ÜTÜDEKİ YARDIMCILARIM (Domol )

Selamlar ,
Son dönemde bitmesine fırsat vermeden aldığım iki üründen  bahsetmek istiyorum.....
Çalışan bir bayan olarak günümüz şartları gereği eve yardımcı bayan almıyorum ve her işi kendim yapmaya çalışıyorum. Onun için pratik, işimi kolaylaştıran ürünleri seviyorum. Ütüde de pratiklik önemli benim için.Çünkü iki çocuk ve eşim de işi gereği takım elbise giydiği için ve dolayısıyla gömleğimiz yani ütümüz  biraz fazla oluyor.

Rossman'da tesadüfen denk gelip alıp bir deneyeyim dediğim iki ürün biri "Ütü Spreyi" ve diğeri "Gömlek Kolası" ....



Özellikle "Ütü Spreyi" kırışıklık açmada bence harika,
Birde üzerine koladan sıkarsanız eskilerin tabiri ile gerçekten jilet gibi oluyor gömlekler.....

Çok fazla uzatmadan ve yeni yıl için kendime koyduğum en azından haftada bir blog yazısı hedefini tutturmak için pazartesiden yazımı paylaşayım sizlerle....

Sevgiyle kalın,
Yorumlarınızı eksik etmeyin.....


24 yorum

  1. Rossmana girince kendimi kaybediyorum ben . Bunları denememiştim hemen gidiyorum almyaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim,bana göre gerçekten prATİK.....

      Sil
  2. Hamarat hanımlar sagolsun

    YanıtlaSil
  3. domol ürünlerini bende çok seviyorum, özellikle temizlik ürünlerini ama bunları denemedim. not alacağım... ilk fırsata da alacağım. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de hepsini deneme fırsatım olmadı ama denemek istiyorum....

      Sil
  4. öneri şahane
    ben de domol ürünlerinden çok memnunum
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Ben de bu markanın fırın silme deterjanını kullanıyorum. Gerçekten çok etkili. Ben de herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklımda olsun ilk fırsatta alayım bende onu..
      sevgiler....

      Sil
  6. Aaaa ne güzel bir bilgi.Esimin gömlekleri çok oluyor.Mutlaka deneyeceğim 😀

    YanıtlaSil
  7. Harika olur ilk defa duydum

    YanıtlaSil
  8. Ne güzelmiş. Tam aradığım şey. Hemen buradaki rossmanda var mı diye bakacağım.

    YanıtlaSil
  9. ütüüü elimden geldiği kadar az yaptığım şey. saol öneriler lazım oluur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de az yapmak gibi bir hayalim var ama olmuyor beDeep

      Sil
  10. Harika bir şey bu. Ütü olayı benim kabusum.

    YanıtlaSil
  11. Bir ara A101'e gelmişti bu ütü spreyinden farklı bir marka olarak ve eşim onu da beğenmişti. Domol ürünleri de harika ama...

    YanıtlaSil
  12. çok iyi oldu öğrendiğim denk gelirse almayım bende,
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  13. Bunlar harika, ben de bakayim 😊

    YanıtlaSil
  14. bunları ben de denemek istiyorum:) bu tarz ürünler kolaylık oluyor

    YanıtlaSil