L'OREAL BESLEYİCİ ŞEKER PEELİNGİ

Herkese selam,
Dönem dönem haftalık ve günlük cilt bakım rutinimden ve  kullandığım ürünlerden bahsediyorum.
Bu aralar haftalık cilt bakımı rutinim içinde en severek kullandığım ürünlerden biri "L'Oreal Besleyici şeker Peelingi"..


L'Oreal bu peelingte 3 (esmer,sarı ve beyaz şeker) şeker türünü, besleyici formülü ile Kakao Yağını ve  cilt bariyerini koruyan Hindistan Cevizi yağını birleştirmiş. Bu peeling cildi kurutmadan anında arındırma, canlı görünüm ve bebeksi yumuşaklık kazandırmayı vaadediyor.


Benim cildim karmadan kuruya dönük, zaman zaman kuruduğunu ve nemsiz kaldığını hissediyorum. Böyle zamanlarda bu peeling çok iyi geldi bana .

Ortalama haftada 2 kez makyajdan arındırılmış ve nemli cildime bu peelingi uyguluyorum. Uygulama sonrası cildimin ölü derilerden, kalıntılardan arındığını hissediyorum.
Cildim yumuşamış, rahatlamış, daha pürüzsüz ve neme doymuş hale geliyor.

L'Oreal'in diğer şeker peelinglerini denemedim ama besleyici olan benden tam not aldı.

Bu arada cildimde herhangi bir reaksiyona yani,kızarıklığa,kaşıntıya veya sivilcelenmeye sebep olmadı.Bitmesine az kaldı tekrar kullanabileceğim peelinglerden birisi kendisi...
İndirim zamanlarını kaçırmamak gerek..


Sevgiyle Kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin.....

14 yorum

  1. Evvela çok çok harika bir kokusu olduğunu söylemek istiyorum ve oldukça da iyi bir ürün burada (Almanyada)bu ürünün bir çok çeşidi var bana bir bakıma yağlı geldi yüzümü yıkadım ama o yağ hissi gitmiyordu sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildim kuru olunca bende o hissi sevdim,
      Almanya'daki çeşitlerini merak ettim,
      sevgiler...

      Sil
  2. Ben de kullanıyorum şahane diyemem ama parlak bir görüntü verdiği gercek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahane olmadığı konusunda katılıyorum yazdığım gibi indirim zamanı değerlendirilebilir

      Sil
  3. Bir arkadaşım önermişti bunu. Burada da görünce demek ki memnun kalanların sayısı fazla. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim ama cilt ürünleri tabi ki kişisel yorumlara çok açık indirimde denk getirip deneyebilirsin...

      Sil
  4. İndirimde elim mutlaka bu ürüne gidiyordu ama alma fırsatım olmamıştı:) Kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Benim cildim de sizinki gibi indirimdeyken ben de alayım. Teşekkür ederim 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deneyip yorumlarınızı bekliyorum,
      sevgiler....

      Sil
  6. Çok güzel bir peeling ben özellikle diş fırçasına biraz alıp dudaklarıma uyguluyorum inanılmaz yumuşak ve pürüzsüz oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende bu şekilde deneyeyim elimle uyguluyordum dudaklarıma,
      sevgiler...

      Sil