İÇİMDEN GELDİĞİNCE.........(Bursalı Blog Yazarı Arkadaşların Dikkkatine)

Ortalama küçük kızım Defne ile yaşıt blog sayfam,
Doğum sonrası iznimde blogları okumaya başlayınca ben neden yazmıyorum diyerek girdiğim bu maceraya hala severek devam etmekteyim.
Ben de kendimce her telden bir şeyler yazmaya çalışıyorum.Ayrıca kim ne pişirmiş, kim ne okumuş,nasıl bir hikaye yazmış,nereye gitmiş,ne izlemiş,  ne kullanmış memnun mu değil mi bunları okumak bana iyi geliyor. Birbirlerimizin  tecrübelerinden faydalanmak sosyal medyanın artık en önemli artılarından biri bana göre....
Tabi benim yazmaya başladığım dönemde instagram vardı ama şu an ki kadar gündem de değildi.
Artık blog yazarlığının yanında instagramın popülerliğinin artması ile" instabloggerlık" diye yeni bir kavram türedi ve artık blog yazarlığının neredeyse çok önüne geçti

Şimdi diyeceksiniz ki bunu zaten biliyoruz nereden çıktı bu konu.
Aslında bu yazım daha çok Bursa'da yaşayan blog yazarlarına..
Zaman olarak çok net bir şey söyleyememekle birlikte bir hafta  on gün önce sanırım instagramda "Bursa Bloggerları” adı altında kendi tabirleri ile bir platforma denk geldim. Ve tamamen olmasını düşündüğüm bir olay olarak desteklemek adına  grubu takibe aldım.
Fakat grup üyesi olan hiç kimse blog yazarı değil,hadi onu geçtim tamam artık tamamen kabullendiğimiz instablogger diyelim arkadaşlar için, oda önemli değil.
Ama bu işin beni en rahatsız eden kısmı 1-2 mekan tanıtımına katıldılar bu da çok güzel ama bu mekanlarla ilgili yaptıkları tanıtımlar için sayfa akışı ve hikayede yazdıkları yazılarda  imla ve dilbilgisi hataları yapmaları..
O kadar komik hatalar ki büyük harfin kullanımı, özel isimlerin yazımı,kesme işaretinin kullanımı gibi hatalar...
Biz blog yazarlarının temel amacı yazmak olduğu için şimdiye kadar okuduğum hiç bir blog sayfasında neredeyse bu tür hatalara denk gelmedim.
Onun için Bursalı blog yazarı arkadaşlarıma buradan sesleniyorum amaç lansman, tanıtım vb olmadan yazmaya emek vermiş kişiler olarak bizim de bir araya gelmemiz ve tanışıp belli dönemlerde Bursa'da da blog yazarlarının varlığından sosyal medyayı haberdar etmemiz gerektiğini düşünüyorum..
Bu yazımı okuyan tüm arkadaşlardan da ricam Bursa'daki arkadaşlara bu yazımı okumaları için sayfama yönlendirmeleri.....
Kendimce bir nevi iç dökmeydi.
Belki bu sayede yüzyüze de yeni arkadaşlıklar doğabilir kimbilir???


Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin.....


43 yorum

  1. ahhh ahhh o imla hataları , geçenlerde ben de denk geldi bursalı blogger lar diye birşeye ve evet bir lansmandaydılar aynı şeye mi denk geldik . Allah allah dedim ben neden duymadım ki acaba yani bazir bursadayım ve yaklaşık 10 yıl olmuş öyle böyle yazalı neyse dedim amaaaan :) sonra dedim amaaan :) ama imla hataları önemli eğitimlerde bile hoca diye karşıma gelen ki doçent falan olmuş konuşamıyor yaaa kurduğu cümlenin almaı söylemek istediği şeyle alakası yok . bir de bu şekilde yazanları hiç okuyamıyorum :) amaaan biz buluşalım boş ver onları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiii kesinlikle haklısın ama bu tip tanıtımlarda kendim için söyleyeyim sadece resimlere bakıp geçemiyorum yazı kısmını da okuyorum ve komik hatalar olunca bana itici geliyor.
      Belki soracaklar sen çok mu dikkat ediyorsun diye??
      Ben mümkün olduğu kadar dikkat etmeye çalışıyorum belki devrik cümleler kuruyor olabilirim o da tamamen bolg sayfamdaki doğallıktan konuşur gibi yazıyor olmamdan ileri geliyor...
      Ama buluşma fikrine katılıyorsan birşeyler yapalım derim....

      Sil
  2. Yaaa..Bursalı'yım ama orada yaşamıyorum.Ancak yaz tatillerinde 1-2 günlük ziyaretlerim oluyor.Buluştuğunuz zaman benim de orada olduğum anlara denk gelirse ben de aranızda olmak çok isterim.Çok güzel düşünmüşsünüz, takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süper olur o zaman.
      Eğer hayata geçirebilirsek amacım zaten belli dönemlerde bir araya gelmek..
      Biz blog yazarları olarak amacımız öncelik yazarak neyi anlatmak istiyorsak onu ifade etmek olduğu için herhangi bir etkinliğe gerek yok.....
      Bir arada olup konuşarak ta paylaşımlarda bulunmak.....

      Sil
  3. Bu konuya dikkat çekmek çok iyi oldu Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sesimi Bursa'daki arkadaşlara duyurabilirim....

      Sil
    2. Bu yazıdan sonra duyarlar artık Fatma. Endişe etme.

      Sil
  4. Ah ah ne hatalar görüyoruz Fatmacım, daha titiz daha emek verilen çalışmalar olursa severek katılırsın sen de Bursa'da :)

    YanıtlaSil
  5. Iyi düsünmüssün canim 😊

    YanıtlaSil
  6. "Blogger" kelimesinin ne anlama geldiğini bile araştırmaktan aciz insanların kendilerini blogger olarak tanıtmaları gerçekten üzücü. Umarım sesinizi duyurabilir ve amacınıza ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  7. Ben İzmit’te yaşıyorum ama keşke böyle bir etkinlik burada da yapılsa diye düşündüm. Benim takip ettiğim bloggerda yazarların çoğu Bursalı ve Bursa’da yaşıyor ve instabloggerlar hakkında o kadar haklısınız ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. instablogeer arkadaşlara da saygım sonsuz ama iş sadece kaliteli fotoğraf çekmekle olmuyor sanki....

      Sil
  8. gerçekten de güzel bir konuya değinmişsin canım. Bursa'yı çok seviyorum. Orada yaşadığım zamanlar çok özel ve güzeldi. Nasip olursa sizlerle de bir araya gelmek isterim

    YanıtlaSil
  9. Ah ne güzel düşünce, şahane olur bir grubumuz olsa🎈
    Ben varım seve seve🎈

    YanıtlaSil
  10. Maalesef yazım kurallarına dikkat eden çok az.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sosyal medyayı şahsi olarak bile kullanıyorsak dikkat etmeliyiz diye düşünüyorum...

      Sil
  11. zeynep bursada ivit. sevkoz da. onlar buluştuydu. yazış onlarla. insta kullanıyosan ordan kolay bulursun ikisini de. bursada başka çok iyi blogçu arkadaşlarımız var yaa. dur aklıma geldikçe söleyim sana da onlara da :)

    http://masumkedi87.blogspot.com/ (masum inciler)

    YanıtlaSil
  12. bak bursada asortik, kitana gibi tatliş arkadaşlarımız var yaaa :) semi mutlu eller bi de :) onlar buluşuyodu :) hepsini çok severim, hepsi iyi blogçu :) instadan bulabilirsin hepsini. benden selam söyle :)

    https://asortik.blogspot.com/2015/11/pril-ile-bursal-bloggerlar-etkinligi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok yaşa Deep zaten senden cevap bekliyordum bu konuda,
      sağol....

      Sil
    2. oleey bak zeynep sevkoz ve asortik kitana başla işte herkesi bir araya getirirsin kiii :) hepsi minnoşlar :) sen zaten öylesin çünkü izmirlisin hihihi :) deniz mehtap neredesiiin eh senin maalle asansör :)

      Sil
  13. sevkoz sevgiye de söledim :)

    YanıtlaSil
  14. ne kadar güzel söylemişsiniz ben de belirttiğiniz hassasiyetlere katılıyorum, Bursa'da blog yazarları buluşması.. harika:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah yapabiliriz.
      Bursa'da mısınız eğer öyle aynı isimde instagram hesabım oradan haberleşebiliriz...

      Sil
  15. Yazım kurallarına uyulmadığı zaman benim gözümü tırmalıyor içerik..İstediği kadar blogger olsun fark etmiyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok kolay olarak nitelediğimiz hatalar maalesef göze batıyor...

      Sil
  16. Ben de varım... Pazar günü yada aksam olma kaydıyla mekan ve marka tanıtımı olmayan her tür etkinliğe varım. Konuşalım, tanışalım, sohbet edelim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi olur
      İnstagram üzerinden msj gönderdim
      Yazışalım kararlaştıralım

      Sil
  17. aklı bir eleştiri.Katılmamak mümkün değil.Blogda yazmak emek işi.Artık sadece instagram üzerinden insanlar daha az emekle ilerlemeye çalışıyor ne yazık ki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sonuna katılıyorum güzel ve iyi fotoğraf çekebilen herkes işin içinde

      Sil
  18. Sosyal medya hesaplarında reklam ön planda olunca içerik kalitesizleşiyor ve samimiyetten uzaklaşılıyor maalesef. Sonuna kadar katıldığım bir yazı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet herkes haklı reklam işine de çok karşı değilim ama firma bizlere ulaşmalı ve sizden destek istiyoruz diye belirtmeli bir blogger firma firma dolaşıp sizin reklamınızı yapalım mı dememeli....

      Sil
  19. neden olmasın
    benim bloglarından takip edip sevdiğim sonra da buluştuğum ve dost olduğum arkadaşlarım oldu
    bursadaki blogdaşlar olarak belki sizler de güçlü dostluklar kurarsınız
    sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Çok haklısınız gerçekten, benim de blogumun instagramı vardı bu gibi nedenlerle kapadım. Umarım Bursalı bloggerlar toplanırsınız :))

    YanıtlaSil
  21. Eline sağlık çok güzel bir yazı olmuş evet Blogger olan emek vererek yazı yazmak herkesin harcı değil ve bu işi düzgün bir şekilde yapadıktan sonra hiç bir anlamı yok. Bizim gibi çok az kişi var bunu yapan ve bizleri değerli kılan da bu umarım bunu yapan kişiler hatalarını farkedip bir an önce düzeltirler. Sevgiler ❤️

    YanıtlaSil