YVES ROCHER ANTİ-AGE GLOBAL Gündüz Nemlendiricisi


YVES ROCHER
ANTİ-AGE GLOBAL 
Gündüz Nemlendiricisi

Temmuz ayında Yves Rocher'ın doğum günü kampanyasında "Anti-Age Global" serisinin tamamını almıştım.Gündüz nemlendircisi, gece nemlendircisi ve serum....Bu sürece kadar kullandım.Gündüz nemlendiricisi artık bitmek üzere...
Yorumlamanın zamanı geldi diye düşünüyorum....


Nemlendirici günden güne kırışıklıklar ve ince çizgilerde azalmayı vadediyor.
Kısa sürede cildi nemlendiriyor ve canlılık kazandırıyor.
4 hafta sonunda cilt yenileniyor, güçleniyor ve daha genç bir görünüm kazanıyor.
Formulü %95'den fazla doğal içeriğe sahip.Mineral yağ,renklendirici ve paraben içermiyor.
Bitkisel içeriği yaşlanma karşıtı 3 patente sahip İtalya'da yetişen bir leylak türü olan Syringa elde edilen Bitki Tomurcuğu Nektarıdır.
Ciltte 72 saat boyunca hücre yenilenmesini sağlar...


Ben bu ürünü temmuz ayından beri kullanıyorum. Fakat arada başka deneme boyu ürünler ve farklı nemlendiriciler kullandığım için daha bitmedi ama bitmesine az kaldı.
Fakat kullandığım bu süre içerisinde hem serumu hem de gece nemlendiricisi ile birlikte kullandığım için çok beğenerek kullandım.Kullandığım süre içerisinde cildim daha berrak,daha temiz,daha parlak görünüyordu.Çok fazla çizgi problemim olmadığı için ince çizgileri yok etme ile ilgili vaadi konusunda çok bir şey diyemeyeceğim.Sadece nemlendirme özelliği benim cildim için az geldi biraz daha yoğun nemlendirme sağlamasını isterdim.Bu cildim karmadan kuruya dönük olduğu için böyle sanırım.Normal cilt tipine sahip biri için daha uygun olabilir.
Yves Rocher ürünlerinden genel olarak memnunum.Ama  Anti-Age Global  Nemlendiricisi ve Elixir gündüz nemlendiricisi ile karşılaştırırsam sanki Elixir'in nemlendirme özelliği benim cilt tipime biraz daha uygun geldi.

Daha sonra Anti-Age Global Serum ve Anti-Age Gece Nemlendiricisini yorumlayacağım.
Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı Eksik etmeyin.....






16 yorum

  1. Bu markanın ürünlerini kullanmadım henüz ama çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de tüm ürünlerini kullandım diyemem ama şu ana kadar kullanıp beğenmediğim sadece tek bir ürün oldu ama genel olarak beğendiğim bir marka....

      Sil
  2. Yves Rocher sevdiğim bir marka 😊 bereketli oluyor ürünleri ... Güzel bir gün sizinle olsun 😊

    YanıtlaSil
  3. oooooo gözde markalarımdan :) hıhım pekuuu, gündüzlerimi nemlendireyim. kuru gündüzler iyi olmuyooo kikiriki :)

    YanıtlaSil
  4. Yves Rocher genel olarak gerçekten süper, bu ürünü deneyip bitirmiştim ve çok memnun kalmıştım. Fakat cildim şu an kuru olduğu için yeterli gelmedi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet benimde tek söyleyebileceğim nemlendirmesinin yetersiz gelmesi

      Sil
  5. Aklımda olsun bu, iyiymiş. :)
    Son yazımda seni de mimledim.^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,ilk fırsatta mimi cevaplayacağım..
      sevgiler

      Sil
  6. İyi marka Fatma. Ben de kuru ciltliyim. Teşekkür ederim 😊🤚

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Very interesting and inspirational post! <3
    I follow you and invite you to my place
    https://milentry-blog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. güzel bir ürüne benziyor, elixir'i tercih etmek daha iyi olabilir tabi, objektif yorumunuz için teşekkür ederiz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim,Yves Rocher testır boylar ile deneme fırsatı verdiği için ikisininde varsa deneme boylarını alıp denemenizi tavsiye ederim

      Sil