"KENDİME YENİ BİR BEN LAZIM" Kitap Yorumu

"KENDİME YENİ BİR BEN LAZIM"
Miranda Dickinson
Nell Sullivan 33 yaşında, başarılı, iş odaklı yaşayan, bir barışıp bir ayrıldığı sevgilisiyle aynı iş yerinde çalışan kontrol manyağı bir kadındır. Fakat bir gün içinde kendisini hem evsiz,hem işsiz, hem de sevgilisinden ayrılmış olarak bulur.Hayatındaki her şey kontrolünden çıkmıştır.
Nell Sullivan bu durumla baş etmek için bir çılgınlık yapıp  anlık bir karar ile San Francisco'da yaşayan kuzeni Lizzie'yi ziyaret etmeye karar verir.Tamamen kontrol dışı gerçekleşen bu gezi sayesinde Nell, daha önceleri hayal bile edemeyeceği tamamen başka bir dünyanın kapılarını aralar.
(Arka kapak Notu)

Öğrencimin elinde görüp içeriğini tahmin ederek okumak istediğim bir kitaptı.Bu tabir doğru mudur bilemiyorum ama "Çerez Kitap" dediğimiz türden bir kitap.Okuması kolay, keyifli ve eğlenceli......


Yazarın okuduğum ilk kitabı, diğer kitaplarına da şans verilebilir.
Nasıl kitap olduğu pek önemli değil önemli olan verdiği mesajı alabilmek diye düşünüyorum.
Bu kitapta "Kendinize öncelik verin,Bazen anın tadını çıkarmak, planlamaktan daha hayırlı olabilir"diye bir ana fikre sahip diyebilirim.

Bu arada çok güzel romantik-komedi filmi olabilir bu kitap.
Gerçi araştırmadım belki de vardır....


İnstagram da her salı o hafta okuduğum kitabı #salıokms etiketi ile paylaşıyorum.
İnstagramdan takipleştiğimiz arkadaşlar sizde her salı o hafta okuduğunuz kitabı #salıokms etiketi ile ve beni de etiketleyerek paylaşabiliriz....
İnstagram  sayfam @fatmauzmez.blog

Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin.

11 yorum

  1. İnsanın önce kendisine önem ve öncelik vermesi çok önemli. Kitabı ilk kez görüyorum. Çerezlik olması da iyi. :)

    YanıtlaSil
  2. Sevebileceğim bir konu gibi görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denk gelirse okuyabilirsin,akıcı ve çabuk okunuyor.

      Sil
  3. arada çerezlik kitaplar da okunmalı tabi

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir kitaba benziyor.Ismi çok hoşuma gitti😊🌻

    YanıtlaSil
  5. tam bana göre bir kitaba benziyor 'kendime bir ben lazım '

    YanıtlaSil
  6. Bu tarz kitapları nedense okuyamıyorum fatmacım ama kitabın ismi beni benden aldı diyebilirim ♥

    YanıtlaSil