PRETTYCOFFEEHOUSE CAFE'DE ANNE ÇOCUK ETKİNLİĞİ

Selamlar,
28 Eylül Cumartesi günü PR Ece Arar tarafından Bursa Balat'ta "Pretty Coffee House Cafe"de "Anne-Çocuk etkinliği"ne davet edildim.

Pretty Coffe House  Turkuaz Plus Çarşı'da Gülten Hanım tarafından 6 ay önce açılmış.
Herşey o kadar ince ve zarif düşünülmüş ki mekanı şöyle göz ucuyla bile incelediğinizde Gülten Hanım'ın zerafetinin mekana nasıl yansıdığını anlayabiliyorsunuz.
Gülten Hanım sadece kahve evi olarak düşünmediğini "Herkesin özellikle hanımların çocukları ile gelip keyifli zaman geçirebilecekleri bir mekan olsun istedim" diye belirtiyor.
Cafe'de yapılan her şey ev yapımı..
Bize tattırdığı kurabiye,browni, chesscake, kısır, magnolia gerçekten harikaydı.



Ayrıca biz bu güzel lezzetleri tadarken çocuklarımızda @hobizu tarafından hazırlanan kalem kutularını boyayarak eğlenceli vakitler geçirdiler...

(Defne Kalem Kutusunu boyarken)


Bize ikram edilen el yapımı lezzetlerin yanında eşşiz bir sunumla ikram edilen kahveleri ve çok çeşitli özel bitki çayları da mevcut..Gülten Hanım'ın işini nasıl önemsediğini özellikle kahve ve çay ikramlarında kullandığı tasarım fincan takımlarından bile anlayabiliyorsunuz..


(Özellikle çatal-bıçak keselerinde cafe adının işlenmesi bile çok ince bir düşünce)




İşini önemseyen ve bunu hizmetleri ile sunan mekanların çoğalması dileğiyle.
Ayrıca bu etkinlik sayesinde @cocuklabursakesfi , @seliner|_altan  ve @aycabeyhangezgin  ile tanışma fırsatım oldu..



Ece Hanım'a da daveti için teşekkür ediyorum...
Pretty coffee house cafe'yi takip etmek isterseniz sosyal medya adresleri burada.....


Sevgiyle kalın...
Yorumlarınızı eksik etmeyin.......

26 yorum

  1. Bardaklara,fincanlara bayıldım.:)

    YanıtlaSil
  2. Harika bir ambians var, nice güzel günler geçirin inşallah =)

    YanıtlaSil
  3. çok şık bir kafeymiş
    keyifl bir gün olmuş
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzel bir etkinlik olmuş böyle.

    YanıtlaSil
  5. Fincan takımları ne hoş. Gerçekten çok ince düşüncelerle yapılmış sunumlar. :)

    YanıtlaSil
  6. herkes herşey çok minnoooş :)

    YanıtlaSil
  7. Bursa'ya geldiğimde mutlaka gideceğim. Sırf o kahve sunumları için bile gidebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bir mekanın kahve ve çay sunumu o mekan ile ilgili en büyük ipucu bence:)))

      Sil
  8. Çok güzel bir yazı. Deeptone arkadaşımızın bloglardan seçmeler isimli yazısında sizi gördüm ve ziyaret etmek istedim. İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  9. son yazımdasın ayolcuum :)

    YanıtlaSil
  10. söledimmi hatırlamadıım son yazımdasın şekerlik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok sağol canım okudum ama yorum bırakamadım,teşekkürler.
      sevgiler....

      Sil
  11. Merhaba...Ne kadar şık ve zarif bir kafeymiş :)

    YanıtlaSil
  12. Deep'ten geldim 🙌 Ne güzel bir etkinlik olmuş. Kafe de çok hoşmuş. Balat taraflarına da hiç gitmem ama gidersem mutlaka uğrayacağım.

    YanıtlaSil
  13. Güzel ve faydalı bir blogunuz var takip ettim.Sizi de beklerim https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil