DOĞAL YÖNTEMLERLE MİKRODALGA FIRIN TEMİZLİĞİ

Merhabalar,
Sosyal  medyadaki kişilerin tecrübelerini paylaşıp yayınlamaları en sevdiğim paylaşım türlerinden.
Özellikle instagramda "@temizliksever"i severek takip ediyorum.Geçen haftalarda doğal yollarla mikrodalga temizliği diye bir post paylaşmıştı.
Benim de mikrodalga fırınım var çok sık kullanmasam da elimin altında acil durumlarda iyi oluyor.
Çok sık ve işlevsel kullanmadığım için kolay kirlenmez.
Ama @Temizliksever'in paylaşımından sonra onun anlattığı şekilde temizledim....



Bir kase içine yarım veya bir limonun suyu eklenir.Sıkılan limonun kabuğu da konulabilir.
Yerleşmiş kirler varsa limon suyuna sirke de eklenebilir.



Yüksek ayarda 3 dakika mikrodalga çalıştırılır.
Durunca kirler kabarsın diye kapak bir süre kapalı bekletilir.
Sonra yumuşak mikrofiber bir bezle silinir.


Gayet pratik, zahmetsiz  ve doğal bir yöntem ile temizlik .....

Bu arada ben bu yöntemden önce sadece karbonat veya sirkeli su ile siliyordum, limonu kullanmıyordum....
Teşekkürler @temizliksever........

Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin.......

7 yorum

  1. Faydalı bir paylaşım 😊 güzel bir gün sizinle olsun 😊

    YanıtlaSil
  2. Biz de mikrodalga fırını pek kullanmıyoruz ama bu yöntem aklımda kalsın. Belki lazım olur. :))

    YanıtlaSil
  3. Harika bir fikirmiş. Ben mikrodalga fırınımı çok kullanırım. Kapak kullansam da çabuk kirlenir. Tavsiyene sağlık arakadaşım, mutlaka deneyeceğim ♥

    YanıtlaSil
  4. Temizlikte pratik yöntemler önemli.Benim gibi pek beceremeyen biri için güzel bir tiyo bu.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Pratik bir yöntem. Deneyeyim ben de.. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. mikrogalga temizliği gerçekten de çok başarılı olmuş. Çok da pratik

    YanıtlaSil
  7. Tamamen doğal yöntemler ve doğal ürünler vasitayla.mikrodalga temizliğini ilk defa duydum notlarım arasına almaktayım

    YanıtlaSil