1K (1000 Kitap)

EVEEEET, 
Sayfamda küçük bir değişiklik yapmak zorunda kaldım.Küçük sarı kafalı arkadaşı tamamen ortadan kaldıramayınca maalesef ki tema değişikliğine gitmek zorunda kaldım..Sorunu ancak bu şekilde çözebildim.
Bu arada yardım için mesaj atan tüm arkadaşlara sonsuz teşekkürler. Ama teşekkürün en büyüğü sevgili "Kiremithanem"e bu zamanda kadar onun benim için tasarladığı sayfayı kullanmıştım ama ne yazık ki sorunu çözemeyince böyle halletmek zorunda kaldım..
Her neyse....
  

Çok geç haberdar olduğum  kitap üzerine oluşturulmuş bir sosyal ağdan bahsetmek istiyorum.

1K yani 1000 Kitap uygulaması....
İnstagram üzerinde blog yazarları olarak birkaç arkadaş ile oluşturulmuş bir grubumuz var ve orada okuduğumuz kitapları birbirimizle paylaşıyoruz aslında doğrusu yaz tatili gelmeden önce paylaşıyorduk.Oradaki paylaşımlarımız sırasında böyle bir uygulamanın varlığından haberdar oldum.
Uygulamayı telefonuma indirip inceleyince hoşuma gitti.
*Uygulama ile kendinize yıllık okuma hedefi koyabiliyorsunuz.
*O kadar geniş bir arşivi var ki okuduğunuz kitabı bulmakta zorlanmıyorsunuz.
*"Okudum", "Okuyorum", "Okuyacağım", "Yarım bıraktım" seçeneklerine göre liste oluşturuyorsunuz.
*Kitaba başlama ve bitiş tarihlerinizi girebiliyor ara sıra kaldığınız sayfayı yazarak listenizi güncelleyebiliyorsunuz.
*Toplamda kaç sayfa kitap okuduğunuzu görebiliyorsunuz.
*Okuduğunuz kitaptan alıntılar yapabiliyorsunuz veya kitap ile ilgili özet yazabiliyorsunuz.
*Tabi bunun yanında kitap sever arkadaşlarınızla takipleşebiliyorsunuz. (maalesef ki şöyle bir kötü tarafı da var ki farklı arkadaşlık mesajları da olabiliyor)
Ben bu uygulmayı çok sevdim kendime kitap hedefi koyma, kaç sayfa okuduğumu görme veya sevdiğim bir cümle veya olayı alıntı yaparak kaydetme özelliği benim çok hoşuma gitti.
Eğer bu sosyal ağı kullanan arkadaşlar varsa kullanıcı adım @fuzmez  sizleri de beklerim.....

Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin.....

15 yorum

  1. Bahsettiğiniz sarı kafayı göremedim nedir acaba? Bu arada umarım içinize sinen bir başka sayfa için çalışma yaparsınız yeniden. :) Uygulamayı bilmiyordum sayenizde öğrendim. Katılacağım inşallah. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. temayı değiştirince sıkıntı yok oldu onun için görememişsindir..
      sevgiler...
      eklersiniz uygulamadan beni..
      sevgiler....

      Sil
  2. Çok seviyorum 1000 kitap uygulamasını 😊 teşekkürler paylaşım için 😊 güzel bir hafta sizinle olsun ...

    YanıtlaSil
  3. Çok arzu etsem de planlı hayatı beceremediğim için bu tür angajmanlara giremiyorum. Kendi okuma planımı ancak uygulayabiliyorum. Yani plansız okuma yapıyorum. Kitabı sevdiysem ne ala yoksa o kitap bitmez. İyi okumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. önemli olan okumak ama değil mi, keyifli haftalar....

      Sil
  4. Ben de kullanıyorum, sizi ekleyeyim hemen :)

    YanıtlaSil
  5. Bu siteye bayılıyorum ben belki de en çok vakit geçirdiğim site olur kendileri :)
    Temayı atmana gerek yoktu ki kuzum bana gönderseydin düzeltebilirdim yine de sen nasıl rahat oluyorsa öyle yap biz her telden her yerden okuruz seni :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun zaten yeterince zahmet vermiştim sana o zaman, tekrar rahatsız etmek istemedim çok çok teşekkürler ama başım sıkışırsa tabi ki kapını çalarım...

      Sil
  6. Öneriniz için teşekkürler, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. yeni teman hayırlı olsun. 1000 kitap piki iyi habermiş thanx :)

    YanıtlaSil
  8. Yeni yüzün çok güzel olmuş arkadaşım, güzel yazılarda buluşalım inşallah.
    Bu uygulamayı duymuştum ama kullanmıyorum ben. Goodreads kullanıyorum kitaplarımı takip etmek için. Aynı tarz bir uygulama sanırım
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. OOOOO kitaplar süper
    Dizi, kitap seviyorsanız ben de beklerim sayfama :)

    YanıtlaSil
  10. Çok severek kullandığım uygulama:)
    Bu arada bloğuna mail abonelik butonu koyarsan daha rahat takip edebiliriz :)

    YanıtlaSil