NiSAN 2019

Herkese selam olsun,
Ramazan'ınız mübarek olsun,
Yeni yıl geldi gelecek derken 2019 yılının 4. ayını bile bitirdik.....
O zaman güle güle Nisan,
Hoşgeldin mayıs diyelim..
Gerçi ilk haftası bile bitti.
Ben maalesef ki yoğunluktan ancak "Nisan Ayı Nasıl  Geçti" yazısını yazabiliyorum....

NE OKUDUM?
Zaten iki önceki yazımda artık yavaş yavaş okuyamama durumunu aştığımı yazmıştım.Ama yine de istediğim performansta okuyamıyorum .
Bu ay bir kitap okudum ve diğerini de yarısına kadar okuyabildim...


 Stefan Zweıg "Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu" Nisan ayı içinde okuduğum bir kitap.Okuması kolay ve konu olarak ta sürükleyici.
Kitapta; Aşık bir kadının saplantılı duygularını isimsiz bir mektupla kaleme alışını okuyoruz.
Kitap içinde psikolojik çözümlemelere rastlıyoruz...
Okumayanlara tavsiye edebilirim.....


Sebahattin Ali "Kürk Mantolu Madonna" yarısındayım sanıyorum bugün yarına biter....

NELER İZLEDİM?
Netfilix'ten Hakan Muhafız  dizisini bitirdik eşim ile birlikte....


Nisan'ın 26'da ikinci sezonu yayınlandı ve sanıyorum 2 bölüm izleyebildim daha.Tamamı bitince dizi ile ilgili yorumumu yazarım diye düşünüyorum....

Sonrasında Puhu Tv'deki "Şahsiyet" dizisini izledik...


"Şahsiyet" dizisi ile ilgili yazımı okumak istersiniz buraya TIK TIK....

Daha evvel yazmıştım ütü yaparken denk getirebilirsem film izlemeye çalışıyorum diye yine bu ay içinde ütü yaparken Netfilix'ten  "Isn't ıt Romantic" adlı bir film bulmuştum ve onu izledim.


Film, romantik komediden nefret eden ve sıradan bir hayat süren bir mimarın , başını çarpmasının ardından gözünü klişelerle dolu, göz alıcı bir romantik komedi dünyasında açmasını anlatıyor...
Ütü yaparken iyi oldu:))))))

Onun dışında bitirdiğim ürünler var biraz birikmişti fakat onun için ayrı bir yazı hazırlayacağım...

DİNLEDİKLERİM:
Bu ay Yalın'ın "Deva Bize Sevişler"

Bir diğer bu ay ki şarkım Mabel Matiz "Mendilimde Kırmızı Var"


İNTAGRAM PAYLAŞIMLARIM:







Bu ay ki instagram paylaşımlarımdan bazıları böyle.....

Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin......



16 yorum

  1. ne güzel bir nisan olmuş darısı mayısın başına
    sevgiyle

    YanıtlaSil
  2. Nisan ayını çok güzel değerlendirmişsiniz tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler,
      daha çok okuyabilseydim iyi olurdu...

      Sil
  3. Güzel neşeli bir nisan ayı olmmuş. Zweig kitapları ben de okurum arada. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ince oldukları için daha çok tercih ediyorum,
      çabuk bitirebileyim diye
      sevgiler

      Sil
  4. Hayırlı Ramazanlar canım çok güzel şeyler okumuş seyretmiş dinlemişsin :)

    YanıtlaSil
  5. Kitap okuyamama sorununu bende çözebilsem keşke. Hakan Muhafız ı izleyeceğiz biz de ama çocukların sınavları başlayacak diye netflix i dondurdum bir süre.

    YanıtlaSil
  6. Dolu dolu bir ay geride bırakmışsın. Mayis ayı da güzelliklerle dolu geçsin

    YanıtlaSil
  7. Eski Ramazanlar mim yazımı okumak için sizi bloguma beklerim. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  8. Ayy ne harika kareler hepsine bayıldım. Şahsiyet dizisinin oldukça kaliteli bir yapım olduğunu düşünüyorum ben de veee size de hayırlı ramazanlar :)

    YanıtlaSil
  9. İnstagram hesabımı kapatmadan evvel paylaştığın kahvaltı sofralarına hayranlıkla bakıyordum. Senin o fotoğrafların benim aklıma hep ''kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı'' diyen Cemal Süreya'yı hatırlatır. Çok güzel, dolu dolu olmuş. Tüm aylar böyle huzurlu geçsin...

    YanıtlaSil
  10. hayırlı ramazanlar
    şahsiyeti ben çok sevmiştim
    masum'u da izlemediysen öneririm

    YanıtlaSil
  11. Güzel kitaplar seçmişsin canım . Nerdeyse 5.ay bile bitti. Zamani tutabilene askolsun 😃

    YanıtlaSil
  12. Hmm instagramda paylaştıkların çok hoşuma gitti. Bol izlemeli bir ay olmuş. :)

    YanıtlaSil
  13. İnstagramda ne cici paylaşımların varmış öyle.

    YanıtlaSil