BOZCAADA'DAN NOTLAR 1

Her yıl Eylül ayının ilk hafta sonu bir arkadaş grubumuzla birlikte yazı bitirmek adına Bozcaada'ya gideriz.Artık bizim için yıllık ritüel haline geldi bu hafta sonu tatili...
Tarih olarak genellikle Bağ bozumu dönemine denk geliyor ama biz bu etkinlikler için gitmiyoruz.İlk öyle başlayınca bu yıla kadar böyle devam etti.

Bu yıl geçen yıllara göre daha serin iki gün geçirdik adada.Hatta denize bile zor girdik. Defne'yi zaten hiç sokmadım...
Onun dışında bu sene farklı mekanları denemek istedik.
07 Eylül cumartesi günü adaya geçebilmek için sabah 08.00 feribotuna ancak yer bulabildik. Ulaşınca da farklı bir yerde kahvaltı edelim istedik.Biraz instagram üzerinden araştırma yapınca karşımıza "Madam Eleni'nin Bağ Evi" diye bir butik otel çıktı. 



Arkadaşlarla beraber görsellerini çok beğenince hemen kahvaltı için rezervasyon yaptırdık.
Özlem Hanım bizi çok güzel karşıladı. Bahçede çok güzel bir masa hazırlamış bizim için.


Her şey Özlem hanım tarafından hazırlanmış çok güzel ve lezzetli bir kahvaltı  ettik.
Mesela ilk defa "Acı Biber reçeli" tattım.



Özlem Hanım'ın kendi yaptığı Patlıcanlı Börek"te çok güzeldi...

Ardından kahvelerimizde seramik fincalarda içtik.
Gerçi geldiği gibi fotoğraflamayı düşünemedim ama fincalarımız da çok şıktı.



Bozcaada'ya yolunuz düşerse kahvaltılık için güzel bir alternatif...
Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin...

14 yorum

  1. Fincanları çok sevdim 😊 güzel bir gün sizinle olsun ...

    YanıtlaSil
  2. ben de çok sevmiştim bozacaadayı
    sadece denizi çok soğuk gelmişti
    gidilip görülmesi o nefis kahvaltısından tadılması gereken bir yer

    YanıtlaSil
  3. Bozcaada'ya hiç gitmedim ama umarım bir gün giderim. Çok güzel bir alışkanlık haline gelmiş bu tatil :))

    YanıtlaSil
  4. Bozcaada çok güzel bir yerdir. Acı biber reçeli merak ettim :)Turkiyeye gelince aklımda olacak.Fincanlar dediğin gibi çok şıklarmış.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir tatil olmuş.Bozcaadayı bende merak ettim şimdi.

    YanıtlaSil
  6. Her yere gittim bozcaadaya gidemedim bir türlü ne güzel anlatmışsın.

    YanıtlaSil
  7. bozcaada çok seviyoooom yaaaa :) çok kalabalık olmuyoooo :) üzüm reçel oh :) kahvaltılar nefis ivit. eleni hıhım :)

    YanıtlaSil
  8. Bozcaadayı özlemişim ♥ İyi ki gitmişsiniz...

    YanıtlaSil
  9. İki yıl önce gittiğim oralara.İlerde de tekrar gitmeyi isterim...

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir tatil olmuş. Arada iyi geliyor bu kısa tatiller insana. :)

    YanıtlaSil
  11. Etrafınızda dostların bol oldugu nice güzel günler bol gülümsemeli anlatacak yazacak tatil günler mutluluklarınız daim olsun #blogger

    YanıtlaSil
  12. kahvaltı da çok güzel görünüyor ama o manzarada o şık fincanlarda kahveeee...

    YanıtlaSil
  13. Şu anda gri ve yağışlı havada bu fotolara bakip yazıyı okuyunca çok heveslendim 😍 Gökçeadayı görmek nasip oldu da bir türlü Bozcaadaya gidemedim. Önümüzdeki seneye niyet edeyim. 😊

    YanıtlaSil