"ŞAHSİYET" dizisi


Geçen hafta eşimle birlikte sanıyorum çocuklara rağmen 1 hafta içerisinde bitirdiğimiz bir dizi oldu "ŞAHSİYET"
Son dönemde benim izlediğim en güzel Türk dizilerinden birisi.
Şahsiyet'ten önce Netflix'te yayınlanan "Hakan Muhafız"ı bitirmiştik ama devamı geleceği için o dizi ile ilgili bir şeyler yazmak istemedim daha...

SENARYO: Hakan Günday
YÖNETMEN: Onur Saylak
OYUNCULAR: Haluk Bilginer, Cansu Dere, Hüseyin Avni Danyal,
Metin Akdülger, Necip Memilli, Hümeyra, Şebnem Bozoklu, Müjde Ar
TÜRÜ: Suç ve Gerilim
İLK BÖLÜM YAYIN TARİHİ: 17 Mart 2018
SON BÖLÜM YAYIN TARİHİ: 08 Haziran 2018
KANAL: Puhu Tv.

KONUSU:
65 yaşında emekli adliye katibi Agah Bey ile cinayet büro amirliğindeki tek kadın polis Nevra'nın beklenmedik şekilde kesişen yollarının hikayesi....
Agah Bey'e alzheimer teşhisi konup doktorunun "yapmak istediğin ne varsa planlayarak yapmaya başla"  demesiyle Agah Bey 22 yıllık bir hesaplaşmanın kapılarını açıyor.
Kambura'da yaşanan olaylar Agah Bey ve Polis Nevra'yı biraraya getiriyor.
(çok fazla ipucu olmasın:))

Bir Türk dizisi olarak merakla,  olasılıklar üzerine düşünerek izledim. Konu tamamen bizden ne yazık ki artık tamamen olağan gelmeye başlayan   bir konu fakat diziye teknik açıdan baktığımızda bana göre çok iyi işlenmiş.
Dizi İstanbul ile Kambura diye oluşturulan bir belde arasında geçiyor.Bu arada Kambura olarak seçilen yer Bursa/Gölyazı..
Tabi ki arada bu olmamış böyle dediğimiz sahneler yok değil.
Arada çok ince göndermeler var çok hoşuma gitti...
Final sanki biraz aceleye gelmiş ve eksik kalmış gibi bana göre....
Başlangıç introsuda çok güzel...

Dizi ve konusundan çok çok ayrıntılı bahsetmek istiyorum ama ipucu olmasın diye böyle yüzeysel ayrıntılardan yazıyorum.
Bence fırsat bulduğunuzda kesinlikle izlemelisiniz

Ama Haluk Bilginer sanatçılığını gerçekten konuşturmuş.Birde ayrıca stylingini kim yapıyorsa çok şık giyiniyor her bölümde, özellikle renkli çoraplarına bayıldım..

Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin....



30 yorum

  1. Güzel bir tanıtım olmuş çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Oyuncu kadrosu çok güzelmiş..İzlemedim ben..

    YanıtlaSil
  3. Çok beğenerek izlemiştim bende.

    YanıtlaSil
  4. Puhu.tv de çıktığı gibi izledim.. Fi dizisi ile hemen hemen aynı dönemdeydi.. Her bölümde heyecan içinde izledim. Mükemmeldi, oyuncu kadrosu da iyi. :) tavsiye ederim izlemeyenlere ben de.

    YanıtlaSil
  5. Oyuncular çok iyi mis.Bende izlemek isterim

    YanıtlaSil
  6. izlemedim ama iyimiş ivit. hakan günday yazmış yaa ilginç yazarımız :)

    YanıtlaSil
  7. Ben de çok severek izledim diziyi. Final hakkında daha çarpıcı bir hesaplaşma beklerdim ama daha sonra bu sonun bilerek böyle bırakılmış olabileceğini düşündüm. Çünkü biz Nevra'nın değil Agah'ın duygu durumları üzerinden diziyi izlemeye başladık. Arada başkalarna da yer verilse de cinayet kısımları hep Agah ile bütündü. Bütünlük bozulabilirdi. En çarpıcı olay ise gazeteci Ateş'in hikayesiydi bence. Yıllar boyu örnek aldığı o gazetecilerin fotoğraflarını duvara asması ve o son. Keşke hayatta haksızlıklar hiç olmasa. Umarım süreler kısalır da televizyonda da böyle kaliteli işler olur. Sektörde kaliteli işler yapacak potansiyel var bence ama şartlar zor.

    YanıtlaSil
  8. Hiç izlemedim aklımda olsun rast gelince bakayım canım.

    YanıtlaSil
  9. Ben Dizinin en cok müziklerini sevdim hattaaaa jenerigini spotifydan buldum🙈😁Haluk bilginer’in rol aldıgı her yapımı severek izliyorum❤️

    YanıtlaSil
  10. Oda arkadaşlarım sürekli öneriyordu bu diziyi merak ediyorum ama yaz tatilimde ancak izlebilirim sanırım

    YanıtlaSil
  11. Aşırı merak ediyorum şuan

    YanıtlaSil
  12. Hakan Günday senaryosu diye izlemiştim ve bayıldım. Haluk Bilginer tek kelimeyle döktürüyor.

    YanıtlaSil
  13. Haluk Bilginerin oyunculugunu begenirim 😊

    YanıtlaSil
  14. Hala izlemedim ama çok methettiler bana da.
    İnşallah izleyeceğim.
    Elinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel diziydi, kaliteli türk dizisi de bir başka oluyor.
    Eğer izlediysen Masum'u da öneririm. Netflix'te var :)
    Kocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Bende çok beğenerek izledim. Agah beyi pek bir sevdim :) hele çoraplar.Styling sanırım Başak Dizer'e ait. Aynı şekilde sonu beni çok fazla tatmin etmedi. Ama çok kötü değildi. çekimler ve müzikler o kadar güzel ki insan hayran kalıyor.

    YanıtlaSil
  17. Dizi oyunculukları, kurgusu, diyalogları ve havasıyla beni de kendine hayran bırakmıştı. Düşününce etkisini hala üzerimde hissediyorum. İntrosu da dediğiniz gibi harikaydı. Sizin de beğenmiş olduğunuza çok sevindim :')

    YanıtlaSil