Avon True Perfectly Nude Ruj

Avon ürünlerinden  özellikle cilt ürünlerine karşı ön yargım olsa da 
özellikle parfüm, rimel ve rujlarını seviyorum.
Son dönemde instagramda  Avon Beauty kulübü üyelerine gönderilen 
Avon True Perfectly Nude Ruj serileri çok dikkatimi çekti.


İlk siparişime anlatıldığı gibi mi diye merak edip, ekledim.
Katalogta en dikkatimi çeken rengi yani "Nude Suede 01082" kod numaralı ruju istedim.


Çok fazla markaya ait mat rujum yok ama bazı mat rujlar dudakları kurutur ve aynı zamanda kuru bir görüntü sağlar.
Ben bu serinin rujlarına bayıldım açıkcası .Kremsi bir yapıda,
dudaklara rahatça sürebiliyorsunuz. Sürümü o kadar rahat ki sanki size pudralı hissi veriyor.
Kremsi yapıda olduğu için dudakları kurutmuyor ve tamamen mat bir görüntü sağlıyor.
Kalıcığı bana göre yeterli tüm gün yeme içme dışında tazelemeye gerek kalmıyor.


Doğal bir görünüm için günlük kullanıma çok uygun.

 Renkler ten grubuna göre çeşitlendirilmiş.Açık tenliler, buğday tenliler ve koyu tenliler olarak 3 grup  şeklinde  oluşturulmuş.


Kısacası ben çok beğendim bu seriyi,
Diğer renklerini de edinmek istiyorum en kısa sürede...
 Muhtemelen bu yaz en çok kullanacağım rujlar olacak
Avon True Perfectly Nude Rujlar
......

Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin.....



7 yorum

  1. Ben daha önce mat bir ruj aldım, markasını hatırlamıyorum. Fakat çok kuruttu, bir daha tövbe demiştim.. Kremsi yapısı varsa dediğiniz gibi kabuk yapmayabilir. :) güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  2. Avon'nun seneler önce çıkarmış olduğu bir ruj vardı. Hayatımda makyaj malzemesi bitirdiğim enderdir. İşte o ruj da onlardan biridir. Sonra üretmedi ondan. şimdi bu serideki bir renk benim o rujuma çok benziyor.

    YanıtlaSil
  3. Nude serisinde 84 benim favorim..

    YanıtlaSil
  4. Rengi güzelmiş.
    Kaktüslerin de çok güzell. ^-^

    YanıtlaSil
  5. O zaman bir denemekte fayda var
    Aklımda bulunsun
    Kuru olmaması artı puan zaten
    Sağolasın öneri için

    YanıtlaSil
  6. Avon rujun rengi harika canim 😘

    YanıtlaSil