını uygun gördüm....
İşte benim ilk blog hikayem böyle başladı...
Fakat daha sora blogdakicin "ismi içime sinmeyince  sayfamın adını 10 haziran 2019'da "fatmauzmez.blog" olarak değiştirdim...
ve hala elimden geldiğince blog yazmaya devam ediyorum....

Bu mimi yapmamış ve bu konu ile ilgili yazmak isteyen herkesi MİMLİYORUM bende....
Şimdi sizleri ilk bloğa merhaba yazımla baş başa bırakıyorum.......



HERKESE SELAM,

İlk yazımı büyük bir heyecanla yazıyorum. 

Öncelikle kendimden bahsedeyim:

35 yaşındayım.

Zihinsel engelliler sınıf öğretmeniyim.

11 yıllık mutlu bir evliliğim var  ve iki kız annesiyim.

Büyük kızım Zeynep 10 yaşında, küçük kızım Defne 4 aylık. 

Bursa'da yaşayan bir İzmirliyim.

Hem çalışan bir bayan hem de evinde ev hanımı olarak nelerden hoşlanıyorum??

Moda & Alışveriş (ama çok alışveriş yapan biri değilim..)

Makyaj & Cilt bakımı

Yemek & Sofra Düzeni

 

Peki bu bloğu açmaya nasıl karar verdim?

İkinci kızımın doğumu sebebiyle, doğum iznindeyim. Evde geçirdiğim bu süreçte bazı blogları ve bloggerlerı takip etmeye başladım. Neden bende kendi yaşadıklarımı, tecrübelerimi bir sayfada paylaşmayayım diye düşündüm. Öncelikle şunu belirtmek isterim bu sayfada her şeyden bahsedeceğim bir nevi günlük gibi olacak. Onun için sayfaya HER TELDEN dedim. Kimi yazımda yemek tarifi olabilir, bir yazımda bebek bakımı olabilir, bir diğerinde makyaj ve cilt bakımı olabilir veya okuduğum bir kitap ya da yaptığım bir alışveriş olabilir. Paylaşımlarımı okurken sizden ricam mesleğim dışında hiç bir konuda uzman olmadığımı  unutmamanız. Buradaki paylaşımlarım genelde  birer yaşanmışlık  sonucu tecrübelerime dayanarak ortaya çıkacaktır.

 

Bloğumun adı neden "Blogdaki Cin" ??

Aslında "Lambadaki Cin" adını istemiştim fakat bu ada sistem izin vermedi. Sanıyorum bu isimde blog var. Bloğum belli bir konu veya alan üzerine olmadığı için "Blogdaki Cin" oldu. Bakalım bir sonraki paylaşım ne olacak merağı uyandırmak için ..

Şimdilik  benden bu kadar lütfen yorumlarınızı eksik bırakmayın. Okuyan herkese selamlar...

Fatma....



21 yorum

  1. Mimi yapmış olmana çok sevindim. Seni tanımak güzeldi. İyi ki blog yazıyorsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni hatırlayıp mimlediğin için ben teşekkür ederim,
      sevgiler....

      Sil
  2. Kaleminize sağlık 😊 nice yazılarınız olsun...

    YanıtlaSil
  3. İyiki yazmaya başlamışsın, kalemine saglık :)

    YanıtlaSil
  4. ay kıyamaaam duygulandım yaa :)

    YanıtlaSil
  5. inşallah hepimiz birlikte nice yazılar yazalım,
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. teşekkür ederim,
    iyi ki hepimiz yazıyoruz...

    YanıtlaSil
  7. kaleminize sağlık güzel ve samimi bir mim olmuş şuan demek ki 41 yaşındasınız :) başarılar diliyorum takibe aldım sayfanızı saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum bende hemen sayfanızı ziyaret ediyorum...

      Sil
  8. Merhaba hayırlı olsun blogunuz. Bende yeni keşfettim sizi takibe aldım bloguma beklerim sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,bende hemen bloğunuzu ziyarete geliyorum....

      Sil
  9. çok güzel olmuş Her Telden blogunuz. Hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  10. Bursa'da yaşadığınızı bilmiyordum. Bursa'da yaşayan 3-5 blogcu arkadaş var aslında birtakım etkinlikler yapsak ne güzel olur.

    Blogunuzun yaşı uzun olur umarım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında çok güzel olur biraraya gelmek.Ben biraz toparlamak istedim ama nedense kısmet olmadı.....

      Sil
    2. Vazgeçmeyin tekrar deneyin bence...

      Sil