ELİMDEN ÇIKANLAR (Mart 21019)

Sevgili Ezgi'nin  18 günün meydan okuma sorusunda ;
*EVET BUGÜN YARATICI GÜNÜMÜZ OLSUN , BUGÜN BLOĞUN İÇİN YENİ BİR SERİ BAŞLAT. BU YAZI İLKİ OLSUN VE ELİNDEN GELDİĞİNCE HER AY DEVAM ETTİREBİLİRSİN.....
Bende o günün yazısında her ayın 3. haftası "Elimden Çıkanlar" diye yeni bir seri başlatayım ve kendi ördüğüm, boyadığım, diktiğim veya ne varsa sizlerle paylaşayım istedim. Ama haftayı kaçırmışım mart ayının son haftasına denk geldi bu paylaşım ama olsun yine de .....

Okulda El Sanatları atölyesinde öğrencilerimle birlikte yeni yaptığımız duvar süslerini bu ay paylaşmak istiyorum.

*Önce yün iple yaprak yapmak için düğümleri attık...


*Ardından yaprağın yanındaki ipleri tarak ile taradık...




*Sonra bir makas yardımı ile taradığımız iplere yaprak şeklini verdik
(Bu aşamayı fotoğraflamamışım:(((

*Tam şekli verdikten sonra saç spreyi ile sabitliyoruz..

*En son da bir dal parçasına geçirerek duvarımız  için süslüyoruz....


İşte bu ay öğrencilerim ile birlikte elimden çıkan ürün bu...
Daha ayrıntılı fotoğraflasaymışım olurmuş  ama belki arkadaşımla birlikte videosunu çekeriz:)))

Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin...


32 yorum

  1. Harika ve orijinal olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. çok hoş olmuş eline sağlık beklerim ben de bloğuma :D

    YanıtlaSil
  4. Ay nasıl güzel olmuş yaaaaa bayıldım bende deneyeceğim vallahi görsellerimde kullanırım dekor niyetine😍Emeğine saglık canım🙏🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım iyi fikir dekor olarak kullanmak

      Sil
  5. Ne kadar hoş olmuşlar, sonucu görünce ben de denemek istedim 😍 emeğinize sağlık 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. değişik bir çalışma oluyor gerçekten ,teşekkürler...

      Sil
  6. Ilk kez gördüm çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  7. Hiç böyle bir şey beklemedim okumaya başlarken harika gözüküyorlar:)

    YanıtlaSil
  8. Çok beğendim aşırı güzel olmuş canım

    YanıtlaSil
  9. Harika olmuş. Bunu denemek isterim.Emegine sağlık canım💗

    YanıtlaSil
  10. Harika olmuş! Ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  11. Cok guzeller emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  12. ayy bunlar nasıl güzel şeyler ama yaa maşallah sizeeee :)

    YanıtlaSil
  13. Ellerine sağlık, çok güzel olmuş.
    Ne güzel şeyler yapılır bu tüylerle ♥

    YanıtlaSil
  14. çok güzel görünüyorlar , emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel yaratıcı bir etkinlik olmuş..

    YanıtlaSil
  16. Sen uzun zamandır yokmuydun benmi gelmedim bloguna.

    YanıtlaSil
  17. harika olmuş, ellerinize saglık :)

    YanıtlaSil