YAŞASIN ARTIK OKUYORUM....

Yaşasınnnnn,
Okuyorummmmm
Daha önceki yazılarımda bahsetmiştim maalesef ki okuyamıyorum diye,
Kitap okumayı çok severim siyasi içerikli kitaplar dışında her tür kitabı okurum ve mümkün olduğu kadar okumaya zaman ayırmaya çalışırım.Ama bana tam olarak ne olduğunu bilmemekle birlikte okuyamamaya başladım.Canım bir türlü kitap okumak istemiyor.Kaç tane kitaba başladım ne yazık ki 20-25. sayfadan sonra kalıyor kitaplar
hatta kitap okuyamama sendromu diye bir şey var mı diye bile araştırdım inanın
ve karşıma benim için yeni bir tanım çıktı 
"TSUNDOKU"
Japonlar tarafından  tanımlanan bir ifade,
Sürekli kitap satın alma  ve bu satın alınan kitapları okuyamama durumu...
Sanırım ben bu Tsundoku Sendromuna tutuldum bu süreçte kitap almaya devam ettim yalnız ama aldığım hiç bir kitabı okuyamadım...

Ama ne mutlu ki Mart ayı içerisinde 3 kitabı bitirebildim.
Kitaplardan biri benim,biri kızımın ve bir diğeri arkadaşımın.....

"Bir Kadının Yaşamından 24 Saat
"Stefan ZWEIG"
Bu kitap bana ait ama çok zevkle okuduğum söylenmez. Zweıg'ın daha zevkle okuduğum kitapları var ama bu bana sıkıcı geldi.
Kitap Monte Carlo'da bir gece, intiharın eşiğindeki başarısız bir diplomatla karşılaşan kadının toplamdaki 24 saatini anlatıyor....

"Sen, Ben ve 36 Soru"
"Vicki GRANT"
Bu kitap kızıma ait.Okuyamıyorum diye söylenirken kendime "Anne bu çerez kitap diye tabir edilen okuması zevkli ve çabuk bitirebileceğin bir kitap" dedi. Ondan dolayı ve ayrıca kızımın okuduklarına da göz atmak adına okudum 
Kitapta üniversitedeki psikoloji deneyine katılan Hildy ve Paul'un sorulara verdikleri cevapları ve bu süreçte yaşadıklarını okuyoruz.

"Günahlar"
"Judith GOULD"
Arkadaşıma ait bir kitap, ona okuyamıyorum diye hayıflanırken belki  aşk ve intikam dolu bir kitap kolay okunur olması açısından motive edici olabilir dediği için okudum..
Kitapta Nazilerin Helen'in ailesine yaptığı vahşetin öcünü almak için  güzelliği ve zekasıyla Dünya'nın en büyük dergi imparatorluğunu kurmasını okuyoruz.İlginç bir kitap aslında

Bu arada Nisan ayı da iyi gidiyor.Bu ayın ilk kitabı bitti.Umuyorum artık böyle bir durum içine girmem ...


Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin.....

25 yorum

  1. Yeni bir bloğum açıldı abone olursanız çok sevinirim ve açılışa özel bir çekiliş düzenledim beklerim Sevgiler :)
    www.gulsahworld.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni sayfan hayırlı olsun ziyarete geliyorum....

      Sil
  2. Aynı sorun bende de var. Alıyorum alıyorum okumuyorum. Bir ismimi varmış? Ben aynı anda 3 kitabı okumaya çalıştığım için hiç birinin bitmediğine karar verdim:) O yüzden bir kitap bitmeden diğerini almayacağım elime bakalım birde böyle deneyeyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben aynı anda 2-3 kitabı okurum bana daha iyi geliyor birinden farklı konular olunca sürükleyici oluyor.Ama neredeyse yazdan beri kendimden utandım gerçekten ama inşallah bir daha bu duruma girmem....

      Sil
  3. Zweig in kitabı benim de okuyacaklarım arasında. Umarım bende daha iyi bir etki bırakır. Bazen an gelir, kitaplardan da kaçmak gerekebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım beğenirsin
      "Bilinmeyen bir kadının mektubu" bana daha sürükleyici geldi,Yeni bitirdim daha...

      Sil
  4. aynı sorunu bende yaşıyorum , hatta şua an bile bir kitaba uzun uzun dalıp okuyamıyorum... ne diyeyim darısı başıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah diyeyim bana çok zor geldi ama mart ayında çok zorladım kendimi bu durumu aşmak için....

      Sil
  5. Okuyabilmeye dönmeni alkışlıyorum ����
    Güzel kitaplar olumuşsun
    Nicelerine
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Zaman zaman bu dönemler yasaniyor ama yeniden okumaya baslamana sevindim canim 😊

    YanıtlaSil
  7. Sen, Ben ve 36 Soru kitabını çok merak ediyorum ama bir türlü. Yazın okutacağım inşallah 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keyif alırsın umarım kısa sürede bitirilebilecek bir kitap...

      Sil
  8. Okumak için bir hedef belirlemek gerekir. bu konuda blogumda size faydalı olabilecek yazılar var. Beklerim.

    YanıtlaSil
  9. Harika! Devamı gelsin o zaman:) Keyifli okumalar diliyorum...

    YanıtlaSil
  10. Stefan Zweig'i yeni okudum ben de sıkıcı buldum. Diğerleri hakkında sayende bilgim oldu .

    YanıtlaSil
  11. Ben 3 yıldır sürekli alıp okumayanlardanım bir şey olacak bekliyorum ondan sonra okuyacağım.

    YanıtlaSil
  12. Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥

    YanıtlaSil
  13. holeeeey holeey aferim sanaaaa :) hafif ve hoş şeysiler okumuşuun. ikinci kitap bilmiyom ama sempatikmiş, çerez kitaplar iyidir şezlongdaaa hihihi :)

    YanıtlaSil
  14. Tsundoku Sendromu..bunu da öğrenmiş oldum ;)

    YanıtlaSil
  15. yaşasın okuyabiliyorum allahım okuyorum okuyoruum :) (türk film repliki yaptıım :) miribaa :)

    YanıtlaSil
  16. ya bendede ters tepiyor o sendrom sanirim aslinda aldikca okuyasim geliyor ama asla odamdaki minik kutuphanemdeki kitaplari bitirememisimdir ;).. daha cok verimli okumak hosuma gidiyor boylece yavasta olsa yol aliyorum. Guzel yazi olmus :)

    YanıtlaSil