L'OREAL ELSEVE MUCİZEVİ YAĞ Saç Güzelleştirici krem

Uzun zamandır yorumlamak istediğim bir ürün var.
Saç bakım ürünlerinde nedense çok istikrarlı olamıyorum.
Ve genelde doğal yağlar kullanmaya çalışıyorum.
Fakat uzun zamandır en severek kullandığım saç ürünü Elseve Mucizevi Yağ.......


İkinci tüpü kullanıyorum şu anda.
Ben bu ürünü iki şekilde kullanıyorum:
*Banyo sonrası çok az miktarda mucizevi yağı ıslak saçlarıma uyguluyorum. Hem kolay tarama sağlıyor, hem de mis gibi kokuyor. Ayrıca saçlarıma bakım yaparken besliyor.
*Bir de fön çekeceksem veya maşa, düzleştirici kullanacaksam ısının kötü etkilerini en aza indirmek için kuru saçlarıma uyguluyorum. Hem ısının olumsuz etkilerini aza indiriyor ve saçlar daha kolay şekil alıyor.

Elseve Mucizevi Yağ saçlara ağırlık hissi vermiyor, yağlı bir görünüm olmuyor, kolay tarama sağlıyor ve ısıya karşı koruyor.Şu an için bunlar bana yeterli geliyor.
Fiyat anlamında gayet ekonomik........
Tabii şöyle bir durum da var.Benim saçlarım çok sıkıntılı değil, dökülme problemi yok ,uçlarının çok kırılmasına izin vermem sık sık ve az miktarda kestiririm.Çok kuru değil yağlı da değil.....
Yağlı bir saçta yağlı bir görünüm bırakır mı bilemiyorum.Ya da kuru bir saçı nemlendirir mi o konu ile ilgili çok yorum yapamıyorum....

Denemekte fayda var diye düşünüyorum..
Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin....



7 yorum

  1. Güzel bir inceleme olmuş 😊 kaleminize sağlık 😊

    YanıtlaSil
  2. Sanırım bugüne kadar hakkında kötü yorum görmediğim, çok uzunca bir zamandır istikrarla ve severek kullandığım nadide ürünlerden. Ne kadar yeni ürünlere el atsam da yine dönüp mutlaka kendisini aldığım gerçektir.
    Çok severek kullanıyorum bende=)

    YanıtlaSil
  3. sevdiğim bir kremdir yaz aylarında denizden kuruyan saça çok iyi geliyor..

    YanıtlaSil
  4. Benimde bittikçe aldığım bir üründür :)

    YanıtlaSil
  5. Sacı besleyici ürünler kullanmak önemli. Ben de duş sonrası saç yağı kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  6. Bir ara kullanmıştım. Gerçekten başarılı bir ürün 👍

    YanıtlaSil
  7. Mutlaka bulundurdugum bir saç kremi, begeniyorum

    YanıtlaSil