"CAMDAKİ KIZ" Kitap Yorumu

Ve evet Gülseren Budayıcıoğlu'dan yine harika bir roman...
2019'un sonlarında bitirmiştim ama yorumlamaya ancak zaman bulabildim...



Gülseren Budayıcıoğlu'nun yine gerçek bir olaydan kurgulayarak kaleme aldığı bir roman.Yani hastalarından birinin yaşam öyküsü.Tabi ki kişiler,yer ve zaman değiştirilerek kaleme alınmış.

"Camdaki Kız" Nalan'ın yaşam öyküsü üzerine kurgulanmış. Ayrıca Hayri, Türkan,Laz Kızı  vb. birçok karakterinde içinde bulundukları psikolojik durumlara şahit oluyorsunuz.
Diğer romanlarda olduğu gibi bu romanda gayet basit,sade ve akıcı bir dille kaleme alınmış.Sadece bu kitapta bazı yerlerde bana, sıkıcı detaylar ve gereksiz diyaloglar var gibi geldi.
Bu kitapta yazarın üzerinde en çok durduğu konu "Kader Motifi"..
"Kaderimiz aslında doğduğumuz evlerde yazılır" diyerek romana giriş yapıyor.



Gülseren Hanım'ın okuduğum her romanından sonra "Ne hayatlar varmış" diye düşünmeden edemiyorum.
Ayrıca bu kitapta ara hikaye olarak Zeynep'in hikayesinden bahsediliyor. Zeynep'te şimdi TV8'de "Doğduğun Ev Kaderindir" adlı diziye kaynaklık eden karakter.Birde bu romanı okuyunca Nalan'ın Ankara'da (eğer şehir değiştirilmediyse) hangi tanınmış ailenin gelini olduğunu merak etmedim değil hani.....


Çok fazla ayrıntı vermek istemiyorum.Eğer okuyup yorumlarsanız sevinirim....
1000 K uygulamasına yazdığım alıntılar....




Sevgiyle Kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin....

17 yorum

  1. güzele benziyor yollarımız kesişirse okuyacağım kendisini

    YanıtlaSil
  2. Doğduğun ev kaderindir dizisi bundan esinlenilerek yapılmıştı galiba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok ana konu bu kitaptan değil.
      Ara hikaye olarak geçen bir konu o diziye kaynaklık ediyor

      Sil
  3. Güzel alıntılar yapmışsınız.. Ben tv deki o diziye hiç bakmıyorum, konudan ziyade gereksiz uzatılan bakışmalar, durmalar beni bayıltıyor gerçekten :) Kitap olarak değerlendirebilirim elbette. Teşekkürler tanıtıma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kesinlikle kitap olarak okumanızı tavsiye ederim.....

      Sil
  4. Ben gerçek hikaye olunca hele ki doktor yazınca biraz yanlış buluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii kişiden kişiye değişir.Yazar izinli olduğunu belirtiyor....

      Sil
  5. Hayata Dön ve Kral Kaybederse'yi çok beğenince bu kitabı da listeye almıştım, en kısa zamanda okumak istiyorum!

    YanıtlaSil
  6. Alıntılar çok güzel,bu değerli paylaşım için teşekkürler.Sevgili Arzu Özcan'ın yazdığı Uçurtmaya Bağlı Anılar kapağını çizip tasarladığım kitaba bir göz atarsanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
  7. Bu yazarın kitapları çok seviliyor, ben henüz okuma fırsatı bulamadım ama çok merak ediyorum 😊

    YanıtlaSil
  8. Yazar hakkında hep güzel şeyler okudum merak da ediyorum ama doğan kitap bir türlü istediğim indirime girmiyor 😭

    YanıtlaSil
  9. Merak ettiğim kitaplardan biri en kısa zamanda alıp okumak istiyorum 😊

    YanıtlaSil
  10. Ich mag den blog, Sie können hier Abiballkleider Lang online kaufen.

    YanıtlaSil