2019'DAN GERİYE KALANLAR

356  günlük yeni bir serüvenin 3. gününden herkese selamlar..........
Bir yılı daha tamamlayıp, yeni bir yıla merhaba dedik.
Bu ara bloglarda biten yılın değerlendirmeleri,yeni yıldan beklentilerimizi yazdığımız yazılar bolca ...
Benim neyim eksik diye düşünerek bende kendimce 2019 yılını değerlendireyim istedim....

*2019 Blog yazma anlamında benim için çok verimli değildi.
46 yazı paylaşmışım sizlerle..
2020'de ilk hedefim yılı en az 47 blog yazısı ile tamamlamak...(Çok uçmamak gerek :)))

*2019 Bolca gezdiğimiz bir yıl oldu.Bu anlamda yazamadığım yazılar olsa da verimli bir yıldı.
İzmir, Eskişehir,Kaş,Kalkan,Fethiye,Bozcaada, İstanbul,Tekirdağ vb.

Ailecek güzel zamanlar geçirdiğimiz anlar olarak hatıralarda kalacak....
2020'de eşimle ilk olarak hedefimizde olan Konya ve Edirne seyahatleri var. İnşallah gerçekleştirebiliriz.

*"1000 Kitap" uygulamasına göre 2019'da 30 kitap okuma hedefim vardı.
18 kitap bitirdim, 2 tanesi yarım (20 kabul edebilir miyim bilemedim:))
3 kitap incelemesi yapmışım, 20 alıntı eklemişim..
4493 sayfa kitap okumuşum..
Her gün 13 sayfa kitap okumuşum.....
7636 dakika kitap okumuşum.....
2020'de yine kendime 30 kitaplık hedef koyuyorum ama inşallah bu yıl hedefimi tuttururum....

*Çok fazla olmasa da Netflix'te güzel diziler  ve filmler izlediğimiz bir yıl oldu.Fakat büyük kızım LGS'ye gireceği için eylül ayından bu yana Netflix üyeliğini yenilemiyorum..Ayrıca artık kızlar evde kalabildiği için eşim ile sinema günleri yapabildik....
2020'de sayı belirtmesem de izlediğim film ve dizileri bir liste yapayım en azından ne izlediğimi  takip açısından iyi olabilir....1000K gibi film veya dizi uygulaması var mı acaba???

*Bu yıl içinde Bursalı Blogger arkadaşlara ait bir yazı yazmıştım ama maalesef bir sonuca ulaştıramadım.Ama başka bir arkadaşım instagram üzerinde biraz daha gayretli çıkınca 5 kişilik küçük bir ekip oluşturduk 3'müz blog yazarıyız diğer iki arkadaşımız instagramdalar sadece...... 
Bizi  takip etmek isterseniz @bursalogger  diye bir sayfa......
Bizde biraz instagramda aktif olalım ama değil mi:)))))(Bu işin şakası tabii)

*Kendimle ilgili de aldığım kararlar oldu, hayatımda var olan kişileri tekrar gözden geçirdiğim bir yıl oldu.Ama önce aynaya bakıp kendimi bir gözden geçirdim ve yaptığım tahlillere göre de bazı kararlar aldım...Yaş 40 olunca insan kendini biraz daha önemsemeye başlıyor galiba..Sen iyi olunca,kendini önemseyip daha iyi hissedince çevrende sana ona göre davranıyor...



Sanırım ilk etapta bu kadar yeterli artık dersime girmem gerek:))
Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin.....



32 yorum

  1. Kendinizi ve tamamladığınız bir yılı özetlemeniz tebessüm ettirici detay olmuş. Hedeflerinizi yakalamanız dileğimle. Yeni bloğum Netflix hesabınızı açtığınızda ilginizi çekebilir. https://ispanyolcafilmler.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Netflix'i tekrar yenileyince sayfanıza göz atacağım,
      sevgiler,
      teşekkürler....

      Sil
  2. Hedeflerine ulaştığın bir yıl olmasını dilerim :)

    YanıtlaSil
  3. 2019un dökümünü çıkarmışsınız, ne güzel .Listeler verimli program yapabilmek için birebir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle seviyorum böyle listeli dökümleri,
      sevgiler
      teşekkürler...

      Sil
  4. 2020 yılının dolu dolu sağlıkla ve huzurla ve geçmesi dileğiyle 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah hepimiz için güzel bir yıl olur 2020
      sevgiler.....

      Sil
  5. Uzun zamandır ne blog yazıyordum ne de maalesef okuyordum. Tam da yeni yılla ilgili içimi kıpırdatacak yazılar ararken yazınıza rastlamak çok iyi geldi. İnşallah 2020 sağlıkla,huzurla,mutlulukla gelir ve hedeflerinize ulaşabilirsiniz :) Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hepimiz 2020'de hedeflerimize ulaşırız..
      sevgiler...

      Sil
  6. Dolu dolu geçmiş 2019, 2020'nin çok daha güzel geçmesi dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hepimiz için güzel bir yıl olur....

      Sil
  7. Ben de bu yıl daha çok kitap okumayı istiyorum bir de Netflix alacagım sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle bende daha çok okumak istiyorum....
      sevgiler....

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. mutlu seneler,umarım herşey gönlüne göre olur,
      sevgiler...

      Sil
  9. Dilerim bu yıl hedeflerine ulaştığın bir yıl olur. Ben de kitap okuma hedefimi pek gerçekleştirememişim geçen yıl. İnşallah bu yıl daha çok okuruz. :)

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel hedefler koymuşsunuz.. 2020 herşeyiyle mükemmel olsun sizler için. Bloğun adı farklıydı, ben daha yeni farkediyorum.. hep öteki adıyla bakınıyordum :) sevgiler,

    YanıtlaSil
  11. 2020 hedeflerinizi gerçekleştirebileceğiniz bir sene olur umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah hepimiz içim 2020 hedeflerimizi gerçekleştireceğimiz bir yıl olur

      Sil
  12. Bence verimli bir yıl olmuş. Tebrik ederim. Onca işin gücün sorumlulukların arasında insanın kendi için de birşeyler yapyor ve üretebiliyor olması çok güzel. Böyle raporlayınca kendimize haksızlık etmememiz gerektiğini bir kez daha anlıyabiliyoruz galiba. 2020'nin sağlıklı, daha da güzel ve verimli geçmesi dileklerimle Fatma :))

    YanıtlaSil
  13. Sen iyi ol ...
    Gerisi kendiliğinden gelir.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. bu yıl o zaman bol gezi diliyorum yinee. ve lgs çok başarılar kolaylıklar evdeee :) bursalı blogcular tatliş yaaa hep toplanırlar evet zamanla büyürsünüz :)

    YanıtlaSil
  15. LGS'ye girecek kızınız olduğunu görünce şaşırdım.Daha genç bir yaşta olduğunuzu düşünmüştüm hep.Demek ki enerjiniz öyleymiş.Dilerim hedefler tutturulur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,bazen bende yanımda bende uzun bir kızım olduğuna inanamıyorum ama ruhumuz kalbimiz hep 18'nde
      sevgiler....

      Sil
  16. Umarım yeni yılda tüm hedeflerin gerçek olur. Mail abonelik butonu koyarsan daha rahat takip edebiliriz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,
      mail abonelik kutusunu deneyeceğim,
      sevgiler....

      Sil
  17. Kıtap biraz az olmuş sanki :) Netflix de sadece tek bir dizi izleme kararı aldım ben onun sezonları bitince başka bir tane seçip izleyeceğim bakalım nasıl olacak.. Sinema ise evde pek sevmiyorum sinemada izlemek mutku ediyor beni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap evet biraz az oldu İnşallah bu yıl 2019 senesini geçerim ,
      sevgiler...

      Sil
  18. 2020 yılının sizin için daha verimli, güzelliğe dair ne varsa onu çoğaltan bir yıl olmasını dilerim.

    YanıtlaSil
  19. Fena rakamlar sayılmaz biraz bloga fazla yazı girilirse işlem tamam gibi 2020 daha verimli geçer umarım başarılar.

    YanıtlaSil